2-12-23 * Vaders Platenkast VIII * Merelbeke

Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1056
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: 2-12-23 * Vaders Platenkast VIII * Merelbeke

Bericht door Luk »

rino schreef: zo 03 dec 2023, 11:03 01) Bongo rock (3) - Preston Epps (1)
...

Preston Epps (1) - Leen+Hugo (één duo kwam dichtbij met Eston Prepps)
Bongo rock (3) - Xavier+Danny / Luk+Johan / Leen+Hugo
Wie zou dat opgeschreven hebben, Cuk De Leukelaire?... :roll:
Een nieuw “Alp Herbert”-tje?
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 2-12-23 * Vaders Platenkast VIII * Merelbeke

Bericht door rino »

Lejo schreef: zo 03 dec 2023, 11:24 Samen met de dochter nog eens in een duo-muziekquiz gedoken omdat we er zo'n prettige herinneringen aan hebben ... vooraf ingeschat dat we voor 40% konden gaan, we zijn immers geen full adepten.
Bleek dat even aardig te kloppen, zeg ... enfin, gedurende de eerste 9 ronden toch ... conclusie: met de vader wil ik nog wel eens klappen ...
(but no hard feelings, Rino, we blijven u graag zien hoor...)
Tja, de laatste favorietenronde is natuurlijk een buitenbeentje, wat zeg ik: voor velen een kuitenbijter omdat die ronde breekt met de teneur van de vorige negen rondes.
Ik mag hopen dat jullie je toch een beetje geamuseerd hebben. Jullie deelname wordt in alle geval enorm geapprecieerd!
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2227
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: 2-12-23 * Vaders Platenkast VIII * Merelbeke

Bericht door Methos »

Supertoffe platenkast wat mij betreft. Mochten zelfs nog wat fragmenten bij, want was best vroeg al gedaan :D

Hier en daar wel een kemelke geschoten maar dat lag aan mezelf en niet aan de quiz want ik vond die erg gebalanceerd eigenlijk. De kenmerkende smoel van een platenkast met af en toe een foute toets (vooral in de 70's) kon ik eigenlijk wel smaken en had ik op voorhand ook verwacht aangezien Rino in het verleden al eens had aangegeven vaak in contact te zijn gekomen met deze kant van de 70's tijdens zijn jeugd, ook al associeer ik hem met alternatievere zaken.

Quizzen met Ludo als duopartner is ook altijd ontspannend dus het was een zeer leuke avond, ook al begon het uiteraard in mineur o.i.v. het onverwachte nieuws van Hans.
Greatest Tits
Plaats reactie