Hans Verloy overleden

Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Hans Verloy overleden

Bericht door John Winston Lennon »

Beste kwisvrienden,

Van zijn zus verneem ik net het plotse overlijden van teammate Hans Verloy. Hij werd net 63.

De meesten onder jullie zullen hem gekend hebben gezien hij al jaren kwiste.

Meer details heb ik momenteel niet maar ik post ze hier als ze er zijn.

RIP beste vriend, ik ben ik shock.
Dakota via Liverpool
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door kasenco »

Is me dat schrikken…
Ik ben er niet goed van….
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door Jorgen VG »

Ik voelde de grond onder mijn voeten verdwijnen toen ik het vernam. Pijnlijk afscheid van een collega muziekquizzer die ik als een vriend beschouwde.

Ik koester de vele uren samen in de wagen en aan de tafel. Rust zacht kameraad; ik zal je verdomd hard missen,
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1056
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door Luk »

Sterkte voor de ploegmaats en de carpoolvrienden.
Dit overlijden is (ook bij mij) ingeslagen als een bom.

Met hem verdwijnt ook een groot stuk muziekquizgeschiedenis in Vlaanderen, als organisator en als deelnemer. Draaide Hans ook niet mee sinds de jaren '90?
In elke rol daarin met een eigen karakter, maar dat "siert" ons allen in het rondreizend circus dat wij vormen, niet?

63 jaar :shock:..., veel te vroeg!
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door John Winston Lennon »

Luk schreef: zo 03 dec 2023, 01:09 Sterkte voor de ploegmaats en de carpoolvrienden.
Dit overlijden is (ook bij mij) ingeslagen als een bom.

Met hem verdwijnt ook een groot stuk muziekquizgeschiedenis in Vlaanderen, als organisator en als deelnemer. Draaide Hans ook niet mee sinds de jaren '90?
In elke rol daarin met een eigen karakter, maar dat "siert" ons allen in het rondreizend circus dat wij vormen, niet?

63 jaar :shock:..., veel te vroeg!

Ja Luk, Hans speelde met Rik en mezelf al sinds 1995 als de Fab 4. Ik ben gestopt in 2002 gedurende 16 jaar en hij enkele jaren later. In 2018 zijn we per toeval herbegonnen.
Dakota via Liverpool
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door SpeedKing »

Luk schreef: zo 03 dec 2023, 01:09 Met hem verdwijnt ook een groot stuk muziekquizgeschiedenis in Vlaanderen, als organisator en als deelnemer. Draaide Hans ook niet mee sinds de jaren '90?
We hadden het er gisteren nog over: met Los Locos zijn we in 1994 begonnen als studentenploeg en trokken we op basis van het geplooide muziekquizkalendertje naar parochiezalen overal ten lande met een van de Locos die al een eigen auto had. In mijn herinnering hoort Hans tot dat kransje usual suspects dat er toen al bij was en dat vandaag nog altijd actief is. Was, in het geval van Hans, helaas dus ... Deelneming aan vrienden en familie.
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
tequila
Rock Legend
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 11:14
Locatie: Herent

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door tequila »

Shit, dit is wel zeer triest en onverwacht nieuws :(
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1661
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door Maledictus I »

Oprechte deelneming aan de ploegmaten, vrienden en familie van Hans.
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door Lars »

Ik zag de titel staan en kon alleen maar denken: "absurd" .

Ik kende Hans' exacte leeftijd niet maar hij was duidelijk iemand bij wie je totaal nog niet aan een overlijden denkt ... (63, lees ik dus nu)

We kenden elkaar niet enorm goed maar er was altijd een vriendelijke groet en soms een kort aangenaam gesprekje.

Veel sterkte aan alle muziekquizzers die hem beter kenden, zoals ploegmaats, carpoolers, ... en natuurlijk ook aan zijn familie.
Wouter
Popstar
Berichten: 285
Lid geworden op: ma 24 sep 2007, 21:20
Locatie: Willebroek / De Beerliners

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door Wouter »

Ook hier enorm geschrokken van dit verschrikkelijke nieuws. Veel te jong.
Sterkte aan al zijn familie, vrienden, zijn ploegmaten van FAB4 en The Ballad of Linda & Yoko en aan iedereen die Hans liefhad.
Erik Vindikook
Lead Singer
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 15:53

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door Erik Vindikook »

Ook bij de Vindikooks slaat het trieste nieuws in als een bom.
Hans was een icoon in het muziekquizcircuit, waar zijn naam al meer dan 30 jaar aan verbonden is.
Niet alleen was Hans een gepassioneerde speler, maar hij heeft ook zijn stempel gedrukt als organisator van tientallen superleuke quizzen, berucht om de horrorfragmenten en de hotronde.
Hans heeft meegebouwd aan het karakter, de ontwikkeling en de instandhouding van het muziekquizcircuit.
De avonden die we invielen bij Fab4 zijn onvergetelijk.
We zullen Hans missen, als een waardige tegenstander, maar vooral als een vriend in onze muziekquizfamilie.
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door John Winston Lennon »

Dakota via Liverpool
Sixtieskid
One Hit Wonder
Berichten: 95
Lid geworden op: do 16 jan 2020, 17:38

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door Sixtieskid »

Ik sluit me aan bij alle voorgaande: schokkend nieuws en een groot verlies, alweer, voor de nu al krimpende groep (oldies)quizzers. Sterkte voor familie en vrienden van Hans. We zullen hem zeker missen...
Bellembrug
Popstar
Berichten: 360
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 10:23

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door Bellembrug »

Hans was reeds jaren een vertrouwd gezicht op de muziekquizzen. In Bellem van in het begin aanwezig geweest en altijd van de eersten om in te schrijven. Na een tussenstop van een aantal jaren waren we content hem terug zo talrijk aanwezig te zien. Ja hij had zijn quizplezier terug gevonden. Bijgevolg komt dit droeve nieuws nu hard binnen.
Hans was een vertrouwd gezicht, we zullen hem missen.
Heel veel sterkte aan zijn familie, teamgenoten en de vele vrienden die hij had onder de quizzers.
Vanwege Testedoene Bellem
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re: Hans Verloy overleden

Bericht door Rock Monsieur »

Onder de indruk na het lezen van dit triest bericht. Ook al heb ik nooit veel met Hans gesproken, hij was een vertrouwd gezicht in het quizcircuit en ook heel vaak aanwezig op de muziekquizzen van Rock Monsieur in het voor hem verre Kruishoutem.

Namens Rock Monsieur wil ik dan ook mijn oprechte deelneming aanbieden aan de vele (quiz)vrienden en familie.

Veel sterkte gewenst.
Plaats reactie