Nu vrijdag N9-Eeklo

peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Ik heb Marc B zojuist gebeld en ik had het verkeerd begrepen, hij wenst enkel zich te vervoegen samen met die man van Kiekeboe bij een ander team die slechts met 2 zijn; de naam Kiekeboe willen ze dan wel laten vallen...

Sorry,

Peter
Swat
Backing Vocal
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 17:34
Locatie: Scary Monsters/Super Creeps

Bericht door Swat »

Peegee, ik stel voor dat Marc B en kompaan sowieso afkomen: afhankelijk van bij welke ploeg Vinceluka uiteindelijk zal spelen, hebben ofwel de Monkees of de Monsters nog een man tekort. En ik neem aan dat de man-tekort situatie bij Guess Who ook nog niet opgelost is.

Mogelijk voorstel:
Scary Monsters: Dimitri, Danny, Swat & Vinceluka (normale opstelling)
Arthritic Monkees: twee van het drietal Bart-Pieter-Kub aangevuld met het duo Marc B+Kiekeboe
Guess Who: 3 Guess Who'ers aangevuld met één iemand van Bart-Pieter-Kub

Alternatief voorstel:
Scary Monsters: Dimitri, Danny, Marc B, Kiekeboe-man
Arthritic Monkees: Bart, Pieter, Kub, Vinceluka
Guess Who: 3 Guess Who'ers + Swat

Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste voorstel
If there's anything bigger than my ego around, I want it caught and shot on the spot!
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Bart liet mij gisteravond weten, dat het voor hem sowieso al moeilijk lag, dus komt het hem goed uit, dat hij niet hoeft mee te doen en dus stelde hij gewoon voor dat Marc B & de kiekeboe-man meespelen met de Monkees...
Swat
Backing Vocal
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 17:34
Locatie: Scary Monsters/Super Creeps

Bericht door Swat »

Zolang de Arthritic Monkees onze Vinceluka dan niet meer nodig hebben, is het allemaal al lang goed voor mij! :mrgreen:
If there's anything bigger than my ego around, I want it caught and shot on the spot!
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Swat schreef:Peegee, ik stel voor dat Marc B en kompaan sowieso afkomen: afhankelijk van bij welke ploeg Vinceluka uiteindelijk zal spelen, hebben ofwel de Monkees of de Monsters nog een man tekort. En ik neem aan dat de man-tekort situatie bij Guess Who ook nog niet opgelost is.

Mogelijk voorstel:
Scary Monsters: Dimitri, Danny, Swat & Vinceluka (normale opstelling)
Arthritic Monkees: twee van het drietal Bart-Pieter-Kub aangevuld met het duo Marc B+Kiekeboe
Guess Who: 3 Guess Who'ers aangevuld met één iemand van Bart-Pieter-Kub

Alternatief voorstel:
Scary Monsters: Dimitri, Danny, Marc B, Kiekeboe-man
Arthritic Monkees: Bart, Pieter, Kub, Vinceluka
Guess Who: 3 Guess Who'ers + Swat

Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste voorstel
Ik heb niemand nodig om mijn ploeg samen te stellen :yell: Maar 't zal wel goedbedoeld zijn , zeker... :wink:
Enfin, uiteindelijk spelen Spider en KUB dus samen met Marc Polkaheer en ene Kiekeboe. Onder welke naam weet ik nog niet, dat laat ik aan hen over, maar in ieder geval niet als Arthritic Monkees. Man, man, man wat een miserie. Nu ben ik al een hele week aan het proberen een ploeg samen te stellen voor een quiz waar ik niet eens zelf aan deelneem ...
:|
Swat
Backing Vocal
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 17:34
Locatie: Scary Monsters/Super Creeps

Bericht door Swat »

Bartje, mijn enige betrachting met mijn post was zelf aan een volledige ploeg geraken, hoor! :wink:
En van die miserie, you don't have to tell me about it: bij mij is het zelfs zo erg dat vaste en al geselecteerde ploegmaten plotseling overlopen naar een andere ploeg omdat de ploegkapitein niet rap genoeg antwoordt op hun mail, daarbij vergetend dat die poegkapitein al zeker driemaal (toegegeven, op een laat uur en op café :wink: ) gemeld had dat hij eind september in Toscane zat en dus incommunicado was... :roll: :wink:
Tuchtmaatregelen dringen zich op! :twisted: :lol:

Maar allez, tot spijt van wie het benijdt, Scary Monsters treden dus aan met the usual suspects Dimitri-Danny-Vinceluka-Swat.
If there's anything bigger than my ego around, I want it caught and shot on the spot!
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Swat schreef:Bartje, mijn enige betrachting met mijn post was zelf aan een volledige ploeg geraken, hoor! :wink:
En van die miserie, you don't have to tell me about it: bij mij is het zelfs zo erg dat vaste en al geselecteerde ploegmaten plotseling overlopen naar een andere ploeg omdat de ploegkapitein niet rap genoeg antwoordt op hun mail, daarbij vergetend dat die poegkapitein al zeker driemaal (toegegeven, op een laat uur en op café :wink: ) gemeld had dat hij eind september in Toscane zat en dus incommunicado was... :roll: :wink:
Tuchtmaatregelen dringen zich op! :twisted: :lol:

Maar allez, tot spijt van wie het benijdt, Scary Monsters treden dus aan met the usual suspects Dimitri-Danny-Vinceluka-Swat.
Ik heb alvast "Do the Fortis Shuffle" voorgesteld als ploegnaam aan [KUB]. Ik wacht nog even op zijn goedkeuring.

Reclame: 10 CC treedt vanaf zondag 6 keer op in Vlaanderen.

PS. Valt het op dat ik fan ben? :D
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Bericht door piet b »

Inderdaad : Guess Who is nog niet aan een 4e deelnemer geraakt. Dus Bart, Pieter, Kub of Swat zijn van harte welkom ! Ikzelf hoop intussen er op tijd te geraken want heb nog een vergadering op 't werk in Brussel om 17u en ik vermoed dat er zal moeten naar Eeklo gespurt worden nadien.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

piet b schreef:Inderdaad : Guess Who is nog niet aan een 4e deelnemer geraakt. Dus Bart, Pieter, Kub of Swat zijn van harte welkom ! Ikzelf hoop intussen er op tijd te geraken want heb nog een vergadering op 't werk in Brussel om 17u en ik vermoed dat er zal moeten naar Eeklo gespurt worden nadien.
Je werkt toch niet bij Fortis, Piet, want dan vrees ik dat ge zeker niet op tijd zult zijn in Eeklo... :wink:
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Swat schreef: daarbij vergetend dat die poegkapitein al zeker driemaal (toegegeven, op een laat uur en op café :wink: ) gemeld had dat hij eind september in Toscane zat en dus incommunicado was... :roll: :wink:
Tuchtmaatregelen dringen zich op! :twisted: :lol:
Al hebt ge dat al 1000 keer met uw zatte botten verkondigd, zolang ik op die momenten niet in dat café aanwezig ben brengt dat weinig zoden aan de dijk. :roll: :lol:

Gelukkig duren onderhandelingen in het muziekquizmilieu niet zolang als bij de federale regering.
Het bijzonderste is dat beide ploegen met een volledig team kunnen quizzen. :banana:
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Plaats reactie