Individuele Muziekquiz Frans Joos, 27.09.2008 Bornem

Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Net de lijst bekeken die de sympathieke duvel me had gemaild.

Er zijn zo’n 18 nummers die ik meteen herken als ik het op blad zie staan. Tel daarbij nog 1 of 2 albumhoezen, wat foto’s, en hier een daar een stem of een titel die ik herken. (bv Regina Spektor en 7 nations army) en we hadden een verdomd spannende strijd voor de laatste plaats, doch een overwinning in de categorie -25 jaar :D

Wacht maar tot over een jaar of 30!!! :twisted:
Frans
Backing Vocal
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 11:09
Locatie: Beveren / Clement

Bericht door Frans »

Correcties van rino en Wim kloppen. Snel willen zijn heeft dus ook nadelen.

Uiteindelijk betekent dit het onderstaande (eenzijdige) solo-lijstje :


2 5 Titel Another Day 1 (SOLO MARC VERMEIREN)
2 5 Uitvoerder Roy Harper 1 (SOLO MARC VERMEIREN)
4 12 Titel The Chosen Ones 1 (SOLO MARC VERMEIREN)
4 12 Uitvoerder The Black Sorrows 1 (MARC VERMEIREN)
4 16 Titel Natalie's Party 1 (SOLO MARC VERMEIREN)
4 16 Uitvoerder Shack 1 (SOLO MARC VERMEIREN)
5 12 Titel Help Me Lift You Up 1 (SOLO MARC VERMEIREN)
5 12 Uitvoerder Mary Margaret O'Hara 1 (SOLO MARC VERMEIREN)
8 1 Uitvoerder LaVern Baker 1 (SOLO MARC VERMEIREN)

De nummers van Roy Harper en Shack behoren tot mijn absolute favorieten. De moeite waard om ontdekt te worden.
Dat van Roy Harper, en trouwens ook dat van Mary Margaret O'Hara zijn gecoverd op de platen van This Mortal Coil, evenals The Jeweler van Pearls Before Swine, nog zo'n parel.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Spider Murphy schreef:Net de lijst bekeken die de sympathieke duvel me had gemaild.

Er zijn zo’n 18 nummers die ik meteen herken als ik het op blad zie staan. Tel daarbij nog 1 of 2 albumhoezen, wat foto’s, en hier een daar een stem of een titel die ik herken. (bv Regina Spektor en 7 nations army) en we hadden een verdomd spannende strijd voor de laatste plaats, doch een overwinning in de categorie -25 jaar :D

Wacht maar tot over een jaar of 30!!! :twisted:
Ik had ook graag een overzichtje gekregen van de gevraagde nummers, is dit mogelijk ?
Zo ja doe maar naar: Lievens.cleppe@telenet.be

Dank vooraf :thumb1:
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Rubby schreef:
Spider Murphy schreef:Net de lijst bekeken die de sympathieke duvel me had gemaild.

Er zijn zo’n 18 nummers die ik meteen herken als ik het op blad zie staan. Tel daarbij nog 1 of 2 albumhoezen, wat foto’s, en hier een daar een stem of een titel die ik herken. (bv Regina Spektor en 7 nations army) en we hadden een verdomd spannende strijd voor de laatste plaats, doch een overwinning in de categorie -25 jaar :D

Wacht maar tot over een jaar of 30!!! :twisted:
Ik had ook graag een overzichtje gekregen van de gevraagde nummers, is dit mogelijk ?
Zo ja doe maar naar: Lievens.cleppe@telenet.be

Dank vooraf :thumb1:
In jouw mailbox.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Spider Murphy schreef: In jouw mailbox.
BEDANKT !!! :thumb2:
Frans
Backing Vocal
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 11:09
Locatie: Beveren / Clement

Bericht door Frans »

Aan rino en Wim : de twee fouten die in mijn eindafrekening geslopen waren, waren te wijten aan het feit dat jullie antwoorden in de respectievelijke reeksen gedeeltelijk niet op het juiste fragment-nummer ingevuld waren. Kan gebeuren. No problem.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Paar foutjes in de spreadsheet, Frans ...

Zo eindig ik op 279 en niet op 277
en Devil's Answer op 274 en niet op 277 :twisted: :P

Ook Vinceluka en Erwin Vanlaere doen haasje over ...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Tonyvdb schreef:Paar foutjes in de spreadsheet, Frans ...

Zo eindig ik op 279 en niet op 277
en Devil's Answer op 274 en niet op 277 :twisted: :P

Ook Vinceluka en Erwin Vanlaere doen haasje over ...
Dus toch echt een afgescheiden 4e plaats, Tony :app: :app::app::app::app:
flor
Fan
Berichten: 6
Lid geworden op: za 13 sep 2008, 16:32
Locatie: deurne

Bericht door flor »

Moet een uitstekende kwis geweest zijn. Wat een opeenvolging van goede fragmenten.
Hulde aan de samenstellers en proficiat aan de deelnemers!
Is het trouwens nog iemand opgevallen dat een aantal veelschrijvers van dit forum nu opeens stilzwijgend afwezig blijven?
Zouden er ego's geraakt zijn?[/b]
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

flor schreef:Moet een uitstekende kwis geweest zijn. Wat een opeenvolging van goede fragmenten.
Hulde aan de samenstellers en proficiat aan de deelnemers!
Is het trouwens nog iemand opgevallen dat een aantal veelschrijvers van dit forum nu opeens stilzwijgend afwezig blijven?
Zouden er ego's geraakt zijn?[/b]
Het was idd een uitstekende kwis, want ik zit er nog dagelijks mee in m'n hoofd :lol: . Haast de kille perfectie van een Lexus :wink:
Voor de sfeer en de ambiance moest je hier niet zijn (was ook de bedoeling zekers niet), want je kon soms een speld horen vallen :lol:
Of er sommige ego's geraakt zijn geweest die avond? Het mijne in ieder geval niet.
Ik wist dat ik op m'n bek ging vallen omdat dit m'n dagdagelijkse smaak niet is.
Marc Vermeiren en nog een paar andere Marc-en verdienen veel lof om zoveel punten te hebben gescoord.
Eigenlijk verdienden alle deelnemers dat wel ... :wink:
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

peegee schreef:
Tonyvdb schreef:Paar foutjes in de spreadsheet, Frans ...

Zo eindig ik op 279 en niet op 277
en Devil's Answer op 274 en niet op 277 :twisted: :P

Ook Vinceluka en Erwin Vanlaere doen haasje over ...
Dus toch echt een afgescheiden 4e plaats, Tony :app: :app::app::app::app:
Een afroeping van de punten in de laatste reeks maakt zo'n "achterafjes" wat overbodig, hé...
In de ons toegestuurde spreadsheet staan inderdaad wat foutjes (3 juiste antwoorden van mij fout gerekend), maar op de avond zelf was mijn eindscore van 277 wél correct wat mij betreft. Geen idee of Tony op het rekenblad een paar punten in de andere richting cadeau kreeg... Zoals reeds gezegd heb je dat "gehypothekeer" van de eindstand niet voor als iedereen ter plekke zijn resultaten kan checken.

Nu ja, mijn "ego" zal het worst wezen, hoor. Tony was érg sterk zaterdag en verdient zijn 4° plaats in elk geval.
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Bericht door PaulMcCartney »

flor schreef: veelschrijvers van dit forum nu opeens stilzwijgend afwezig blijven?
Zouden er ego's geraakt zijn?[/b]
Niet dat ik mij geraakt voel, maar dit is reeds je derde onnozole opmerking.

Goe bezig :!:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

PaulMcCartney schreef: Niet dat ik mij geraakt voel, maar dit is reeds je derde onnozole opmerking.
Wie ben ik om het niet eens te zijn met de auteur van oa 'Ebony & Ivory' en 'Mull of Kintyre' :roll: :P ?
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

na het bestuderen van de gevraagde fragmenten, vinden minstens twee van mijn drie JPJ&SG-ploegmaats het uiteindelijk jammer dat ze niet hebben meegespeeld ...
Qua 90s en 00s hadden zij zich zeker in de bovenste regionen van de klassementen gemanoeuvreerd ...
(ik werd zelfs weggehoond door hen toen ik over enkele van mijn missers vertelde :P )
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Tonyvdb schreef:na het bestuderen van de gevraagde fragmenten, vinden minstens twee van mijn drie JPJ&SG-ploegmaats het uiteindelijk jammer dat ze niet hebben meegespeeld ...
Qua 90s en 00s hadden zij zich zeker in de bovenste regionen van de klassementen gemanoeuvreerd ...
(ik werd zelfs weggehoond door hen toen ik over enkele van mijn missers vertelde :P )
Dat ze maar hun bruine broek aan doen als ze zich voor de allereerste keer aan een individuele quiz wagen! :twisted:

Voor zover het voor hen geen verschoongelach zal betreffen: daarna kunnen we hun hoongelach best verdragen. :wink:
Plaats reactie