MUZIEKQUIZ SHOWBIZZSITE 21/11/2008

Plaats reactie
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

MUZIEKQUIZ SHOWBIZZSITE 21/11/2008

Bericht door Jorgen VG »

Gelezen elders op het net...

Schrijf je nu in voor eerste muziekquiz van de Showbizz-Site! 1/06/2008
Naar aanleiding van 10 jaar Showbizz-Site organiseert de Showbizz-Site voor de eerste keer een muziekquiz! Schrijf je nu in want het loopt storm voor onze quiz!

Op vrijdagavond 21 november 2008 gaat de eerste grote Showbizzquiz door in Mechelen. Perron M, gelegen aan de rand van Mechelen, is de ideale locatie om 80 teams van elk 4 personen de kans te geven hun muzikale kennis te bewijzen.
Hoe heette de eerste single van Laura Lynn? Wie zong destijds het liedje ’Ik mis je elke dag’? Wie verliet als tweede de groep Clouseau? Uit hoeveel groepsleden bestaat Tokio Hotel?
Allemaal vragen die aan bod kunnen komen in de eerste muziekquiz.

De muziekquiz start op vrijdagavond 21 november 2008 om 20 uur ’s avonds en nog voor middernacht zal de uitslag bekendgemaakt worden.
Inschrijven kan nu al en kost 20 Euro per team. In ruil voor die 20 Euro per team krijg jij een onvergetelijke avond met tal van verrassingen maar ieder team krijgt ook een prijzenpakket met een minimumwaarde van 50 Euro! Ieder teamlid gaat met een prijs naar huis!
Wachten om in te schrijven is alleen maar nadelig. Hoe langer je wacht, hoe minder kans op een plaats in de zaal. De inschrijvingen lopen vlotter dan verwacht, we staan er zelf van te kijken.

Heb je nog geen volledig team? Geen probleem, dan kan je toch al inschrijven en vul je de gegevens van de rest van je team later aan.

Wij zorgen voor een onvergetelijke avond voor alle deelnemers, zoveel is nu al zeker! En de Showbizz-Site zou de Showbizz-Site niet zijn mochten we ter plaatse geen verrassingen hebben.

Bereid je alvast voor op deze unieke avond en zoek alvast drie mensen die samen met jou willen meespelen met de eerste Showbizzquiz in Mechelen en dat op vrijdagavond 21 november 2008!

Informatie en inschrijvingen: info@showbizzsite.be
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Ik zit nochtans alle dagen op die site en had dat nog niet gezien... Thanks, Jurgen.
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

presentatie Ron Brandsteder ???
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Inschrijvingen gebeuren via een zekere Peter De Smedt uit Westerlo....

Voor iemand een bekende?
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

kasenco schreef:presentatie Ron Brandsteder ???
Ik heb gehoord dat ze daar de prijzen zullen afroepen op deze manier:

"En Jean-Pierre ... wat hebben zij gewonnen?!" :rofl2:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Ik was gisteren even op de showbizz website om de melding te lezen en er waren nog 5 plaatsen vrij. Ik denk dat dit toch wel een leuk evenement zal worden. Het zal in ieder geval de grootste quiz worden (m.b.t. het aantal ploegen dan toch) waaraan ik deelneem dit jaar (en misschien zelfs de komende jaren). Dat er foute muziek zal gedraaid worden, stoort me zelfs niet. :wink:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

"nog een kleine twee maand en de eerste Muziekquiz van de Showbizz-Site gaat van start.

Er zullen iets meer dan 80 teams deelnemen aan de quiz.

De quiz bestaat uit diverse ronden en we voorzien een grote variatie. Belangrijk is om goed te luisteren vanaf de eerste tot de allerlaatste seconde van het officiële gedeelte.

Na de quiz gaan we de uitslag zo snel mogelijk verwerken en bekendmaken.
Ieder team krijgt hoedanook een prijzenpakket mee naar huis. "

Vraagje: zijn er, naast Polkaheer en co én the four reasons, nog teams met collega-forum-leden?
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Bericht door dendaffe »

Koerier
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Bericht door gekookte espe »

De espen doen mee. Sommige espen lezen "de boekskes" dus denk wel dat die quiz iets voor ons moet zijn :)
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Bericht door Buddy59 »

The Holly's :D
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: MUZIEKQUIZ SHOWBIZZSITE 21/11/2008

Bericht door peegee »

Vanavond is het zover. Maar liefst 88 teams doen mee, waaronder Fab 4, Polkaheer en zijn maten, Vlassenbroek 2000, Silly Wommers, Lords of the ring, Alles kan beter, Koerier, the Holly's, (wo)men in black, De Hijsberen, 4 schellen espe, Willy Jr en de knelpuntklup, Spelers en drinkers, Captain Sensible, Pretty Paracetamol, ..... Op http://www.showbizzsite.be/muziekquiz vindt ge een overzicht van de tot hiertoe ingeschreven teams van de quiz.

Iemand die zich waagt aan een prognostiekske?

Ik vermoed iets analoogs aan de kwis van de Jef in Reet 25 oktober jl.... En dan moet Koerier ook nog ergens daartussen (top 5)

Voor allen die aanwezig zijn: tot vanavond; voor allen die niet aanwezig zijn: tot ne volgende :wink:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: MUZIEKQUIZ SHOWBIZZSITE 21/11/2008

Bericht door peegee »

peegee schreef:Vanavond is het zover. Maar liefst 88 teams doen mee, waaronder Fab 4, Polkaheer en zijn maten, Vlassenbroek 2000, Silly Wommers, Lords of the ring, Alles kan beter, Koerier, the Holly's, (wo)men in black, De Hijsberen, 4 schellen espe, Willy Jr en de knelpuntklup, Spelers en drinkers, Captain Sensible, Pretty Paracetamol, ..... Op http://www.showbizzsite.be/muziekquiz vindt ge een overzicht van de tot hiertoe ingeschreven teams van de quiz.

Iemand die zich waagt aan een prognostiekske?

Ik vermoed iets analoogs aan de kwis van de Jef in Reet 25 oktober jl.... En dan moet Koerier ook nog ergens daartussen (top 5)

Voor allen die aanwezig zijn: tot vanavond; voor allen die niet aanwezig zijn: tot ne volgende :wink:
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Re: MUZIEKQUIZ SHOWBIZZSITE 21/11/2008

Bericht door Joe Roxy »

Ik heb me gisteren ook nog ingeschreven.
Dus 89 ploegen. Er was zo te horen nog een beetje plaats.
Ik kom dus enkel met men vriendin quizzen, daarom Joe & Margo Roxy.
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Re: MUZIEKQUIZ SHOWBIZZSITE 21/11/2008

Bericht door Spider Murphy »

Na de samensmelting tussen 2 of a kind en Kool & the Spider Murphy Gang is er inderdaad een plaatsje vrijgekomen. :roll:
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re:

Bericht door gekookte espe »

kasenco schreef:presentatie Ron Brandsteder ???

Of zijn zoon :lol:


Zoon Ron Brandsteder likt slagroom van borsten

Rick Brandsteder - 24 jaar en de oudste zoon van de legendarische Nederlandse quizmaster en cabaretier Ron - heeft weer van zich doen spreken als playboy. Een tijd terug kneep Rick Brandsteder nog in vreemde vrouwenbillen, nu leefde hij zich op een stel borsten uit en hoe! Hij likte vrolijk de slagroom van sieradenontwerpster Eva Anna Hekking om die vervolgens een tong te draaien. Rtl toonde de beelden van de hitsige Brandsteder.

Dronken
Rick Brandsteder was afgelopen weekend aan het stappen in Amsterdam. Rick had duidelijk een glaasje te veel op en kon zijn hormonen niet bedwingen. De presentator van de Sponsor Loterij daagde een meisje uit om slagroom op haar borsten af te likken. Het gaat om Eva Anna Hekking, een bekende tassen- en sieradenontwerpster. Haar sieraden worden gedragen door onder meer Beyoncé, Rihanna en Tyra Banks.

Billen
Rick komt vaak in opspraak. Tijdens het Toppers-concert in de ArenA eerder dit jaar liep het al grondig mis. De zoon van Ron Brandsteder raakte ongewenst de billen van Yvonne Dubbelboer aan, waarop haar man hem aanpakte. En zoals altijd is Rick de onschuld zelve. Hij laat weten aan De Telegraaf: "Ik trapte in de verleiding van een jongedame. Hierbij wil ik het laten." (hlnsydney/kh)
Plaats reactie