N9 Muziekquiz Eeklo

Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Re: Even evalueren

Bericht door straight banana »

Der Sjarel schreef:

Ook naar genres toe had ik het gevoel misschien iets te nauw te opereren. Naar volgend jaar zal ik eens een andere structuur moeten bedenken, die dan richting verbreding dwingt. En misschien meteen ook eens te rade gaan bij mensen die met andere genres bezig zijn dan ikzelf.


Ah, niemand is verplicht om alle genres in zijn quiz aan bod te laten komen. Ik vond de muziek ok en bij momenten zelfs uitstekend.

Zoals reeds geschreven: ik kom in alle geval volgend jaar terug. De gemaakte opmerkingen beschouw je best als opbouwende kritiek.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Even evalueren

Bericht door peegee »

bart depauw schreef:
straight banana schreef: Ik ken een die-hard- quizzer die zelf ook wel es iets organiseert en die vertoont dan ook, met veel succes, grappige You tube- filmpjes. Alleen, hij doet dat in de pauzes en stelt er dus geen vragen over. Persoonlijk vind ik dat beter.
Mag ik dan -als we toch bezig zijn over het subjectieve van gevoel voor humor- de tergend lang durende en door sommigen ongetwijfeld als grappig bedoelde pastiche op A Forest op de afgelopen Kakkerlakkenquiz aanhalen. Dank u.

Oef... There, I said it.
Ja Bart, ge moogt dat, maar eigenlijk gingen we de fragmenten van onze kwis nog niet verklappen totdat die in Olland gespeeld was (8 februari a.s.) :evil: :wink: Straight Banana bedoelde, neem ik aan, onze pauze; ik had even veel plezier van het plezier van de Rechte Bananen als zij van de filmpjes... (en ok, die A Forest was er een beetje over, ik geef het toe)

en BTW, ik dacht dat ik de winnende ploeg had samengebracht, maar lees hierboven iets anders.....
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Even evalueren

Bericht door bart depauw »

peegee schreef:
bart depauw schreef:
straight banana schreef: Ik ken een die-hard- quizzer die zelf ook wel es iets organiseert en die vertoont dan ook, met veel succes, grappige You tube- filmpjes. Alleen, hij doet dat in de pauzes en stelt er dus geen vragen over. Persoonlijk vind ik dat beter.
Mag ik dan -als we toch bezig zijn over het subjectieve van gevoel voor humor- de tergend lang durende en door sommigen ongetwijfeld als grappig bedoelde pastiche op A Forest op de afgelopen Kakkerlakkenquiz aanhalen. Dank u.

Oef... There, I said it.
Ja Bart, ge moogt dat, maar eigenlijk gingen we de fragmenten van onze kwis nog niet verklappen totdat die in Olland gespeeld was (8 februari a.s.) :evil: :wink: Straight Banana bedoelde, neem ik aan, onze pauze; ik had even veel plezier van het plezier van de Rechte Bananen als zij van de filmpjes... (en ok, die A Forest was er een beetje over, ik geef het toe)

en BTW, ik dacht dat ik de winnende ploeg had samengebracht, maar lees hierboven iets anders.....
Ik had het over de Would-be Monkees, Peter.
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Even evalueren

Bericht door bart depauw »

peegee schreef:
Ja Bart, ge moogt dat, maar eigenlijk gingen we de fragmenten van onze kwis nog niet verklappen totdat die in Olland gespeeld was (8 februari a.s.) :evil: :wink: Straight Banana bedoelde, neem ik aan, onze pauze; ik had even veel plezier van het plezier van de Rechte Bananen als zij van de filmpjes... (en ok, die A Forest was er een beetje over, ik geef het toe)
Oeps, glad vergeten. Nu ja, weinig kans dat een ploeg na 10 minuten het juiste antwoord nog niet zou hebben zeker? :twisted:
Plaats reactie