Fab4-muziekquiz - 13 september 2008 - Itegem

Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

ricardofab4 schreef:
en prachtig toch dat je herkend werd als deelnemer van x-factor

tot in de finale?????????? :twisted:
Tijd om een fanclub op te richten! Mijn eerste fan komt alvast uit Itegem. :D
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Wat? Spider Murphy in x-factor?
Heb je de audities overleefd?
anders eindelijk eens een gegronde reden om naar den VTM te zappen?
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

vinceluka schreef:Wat? Spider Murphy in x-factor?
Heb je de audities overleefd?
anders eindelijk eens een gegronde reden om naar den VTM te zappen?
Hehehe, geen zorgen, ik doe niet mee aan X-factor. Daarvoor kan ik jammer genoeg niet zingen.
Er was zaterdag echter een jong vrouwelijk jurylid, die dus dacht dat ik daar aan had meegedaan en onze Ricardo op onderzoek had uitgestuurd om te checken of dit wel klopte. :lol:

Het kan natuurlijk ook een originelere openingszin zijn dan "Hé, ken ik u ergens van. Ricardo, 2 vragen: 1. Is ze nog vrij? 2. Geeft ge haar mijn gegevens door? :lol: :P :rofl:
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Bericht door gekookte espe »

Spider Murphy schreef:
ricardofab4 schreef:Afbeelding
Op de zwart-wit kopie meenden wij als die kerel rechtsboven Sven van 4 schelln espe te herkennen. :D (in één of ander zwak moment)
Even verder nadenken bracht ons bij het feit dat de 3 anderen geen lookalikes van de charcuterie zijn, en dat 4 schelln espe nog altijd geen platen heeft uitgebracht. :roll:
lol :lol:
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Bericht door gekookte espe »

Spider Murphy schreef:
vinceluka schreef:Wat? Spider Murphy in x-factor?
Heb je de audities overleefd?
anders eindelijk eens een gegronde reden om naar den VTM te zappen?
Hehehe, geen zorgen, ik doe niet mee aan X-factor. Daarvoor kan ik jammer genoeg niet zingen.
Er was zaterdag echter een jong vrouwelijk jurylid, die dus dacht dat ik daar aan had meegedaan en onze Ricardo op onderzoek had uitgestuurd om te checken of dit wel klopte. :lol:

Het kan natuurlijk ook een originelere openingszin zijn dan "Hé, ken ik u ergens van. Ricardo, 2 vragen: 1. Is ze nog vrij? 2. Geeft ge haar mijn gegevens door? :lol: :P :rofl:


Dat moet dan toch wel de dochter van ricardo himself zijn denk ik :)
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Bericht door ricardofab4 »

dat was inderdaad mijn dochter
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

ricardofab4 schreef:dat was inderdaad mijn dochter
Opgepast... Hier waakt Ricardo ! :evil:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

Big Banana schreef:
ricardofab4 schreef:dat was inderdaad mijn dochter
Opgepast... Hier waakt Ricardo ! :evil:
en voor da ge het weet ... een kop vlammende soep me ballekes over uw ... :burn:
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

celtic601 schreef:
Big Banana schreef:
ricardofab4 schreef:dat was inderdaad mijn dochter
Opgepast... Hier waakt Ricardo ! :evil:
en voor da ge het weet ... een kop vlammende soep me ballekes over uw ... :burn:
Ik dacht eerder aan een emmer ijsblokskes op een strategische plaats... 8)
flor
Fan
Berichten: 6
Lid geworden op: za 13 sep 2008, 16:32
Locatie: deurne

Bericht door flor »

Eerste kwis sinds jaren, en eerste maal op dit forum, dus enkele observaties.
Hoewel ik mij redelijk geamuseerd heb moet het me toch van het hart dat 14 quizmastersolo's een pijnlijk probleem blootleggen: da's niet iets om fier op te zijn, integendeel het lijkt erop dat de samenstellers te weinig rekening houden met de mensen in de zaal en teveel hun eigen ding willen doen (waarom ook sommige uitvoerders meer dan 1x?); het oude gegeven geldt nog altijd: niks zo gemakkelijk als een quiz samenstellen waar je alleen als samensteller iets aan hebt.
Al bij al toch heel veel rommel gehoord waarvan ik hoop dat ik hem nooit meer moet ondergaan![/b]
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Big Banana schreef:
celtic601 schreef:
Big Banana schreef:
ricardofab4 schreef:dat was inderdaad mijn dochter
Opgepast... Hier waakt Ricardo ! :evil:
en voor da ge het weet ... een kop vlammende soep me ballekes over uw ... :burn:
Ik dacht eerder aan een emmer ijsblokskes op een strategische plaats... 8)
Dit is nog altijd een forum over muziekquizzen en hier wordt enkel de muziekquiz in kwestie dus besproken. Indien sommige muziekquizzers over een te hoog testosterongehalte beschikken, dienen deze individu's in de toekomst te worden geweerd. (Ik refereer uiteraard naar Spider Murphy) :lol:
Eerlijkheidshalve is het wel leuk zulke post(s) te lezen :wink:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

flor schreef:Eerste kwis sinds jaren, en eerste maal op dit forum, dus enkele observaties.
Hoewel ik mij redelijk geamuseerd heb moet het me toch van het hart dat 14 quizmastersolo's een pijnlijk probleem blootleggen: da's niet iets om fier op te zijn, integendeel het lijkt erop dat de samenstellers te weinig rekening houden met de mensen in de zaal en teveel hun eigen ding willen doen (waarom ook sommige uitvoerders meer dan 1x?); het oude gegeven geldt nog altijd: niks zo gemakkelijk als een quiz samenstellen waar je alleen als samensteller iets aan hebt.
Al bij al toch heel veel rommel gehoord waarvan ik hoop dat ik hem nooit meer moet ondergaan![/b]
Hallo Flor,

Ik heb me eveneens goed geamuseerd en heb hetzelfde gevoel omtrent die quizmastersolo's, maar soit. Mits het je eerste quiz is sinds jaren zul je al bij al op ontdekkingstocht moeten gaan en aftasten welke quiz(zen) jou het beste ligt. Daar zal je vrij vlug achterkomen hoor :wink:
In ieder geval is er op dit forum keuze zat op gebied van quizzen. Ik wens je van harte welkom en wens je nog heeeeel veel quiz-plezier.
Ik ben in ieder geval volgend jaar weer van de partij in Itegem.
P.S.: Ik heb mijn Popquiz in april zelf (dus helemaal alleen) in mekaar gestoken en had geen enkele quizmastersolo ... :roll: en er was bijna geen kat aanwezig :rofl:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

flor schreef:Eerste kwis sinds jaren, en eerste maal op dit forum, dus enkele observaties.
Hoewel ik mij redelijk geamuseerd heb moet het me toch van het hart dat 14 quizmastersolo's een pijnlijk probleem blootleggen: da's niet iets om fier op te zijn, integendeel het lijkt erop dat de samenstellers te weinig rekening houden met de mensen in de zaal en teveel hun eigen ding willen doen (waarom ook sommige uitvoerders meer dan 1x?); het oude gegeven geldt nog altijd: niks zo gemakkelijk als een quiz samenstellen waar je alleen als samensteller iets aan hebt.
Al bij al toch heel veel rommel gehoord waarvan ik hoop dat ik hem nooit meer moet ondergaan![/b]
opletten met wat je rommel noemt Flor ..... wat jij als rommel beschouwt kan voor een ander toffe muziek zijn , en andersom ...ieder benadert zijn genre van muziek op een andere manier .
aan je uitleg hoor ik ook dat je nieuw bent , want rik & hans zijn dus wel degenlijk muziekliefhebbers van het eerste uur , die niet zo maar op een weekje een kwis samenstellen...pas op ..ik heb ook bizarre toestandjes gehoord , maar die neem ik er dan maar bij .
in alle geval .. welkom op dit forum ...
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Ik kan Flor best begrijpen, want de FAB4-quiz is gewoon geen instapquiz, en de horror-reeksen van Rik en Hans doen... euh, nu ja... soms echt hun eer aan. Niet iedereen houdt daar echt van.
Mijn ploegmakkers, waaronder één newbie, vroegen zich ook wel eens af "waar halen ze het toch?", eerder met een :roll: dan met een :D ...

Dat iemand die hier zijn eerste muziekquiz sinds lang meemaakt zo'n minder goede ervaring neerschrijft, verwondert me dan ook niet.

Toch wil ik erzelf steeds graag bij zijn, want het is voor de die-hard-quizzers inderdaad steeds een pittige uitdaging...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Devil's answer schreef:Ik kan Flor best begrijpen, want de FAB4-quiz is gewoon geen instapquiz, en de horror-reeksen van Rik en Hans doen... euh, nu ja... soms echt hun eer aan. Niet iedereen houdt daar echt van.
Mijn ploegmakkers, waaronder één newbie, vroegen zich ook wel eens af "waar halen ze het toch?", eerder met een :roll: dan met een :D ...

Dat iemand die hier zijn eerste muziekquiz sinds lang meemaakt zo'n minder goede ervaring neerschrijft, verwondert me dan ook niet.

Toch wil ik erzelf steeds graag bij zijn, want het is voor de die-hard-quizzers inderdaad steeds een pittige uitdaging...
Ik ben het met U eens, Luk. Ik wil nog wel melden, dat het als organisator zeer spannend is om er "wat moeilijkere dingen" tussen te steken, omdat ge niet altijd weet of het gekend is bij de andere quizzers. Je hebt een bepaalde smaak en hoopt dat er in het circuit nog mensen zijn, die dit kennen. Er waren bij mij toch enkele aha-momenten bij die solo's, ik herinner mij "state farm" als b-kant van een singletje van Yazoo, maar wat te lang geleden en het gat in mijn geheugen / begin van Altzheimer?
Plaats reactie