Years & Years - Volume V - Quiz 2: 00's

Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Years & Years - Volume V - Quiz 2: 00's

Bericht door Keiem »

Wij vonden beide kwissen ook weer dik in orde. De uitslag toont ook de regelmaat die we hebben. We halen zeer weinig solo's of moeilijke fragmenten binnen, maar de algemene dingen weten we wel. Domme fouten/vergetelheden van mijn kant: Feder (T+U), Rachel Stevens (T+U), Audioslave, Nightwish, Ian Oliver (T+U)...)
Ook opmerkelijk: in ronde 3 hadden we maar liefst 10 (!) songs na elkaar die we beiden nog nooit gehoord hadden: van Ditch tem Spice Girls... We konden er wel wat uithalen op stemgeluid en tekst, maar toch... :shock:
Jaren 90 gaan we toch opnieuw voor top 3 om onze regelmaat te bevestigen... :D
Acdélicat
Roadie
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 15:36

Re: Years & Years - Volume V - Quiz 2: 00's

Bericht door Acdélicat »

Soms moet een mens eens uit zijn comfortzone treden. Dus vorige zondag met een klein hartje (ik toch) afgezakt naar Eeklo. Zoals steeds een verzorgde en uitgebalanceerde quiz van Filip. Wij waren best tevreden met ons resultaat na een 4-tal rondes tot iemand het nodig vond om de boel te jinxen :lol: :lol: :lol:
Veel bijgeleerd en,ook op de avondquiz, soms vergeten parels herontdekt.
Op naar 80-90 :music-rockout:
Nathan
Roadie
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 29 dec 2021, 17:51
Locatie: Duffel - Hive Mind & Konijn van Troje

Re: Years & Years - Volume V - Quiz 2: 00's

Bericht door Nathan »

Merci Filip voor de mooie quizzen!

Ook ik heb verschillende nummers bij op mijn lijstje kunnen zetten; precies wat ik graag heb! Daarnaast ben ik eveneens zeer gelukkig gemaakt door liedjes te horen die ik dacht vergeten te zijn (met als uitstekers The Ditch in de jaren '00 en Ahzee in de jaren '10). De jaren '00 leken me iets gevarieerder dan de jaren '10 qua genres, maar het is sowieso indrukwekkend hoe je toch voor een zeer goede spreiding kan zorgen.

Tot volgend jaar!
Plaats reactie