Individuele Muziekquiz Frans Joos, 27.09.2008 Bornem

Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Bericht door Lars »

Opvallend veel nummers uit Frans' quiz in de Rock 500 van Arrow (of andersom, want vroeger stonden die meestal ook al in die jaarlijkse lijst) :

http://www.arrow.nl/rock/index.php?opti ... Itemid=123

57 Led Zeppelin - Immigrant Song
287 Yes - And You And I
322 Coldplay - The Scientist
344 Brainbox - Down Man
396 Santana - Europa (Earth's Cry Heaven's Smile)
431 UK - Rendez-Vous 6:02
461 Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy Blue Eyes

En misschien heb ik er nog over het hoofd gezien?
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Opvallend veel nummers werden ook (wellicht onbewust) hernomen uit muziekquizzen van Clément en de Popkenners, merkte ik onlangs (maar te laat :evil: ), toen ik de mij ooit toegewaaide edities van 2003 en 2004 eens overliep bij het opkuisen de PC... Niet erg goede strategie van mij qua voorbereiding, hé? :doh:
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Bericht door marc »

En dan is de vraag: wie zet (in 2009?) dit initiatief verder?
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Bericht door Keiem »

Ik ben geboren in 74 maar pas in 93 echt naar muziek beginnen luisteren. Door mijn inzet van de laatste jaren zou ik misschien net niet op de laatste plaats beland zijn van deze kwis... :roll:



Ik...heb...nog een...lange... weg te...gaan...
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Keiem schreef: Door mijn inzet van de laatste jaren zou ik misschien net niet op de laatste plaats beland zijn van deze kwis... :roll:
Hélabalala, niks persoonlijks van maken hé :nono:
STOEFKOUS :lol:
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Bericht door marc »

One good reason schreef:
Keiem schreef: Door mijn inzet van de laatste jaren zou ik misschien net niet op de laatste plaats beland zijn van deze kwis... :roll:
Hélabalala, niks persoonlijks van maken hé :nono:
STOEFKOUS :lol:


(even dit prachtige forum oneigenlijk gebruiken) roberto: de groeten terug van mijn zusje....
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

marc schreef:
One good reason schreef:
Keiem schreef: Door mijn inzet van de laatste jaren zou ik misschien net niet op de laatste plaats beland zijn van deze kwis... :roll:
Hélabalala, niks persoonlijks van maken hé :nono:
STOEFKOUS :lol:


(even dit prachtige forum oneigenlijk gebruiken) roberto: de groeten terug van mijn zusje....
Prachtig, Marc ... allez dat ze nog (ongeveer) weet wie ik ben en dat na al die jaren. :wink:
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Bericht door marc »

One good reason schreef:
marc schreef:
One good reason schreef:
Keiem schreef: Door mijn inzet van de laatste jaren zou ik misschien net niet op de laatste plaats beland zijn van deze kwis... :roll:
Hélabalala, niks persoonlijks van maken hé :nono:
STOEFKOUS :lol:


(even dit prachtige forum oneigenlijk gebruiken) roberto: de groeten terug van mijn zusje....
Prachtig, Marc ... allez dat ze nog (ongeveer) weet wie ik ben en dat na al die jaren. :wink:
En met details en al erbij :D
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

One good reason schreef:
dendaffe schreef: Aan Roberto en Buddy die een individuele hitquiz willen samenstellen: doen, maar laat die dan aub niet samenvallen met de individuele quiz die winnaar Marc :bow: eventueel zou organiseren.
Dat is nog minstens 12 maanden in de toekomst, maar Danny en ik laten nog zeker iets weten en zullen in overleg met Marc de datum(s) bekijken.
Ik zou het quizlokaal ook willen inrichten met individuele lessenaars (zoals vroeger op school) om er toch iets origineels mee aan te vangen :wink:
Maar dat het een leuke pop- en hitkwis zal worden, staat nu al vast ... :lol:
= Ter info voor Marc bij de vraag (even hierboven) wie de volgende individuele organisatie op zich neemt. Zelf weet ik intussen ook niet of het "menens" was.

Buddy zal het in elk geval intussen druk genoeg hebben gehad met zijn The Hollys-quiz vorige zaterdag (en met de Hamse Hitquiz in november ook nog). Efkes op adem laten komen... Dan nog eens voorzichtig polsen?
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Bericht door marc »

Devil's answer schreef:
One good reason schreef:
dendaffe schreef: Aan Roberto en Buddy die een individuele hitquiz willen samenstellen: doen, maar laat die dan aub niet samenvallen met de individuele quiz die winnaar Marc :bow: eventueel zou organiseren.
= Ter info voor Marc bij de vraag (even hierboven) wie de volgende individuele organisatie op zich neemt. Zelf weet ik intussen ook niet of het "menens" was.
Ja hoor, dat was menens. Ik heb die individuele quiz de eerste keer met veel plezier samengesteld, maar als er andere gegadigden zijn....
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Marc: Hou je Danny en mij dan wel op de hoogte als je een definitieve datum hebt?
Zo kunnen wij ook onze datum vastprikken op de kalender en de nodige actie ondernemen mbt zaal, organisatie etc ...
Doe dat maar rustig aan, want het zal nog wel lang duren. We hopen alleszins rond oktober of november 2009 deze individuele hitkwis aan te bieden aan al de hitfreaks :dance: en dan liefst een week of twee na de uwe.
Alvast dank!
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Bericht door marc »

One good reason schreef:Marc: Hou je Danny en mij dan wel op de hoogte als je een definitieve datum hebt?
Zo kunnen wij ook onze datum vastprikken op de kalender en de nodige actie ondernemen mbt zaal, organisatie etc ...
Doe dat maar rustig aan, want het zal nog wel lang duren. We hopen alleszins rond oktober of november 2009 deze individuele hitkwis aan te bieden aan al de hitfreaks :dance: en dan liefst een week of twee na de uwe.
Alvast dank!
Zonder dank. Weet alvast dat er vanzelfsprekend een forse portie new wave zal inzitten. :D
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

marc schreef:
One good reason schreef:We hopen alleszins rond oktober of november 2009 deze individuele hitkwis aan te bieden aan al de hitfreaks :dance: en dan liefst een week of twee na de uwe.
Alvast dank!
Zonder dank. Weet alvast dat er vanzelfsprekend een forse portie new wave zal inzitten. :D
Twee individuele muziekquizzen met 2-tal weken tussen? Is dat niet wat teveel van het goede? Ik wil nl. wel dolgraag aan beide meedoen.....

Voorstel: 2009 de individuele hitquiz, 2010 de individuele samengesteld door Marc (er zat nu toch ook al meer dan 2 jaar tussen, niet?)

????
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

peegee schreef:
marc schreef:
One good reason schreef:We hopen alleszins rond oktober of november 2009 deze individuele hitkwis aan te bieden aan al de hitfreaks :dance: en dan liefst een week of twee na de uwe.
Alvast dank!
Zonder dank. Weet alvast dat er vanzelfsprekend een forse portie new wave zal inzitten. :D
Twee individuele muziekquizzen met 2-tal weken tussen? Is dat niet wat teveel van het goede? Ik wil nl. wel dolgraag aan beide meedoen.....

Voorstel: 2009 de individuele hitquiz, 2010 de individuele samengesteld door Marc (er zat nu toch ook al meer dan 2 jaar tussen, niet?)

????
Tja PeeGee, ge hebt hier misschien wel gelijk. Misschien idd een beetje van het goede teveel :think:
Ik vraag het nog wel aan Danny en Marc ...
Plaats reactie