IPA Muziekquiz - Hombeek

Aimé le Chevalier
Lead Singer
Berichten: 170
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 12:33
Locatie: Plopsaland

Bericht door Aimé le Chevalier »

Ik vind dat er te weinig new wave in de kwis zat (grapje).
Le plastic c'est fantastique!
bicky
Backing Vocal
Berichten: 54
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 11:17

Bericht door bicky »

ik ga al 3 jaar een 10-tal per jaar naar een muziekkwis. Wij spelen onder de naam chapeau of floppy's...wij waren 12/21 maw. wij kennen wel deftig iets van muziek( 302/350 is toch niet slecht) maar met fab4, holly's en andere muziekcraks kunnen wij ons echter niet meten. Maar geloof me vrij wij vinden zo een kwis als vorige vrijdag één van de leukste kwissen die er zijn...wij vinden het wel eens plezant dat we met de ganse tafel een fragment herkennen en allemaal de uitvoeder kennen. Ik begrijp best dat dit voor topmuziekkenners verveling troef was maar zij begrijpen blijkbaar niet dat er ook mensen zijn die nog andere hobby's hebben dan muziekencyplodies van buiten te kloppen. Ik denk dat er gedurende het jaar voldoende variatie is in het niveau van de kwissen om iedereen aan zijn trekken te laten komen dus wees blij dat er mensen zijn zoals Werner en zijn vrouw (organisators van vrijdag) die hun tijd in een "simpel" kwiske willen steken. Niets dan lof voor jullie quiz en hopelijk doen jullie volgend jaar terug een quiz zonder het nieveau moeilijker te maken... wij zullen ZEKER TERUG komen. En wat die rangschikking betreft kan je hier een BMW X5 mee winnen of een AUDI Q7? Respect voor de mensen die hier hun tijd en moeite hier insteken maar zoals onze vriend van koerier vermeld welk belang heeft deze rangschikking!
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Bericht door ricardofab4 »

godvermiljaardedju

nu heb ik heel den dag zitten brainstormen op het werk om dieen ollander eens goed zijn zegen te geven over zijn statement en wat blijkt nu

nu ik alle posts gelezen heb is alles reeds gezegd
ter aanval aan peegee door oa celtic :bow:
ter verdediging van fab 4 door oa devils answer :makeup:

dus moet ik nu zwijgen en geloof me vrij ik ben blij heel blij
dat het allemaal weer niet zo erg is als het er eerst uitzag

na een eerste golf in het begin van het jaar van enkelen die nu eens gingen vertellen wat er wel in een quiz moest zitten en wat niet
dreigde nu de 2° golf met opperhoofd peegee over wie nu eens welke quiz moest meedoen en welke niet

mooi niet dus

oef


sorry voor mijn gevloek in het begin maar het was begodt plezant

vorig seizoen deden we 42 quizzen ( moeilijke en gemakkelijke; toffe en minder toffe ) en die van vorige vrijdag was een zeer plezante, goed georganiseerde en toffe quiz

en of het nu goed is of fout, we komen volgend seizoen terug

:rofl:
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Bericht door Jorgen VG »

bicky schreef: Werner en zijn vrouw (organisators van vrijdag) die hun tijd in een "simpel" kwiske willen steken. Niets dan lof voor jullie quiz en hopelijk doen jullie volgend jaar terug een quiz zonder het nieveau moeilijker te maken...
Dat was ik nog vergeten en het is nog het belangrijkste ook: een ongelooflijk respect voor de dame die duizend en één taken tergelijkertijd uitoefende vrijdag... ik zie het er niet veel doen :bow:

En zoals onze Rik al zei... Wij komen volgend jaar zeker terug om onze titel te verdedigen, voila... amen
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

bicky schreef:En wat die rangschikking betreft kan je hier een BMW X5 mee winnen of een AUDI Q7? Respect voor de mensen die hier hun tijd en moeite hier insteken maar zoals onze vriend van koerier vermeld welk belang heeft deze rangschikking!
Er wordt momenteel inderdaad onderhandeld met sponsors om jaarlijks een prijs toe te kennen aan de nummer één in de ranking. Veel meer kan ik daar nog niet over zeggen, maar het zal in ieder geval geen BMW X5 of Audi Q7 zijn. Dat zijn asociale bakken voor pooiers met een klein pietje.
flor
Fan
Berichten: 6
Lid geworden op: za 13 sep 2008, 16:32
Locatie: deurne

Bericht door flor »

Wat een ongelooflijk gezeik!
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Bericht door Jorgen VG »

flor schreef:Wat een ongelooflijk gezeik!
Afgaande op de twee posts die je in je carriere al geplaatst hebt krijg je alvast één prijs mijnheer flor: die van meest sympathieke kwisser.

En laat me raden... zeggen voor welke ploeg je speelt durf je waarschijnlijk niet en public. U bent een dapper man.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Silent Dolphin schreef:
flor schreef:Wat een ongelooflijk gezeik!
Afgaande op de twee posts die je in je carriere al geplaatst hebt krijg je alvast één prijs mijnheer flor: die van meest sympathieke kwisser.

En laat me raden... zeggen voor welke ploeg je speelt durf je waarschijnlijk niet en public. U bent een dapper man.
Wij hebben nen flor in ons team (echte naam freddy), maar het is zekers niet den dezen :D
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Aimé le Chevalier schreef:Ik vind dat er te weinig new wave in de kwis zat (grapje).
schitterende en droge opmerking van onzen Aimé :wink:
Plaats reactie