19de muziekquiz EX KVWM Jeugd - zaterdag 30 september 2023

Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: 19de muziekquiz EX KVWM Jeugd - zaterdag 30 september 2023

Bericht door John Winston Lennon »

En desondanks Jorgen behaalden jullie een derde plaats met 80%.

Chapeau!
Dakota via Liverpool
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: 19de muziekquiz EX KVWM Jeugd - zaterdag 30 september 2023

Bericht door Jorgen VG »

John Winston Lennon schreef: ma 09 okt 2023, 08:58 En desondanks Jorgen behaalden jullie een derde plaats met 80%.

Chapeau!
Ik zie de correlatie niet eerlijk gezegd; ik vind dit dan ook een zeer flauwe opmerking.
Resultaat heeft mijns inziens trouwens geen bal te maken met quizplezier.

Die 80% kwam voor 95% van Peter. Wanneer op een quiz (een teamquiz dan nog) dergelijk aandeel van 1/4e van de tafel komt... (vul zelf maar aan)
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: 19de muziekquiz EX KVWM Jeugd - zaterdag 30 september 2023

Bericht door John Winston Lennon »

Jorgen VG schreef: ma 09 okt 2023, 17:33
John Winston Lennon schreef: ma 09 okt 2023, 08:58 En desondanks Jorgen behaalden jullie een derde plaats met 80%.

Chapeau!
Ik zie de correlatie niet eerlijk gezegd; ik vind dit dan ook een zeer flauwe opmerking.
Resultaat heeft mijns inziens trouwens geen bal te maken met quizplezier.

Die 80% kwam voor 95% van Peter. Wanneer op een quiz (een teamquiz dan nog) dergelijk aandeel van 1/4e van de tafel komt... (vul zelf maar aan)

Sorry hoor, dat was als gemeend (niet gemeen maar gemeend) compliment bedoeld.
Dakota via Liverpool
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: 19de muziekquiz EX KVWM Jeugd - zaterdag 30 september 2023

Bericht door PaulMcCartney »

Het was hun 19de editie en bij de start van de quiz wist ik perfect wat ik ging voorgeschoteld krijgen. Op dat vlak was er voor mij totaal geen enkele verrassing. Qua mixing van de fragmenten kon het wat beter, maar dat gevoel heb ik op meerdere quizzen. Het niet of wel laten horen van titels is voor mij altijd een discussiepunt, maar dat viel hier ook al bij al nog mee.

Bij ons ging het blad al eens rond, dus elk lid van het team heeft zijn bijdrage kunnen doen. Het recentere werk ligt ons iets minder, maar dat weten we. En dat persoon X zo veel % haalt is bij ons al lang geen discussiepunt meer (gelukkig maar).

Ik persoonlijk was heel blij dat het blik meidengroepen dicht bleef wat de afgelopen maanden een nieuwe trend was. Wij hebben ons zeer goed geamuseerd en komen met veel plezier terug op de 20ste editie waar waarschijnlijk de samenstelling gelijklopend zal zijn met deze editie.
Plaats reactie