20/09: A'dam 50e Wilhelminaquiz;1 ploeg vanuit België??

peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

ok :lol:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Peegee en Buddy59: Kunnen jullie misschien nog laten weten hoe we gaan afspreken?
Carpool en ergens afspreken op een parking of ... ?
Reactie hier of via mail.
Alvast dank.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

We zijn nog altijd bijna een maand weg van die quiz, dus efkes relaxen, ok? :wink: Ik hou jullie via mail op de hoogte; gaat uw collega ook mee?
Het zou misschien wel tof zijn om al tegen de middag te vertrekken om daar nog efkes te kunnen shoppen cq windowshoppen in "Concerto", een platenzaak gelegen aan de Utrechtsestraat 52 tem 60, met 4 of 5 ingangen en telkens een ander thema achter iedere deur (modern, soul, klassiek, 2e hands, etc...)

Peter
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Bericht door Buddy59 »

peegee schreef:We zijn nog altijd bijna een maand weg van die quiz, dus efkes relaxen, ok? :wink: Ik hou jullie via mail op de hoogte; gaat uw collega ook mee?
Het zou misschien wel tof zijn om al tegen de middag te vertrekken om daar nog efkes te kunnen shoppen cq windowshoppen in "Concerto", een platenzaak gelegen aan de Utrechtsestraat 52 tem 60, met 4 of 5 ingangen en telkens een ander thema achter iedere deur (modern, soul, klassiek, 2e hands, etc...)

Peter
Voor mij is dat goed Peter, lekker in de (Soul) ceedeetjes snuffelen :dance:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Ik heb net de bevestiging per mail gekregen dat m'n collega uit NL ons dan toch nog komt versterken :headbang:
Hij woont zelf zo'n 20km ten noorden van Amsterdam.
Hij komt 's avonds rechtstreeks naar de zaal en zal dus niet met ons kunnen window-shoppen.
Het is z'n eerste muziekquiz dus wees mild met hem ... :wink:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

By the way: Zijn wij de enige belgische delegatie die avond in Amsterdam?
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

yep (voor zover ik weet, toch)
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Vandaag heeft er nog een collega z'n deelname bevestigd.
Kan dit nog of ...? Dan zijn we alsnog met 6 personen.
Laat maar iets weten, anders kunnen we nog een extra team creëren. 8)
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

ik zal eens mailen met de organisatie of we met 2 teams kunnen komen; volgens mij kan er normaal een team of 14 binnen, maar er zijn er al 16 ingeschreven (cfr de site); ik denk dat ze er geen probleem van maken als we met 6 personen quizzen; is uw 2e collega van hier (B) of van ginder (NL)?
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

peegee schreef:ik zal eens mailen met de organisatie of we met 2 teams kunnen komen; volgens mij kan er normaal een team of 14 binnen, maar er zijn er al 16 ingeschreven (cfr de site); ik denk dat ze er geen probleem van maken als we met 6 personen quizzen; is uw 2e collega van hier (B) of van ginder (NL)?
Die collega is van NL, maar woont ook niet zover van A'dam.
Voorlopig zijn alle collega's nog uit NL, maar binnenkort heb ik een transfer naar B.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

peegee schreef:ik zal eens mailen met de organisatie of we met 2 teams kunnen komen; volgens mij kan er normaal een team of 14 binnen, maar er zijn er al 16 ingeschreven (cfr de site); ik denk dat ze er geen probleem van maken als we met 6 personen quizzen; is uw 2e collega van hier (B) of van ginder (NL)?
Wat eerst moeilijk leek om personen te vinden voor deze quiz, heeft nu een omgekeerd effect bereikt. Ik heb niet enkel m'n 2 collega's kunnen overtuigen, maar nu zou er nog een derde interesse hebben. Ik weet niet of we dan nog met 1 ploeg kunnen afzakken? Kan je even informeren en me dan asap iets laten weten? Want als we met 2 of 3 "gezelligheidsquizzers" aan tafel zouden zitten, vind ik dit toch een beetje ongepast t.o.v. de andere ploegen. Ik zou dan voorstellen om ons gezelschap in 2 te delen als dat daar nog kan en dan zo nog mee te doen met 2 volwaardige ploegen.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

ik vrees ervoor, om nog een nieuwe ploeg bij in te schrijven; de inschrijving is nl. al "gesloten"; het is niet zo'n groot café, hoor; we kunnen kijken of die 3e collega mag mee aanschuiven bij ons, of, anders bij een andere ploeg, evt. in onze buurt; vaak is het heel gezellig en kun je "babbelen" met de mensen van een team naast je, ambiance verzekerd...
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

peegee schreef:ik vrees ervoor, om nog een nieuwe ploeg bij in te schrijven; de inschrijving is nl. al "gesloten"; het is niet zo'n groot café, hoor; we kunnen kijken of die 3e collega mag mee aanschuiven bij ons, of, anders bij een andere ploeg, evt. in onze buurt; vaak is het heel gezellig en kun je "babbelen" met de mensen van een team naast je, ambiance verzekerd...
Had al gemerkt (via de website van dat café) dat het een kleine locatie betreft, maar ik denk dat dit de sfeer en de gezelligheid wel ten goede komt. Ook het feit dat ik al Nederlanders gewoon ben op het werk zal er toe bijdragen dat het een leuke avond zal worden. Voor de rest maak ik me niet te druk en ga ik vooral af op de factor "fun" morgenavond.
We zien mekaar morgen en kunnen in de auto verder tetteren :wink:
De rit zal immers lang genoeg zijn.
Plaats reactie