De Quiz van 2017

Gebruikersavatar
Sander
Superstar
Berichten: 903
Lid geworden op: di 25 jun 2013, 12:47
Locatie: Comfortably Dumb

Re: De Quiz van 2017

Bericht door Sander »

Ook van mij nogmaals een dikke merci Jörgen! En proficiat aan de winnaar!
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: De Quiz van 2017

Bericht door kasenco »

Was aan reeks 1 met veel goeie moed begonnen..... na fragment 10 gestopt, was een ramp..... Ik zou over heel het jaar gezien geen 20% gehaald hebben..... :o
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: De Quiz van 2017

Bericht door rino »

kasenco schreef:Was aan reeks 1 met veel goeie moed begonnen..... na fragment 10 gestopt, was een ramp..... Ik zou over heel het jaar gezien geen 20% gehaald hebben..... :o
Met dank aan mijn 16-jarige dochter Leni toch nog een aanvaardbare score behaald.
Leni staat zelfs tussen de (bijna) solo's met Kesha!
Merci Jörgen voor het vele werk!
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1658
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: De Quiz van 2017

Bericht door Maledictus I »

Geamuseerd en veel bijgeleerd.
Door te proberen de titels te detecteren kon ik heel wat puntjes sprokkelen: zelfs 2 solo's op nummers die ik nog nooit gehoord heb. Met de koptelefoon gaat dat, in een zaal zou mij dat nooit lukken.
Ik denk wel dat ik met 10 het record aan negatieve solo's heb: Nathaniel Rateliff, School is Cool, Portugal the Man, Dan Auerbach, Gers Pardoel, Oscar and the Wolf, Elbow, Intergalactic Lovers, Yevgueni, Big Shaq + nog 9 halve (Ozark Henry, K3, Bent Van Looy, Isabelle A, Weeknd, Jasper Steverlinck, Stang Van Samang, First Aid Kit, De Mens)

Diablo Blvd had ik wel herkend, dacht ik. Dat staat niet ingevuld (solo of halve?)
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: De Quiz van 2017

Bericht door Jorgen VG »

Maledictus I schreef: Diablo Blvd had ik wel herkend, dacht ik. Dat staat niet ingevuld (solo of halve?)
Volledige solo ... ik heb het aangepast; ere wie eer toekomt :handgestures-thumbupright:
Plaats reactie