Deserteur gezocht (op zaterdag 20 juni)

Plaats reactie
Boeftoe
Fan
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 23 jul 2008, 20:16

Deserteur gezocht (op zaterdag 20 juni)

Bericht door Boeftoe »

Ik ben op zoek naar de betere (beste?) all round muziekquizzer die zou willen aansluiten bij een "topploeg voor één dag". Dus eigenlijk iemand die op zaterdag 20 juni de Nescio muziekquiz in Baardegem links laat liggen om in dit gedurfd project te stappen. Een "deserteur" als het ware.

Op de Café René (algemene) quiz komt die dag in Kortenberg namelijk de crème de la crème van quizzend Vlaanderen bijeen (Hego, CDH, Volkam, bijna de complete top 20 uit de VQR). En willen we die nu toch net eens het vuur aan de schenen leggen...

Utopisch? Misschien wel. Maar met een zeer goede all round muziekquizzer in deze superploeg (muziek is bij Café René altijd ruimschoots en pittig aanwezig) hebben we al een een belangrijke stap gezet.

Zin om mee te doen? Aarzel dus niet en maak je kenbaar. Eeuwige roem is jouw deel.
Thanks
Jean-Paul
JPStandaert@skynet.be
Laatst gewijzigd door Boeftoe op wo 28 jan 2009, 23:58, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Deserteur gezocht (op zaterdag 20 juni)

Bericht door SepPuKu »

Meneer komt hier een beetje onder mijn duiven schieten, of wa... :violent: :burn:

Neen, anderzijds wel een leuke quiz, de Café René. Al meermaals aan deelgenomen in het verleden, maar dit jaar kan ik niet, sorry... :mrgreen: :roll:
Boeftoe
Fan
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 23 jul 2008, 20:16

Re: Deserteur gezocht (op zaterdag 20 juni)

Bericht door Boeftoe »

Echt niemand die het aandurft?
Een stap(je) naar eeuwige roem?

Wacht niet langer en reageer nu!
Via e-mail op JPStandaert@skynet.be
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: Deserteur gezocht (op zaterdag 20 juni)

Bericht door Devils answer »

Iemand een idee hoe het met dit inlijvingsproject bij de algemene quizzers op de avond van Nescio's muziekquiz is afgelopen?
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Deserteur gezocht (op zaterdag 20 juni)

Bericht door SepPuKu »

Op het 'andere' quizforum waren er wel wat zoekertjes voor de Café Renéquiz, zie http://forum.losflippos.be/board.php?bo ... 621aad1b7f

De ploegen die vooraan eindigden lijken me echter allemaal een muziekkenner aan boord te hebben dus geen idee wie de vraagsteller was, misschien es een mailke sturen naar die gast om te polsen bij welke ploeg hij aantrad :?:

Niet dat ik nieuwsgierig van aard ben maar... laat iets weten hee :wink:
Plaats reactie