Themes from a POPQUIZ II - za 21/10/2023 Sint Job in 't Goor

Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Themes from a POPQUIZ II - za 21/10/2023 Sint Job in 't Goor

Bericht door One good reason »

Luk schreef: zo 29 okt 2023, 01:38
Werkpuntje is wel mijn stokpaardje op dit forum: als je de eindstand wil respecteren, laat dan toch de punten van (tot en met) de laatste reeks controleren voor mogelijke betwistingen.

Het had nu geen verschil gemaakt voor de winnaar, maar okee, dat is geen excuus.

Dus.... Euh vergeet mijn interventie maar, het is écht onbelangrijk.

Maar zolang we niet gebombadeerd worden in onze huizen en quizlocaties..
Wat Luk hier boven aanhaalt, begrijp ik volledig en ga ik zelfs volledig mee akkoord. (shit, heb ik dat écht getypt?) ;) :)
Was het de "tijdsdruk" of "onoplettendheid", maar het is er niet van gekomen en ik heb de eindscores laten zien en meteen afgeroepen.
Dat is inderdaad iets waar ik rekening mee zal houden in 2025.
Verschil in de finale eindstand was zeker niet het geval geweest, ditmaal.

Voor de rest wil ik zeggen dat het mij "Hans"-worst :silent: zal wezen hoe een ander mijn muziekkeuzes zal beleven.
Ondertussen hebben wij ons "vast" publiek en komen de meesten voor de "sfeer en de gezelligheid".
Ik vind de Camila Cabello's, Dua Lipa's en Taylor Swiftjes van deze wereld zeker de moeite om te laten horen.
Als deze niet in een hitgerichte POPquiz zouden zitten, dan kondig je deze best anders aan.

Dat de fragmenten niet meer zo talrijk zijn (van 20 naar 15 fragmenten) komt door het feit dat ik de quiz wilde inkorten.
Vroeger waren we nooit klaar vóór middernacht en nu dus wel.
Als samensteller vind ik het ook leuk om het muzikale geweld even een halte toe te roepen dmv een theorie en rebusronde.
De meeste aanwezige ploegen vonden deze theorieronde een leuke afwisseling.
Naar mijn mening is deze quiz net voldoende geweest, maar voor sommigen kan het nooit genoeg zijn.
Daar zijn andere quizzen dan misschien geschikter voor.

Elke quiz zingt zoals die gebekt is en zo is dat nu eenmaal bij ons.

Dan even terugkomen op de laatste quote van Luc: "Maar zolang we niet gebombardeerd worden in onze huizen en quizlocaties"
Tijdens de aankondiging van onze "All about LOVE" ronde wilde ik er eventjes op terugkomen.
Deze had ik immers erin gestoken omdat ik het gevoel heb dat de voorbije jaren meer haat dan liefde de revue passeert als je naar het nieuws kijkt.
Maar ik dacht: "nee, het is niet nodig om politieke uitspraken of whatsoever te doen tijdens een quiz, da's niet "gepast"."

Ik word binnenkort grootvader (binnen 3 weken), heb onlangs een carrière switch gemaakt en ik geniet met volle teugen van alles en nog wat.
Ook van het samenstellen en meespelen van quizzen.
Wie zin heeft om terug te komen in 2025, is van harte welkom!

Buona domenica a tutti
Plaats reactie