1e Hamse Hitmuziekquiz

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 1e Hamse Hitmuziekquiz

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef: Godfried zou er wel wat Vlaamse schlagers in gestoken hebben, maar Godfrey is waarschijnlijk iets minder fan :mrgreen:
Euh, sorry, slip of the tongue (so to speak). :? :)
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 1e Hamse Hitmuziekquiz

Bericht door rino »

SepPuKu schreef:Efkes een PM'eke sturen naar Rino om hem te waarschuwen, iemand heeft hier ingelogd op zijn naam... :shock:
Awel, in de seventies hebben onze vlaamsche zangers en zangeressen mooie singles gemaakt die ik maar wat graag thuis in mijn jukebox steek. Zo heb ik in de loop der jaren al heel wat pareltjes (her)ontdekt van bvb. Paul Severs ("Liefste Meisje"), Willy Sommers ("Een Kleine Foto"), Will Tura ("Jij Bent De Mooiste"), Cindy ("Ik Ben Zo Verliefd") en nog heel wat anderen.
Check ze maar eens uit (wel niet te veel op de teksten letten :( ).
Ik dacht zaterdag eens te kunnen uitpakken met mijn kennis van het betere Vlaamse lied, niet dus... :laughing:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 1e Hamse Hitmuziekquiz

Bericht door Rubby »

rino schreef: Met dank aan gastspeler Vinceluka, die zoals verwacht een sterke aanwinst bleek te zijn. Dat belooft voor de hitquiz in Veurne binnen 2 weken, waar we in dezelfde samenstelling Testedoene zullen proberen van de overwinning te houden...
Leuk ! :) wij komen alvast met dezelfde opstelling als vorig jaar (met hopelijk terug een Hugo in supervorm :dance: )
Tot dan :thumb2:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: 1e Hamse Hitmuziekquiz

Bericht door celtic601 »

misschien wat laat met mijn reacties ....
onze vrienden danny & godfrey hebben dus laten zien dat hitkwissen niet enkel
rick astley ; boney M ; abba ; boyzone ; marva ..of noem maar op ..hoeft te betekenen.
dit was een prachtig staaltje van variatie in jaartallen en genres en toch bijna allemaal herkenbaar . MOOI ZO !!!

extra pluspunt : pizza was goed op tijd ! de kachel in de rooktent brandde goed !
minpuntje : volgend jaar ne micro me een kabeltje aub !

in alle geval ....we zijn erbij op editie 2 !!!
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: 1e Hamse Hitmuziekquiz

Bericht door PEKEBO »

Holly's,volgende editie hopen de buren...uit Overmere "The Blackouts" er ook bij te zijn! :wink:
Plaats reactie