De Hamse Hitmuziek-quiz - 29 November 2008

Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

De Hamse Hitmuziek-quiz - 29 November 2008

Bericht door One good reason »

Ik zoek een ploeg om aan te vullen op zaterdag, 29 november te Hamme.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Wij van 'Starbuk & Apollo' zijn op zoek naar iemand die goed is in de hits van de jaren '90 en '00. Wij zelf moeten het hebben van hits van de jaren '80 en vroeger.
Als de jaren '90 en '00 jouw ding zijn, ben je meer dan welkom bij ons.

Ik ben wel nog niet 100% zeker van onze deelname, ik moet eerst nog eens overleggen met mijn ploegmaats. Dat zou volgende maandag kunnen gebeuren...
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1901
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: De Hamse Hitmuziek-quiz - 29 November 2008

Bericht door Buddy59 »

One good reason schreef:Ik zoek een ploeg om aan te vullen op zaterdag, 29 november te Hamme.
zaterdag, 22 november te Hamme :!:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: De Hamse Hitmuziek-quiz - 29 November 2008

Bericht door One good reason »

Buddy59 schreef:
One good reason schreef:Ik zoek een ploeg om aan te vullen op zaterdag, 29 november te Hamme.
zaterdag, 22 november te Hamme :!:
Merci, Danny. Dit was ik vergeten aan te passen :wink:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

rino schreef:Wij van 'Starbuk & Apollo' zijn op zoek naar iemand die goed is in de hits van de jaren '90 en '00. Wij zelf moeten het hebben van hits van de jaren '80 en vroeger.
Als de jaren '90 en '00 jouw ding zijn, ben je meer dan welkom bij ons.
Als ik eerlijk ben, dan ben ik ook meer een man van de jaren 80 (verraderlijk als je eind-dertiger bent :wink: ).
Ik denk echter ook vrij goed op de hoogte te zijn van de hitgevoelige 90's en 00's. Dus denk er maar over na en laat me weten of ik door jullie keuring ben geraakt :lol:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Het enthousiasme voor deze hitquiz was behoorlijk groot gisteren in Roeselare, waardoor we met een voltallig team zullen kunnen aantreden.
Ik was dus iets te voorbarig met mijn reactie op jouw post, One Good Reason, sorry daarvoor. Hopelijk kan je nog bij een andere team terecht.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

rino schreef:Het enthousiasme voor deze hitquiz was behoorlijk groot gisteren in Roeselare, waardoor we met een voltallig team zullen kunnen aantreden.
Ik was dus iets te voorbarig met mijn reactie op jouw post, One Good Reason, sorry daarvoor. Hopelijk kan je nog bij een andere team terecht.
Da's nikske :wink: Ik zal wel iemand vinden tegen die datum en anders wordt het een solo-deelname :)
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Kom anders maar bij mij op reserveplaats 1 staan. De kans zit er dik in dat er misschien nog een plaatsje vrijkomt, en ben al ingeschreven zonder dat ik ploegleden gezocht heb. En anders breng ik zelf wel nog een tafel mee. :lol:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Spider Murphy schreef:Kom anders maar bij mij op reserveplaats 1 staan. De kans zit er dik in dat er misschien nog een plaatsje vrijkomt, en ben al ingeschreven zonder dat ik ploegleden gezocht heb. En anders breng ik zelf wel nog een tafel mee. :lol:
Alvast dank voor het aanbod. Bij deze zet ik mezelf op de reserveplaats :lol:
Zullen we samen dan nog 2 andere kandidaten optrommelen en zo dus een topploeg samenstellen? :wink:
Gezocht: Nog 2 sterke kandidaten voor topploeg in wording :wink:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Toch nog even vermelden dat we écht nog op zoek zijn naar 2 mede-quizzers!!
Dus graag reactie(s) aub. :wink:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Heb inmiddels nog 1 van de "Reasons" gevonden om mee te spelen op 22 november.
Hij heeft de nodige kennis van de 60's en Blues etc...

Dus we zoeken nog 1 medequizzer, mag zelfs van het vrouwelijke geslacht zijn ... 8)
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Spider Murphy schreef:Kom anders maar bij mij op reserveplaats 1 staan. De kans zit er dik in dat er misschien nog een plaatsje vrijkomt, en ben al ingeschreven zonder dat ik ploegleden gezocht heb. En anders breng ik zelf wel nog een tafel mee. :lol:
Het is nog vrij lang tot 22 november, maar heb jij misschien nog iemand gevonden om de ploeg te vervolledigen?
We zijn momenteel nog "maar" met z'n 3-en.
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

One good reason schreef:
Spider Murphy schreef:Kom anders maar bij mij op reserveplaats 1 staan. De kans zit er dik in dat er misschien nog een plaatsje vrijkomt, en ben al ingeschreven zonder dat ik ploegleden gezocht heb. En anders breng ik zelf wel nog een tafel mee. :lol:
Het is nog vrij lang tot 22 november, maar heb jij misschien nog iemand gevonden om de ploeg te vervolledigen?
We zijn momenteel nog "maar" met z'n 3-en.
Om eerlijk te zijn, ik heb nog niet gezocht, mede omdat we nog zoveel tijd hebben. Er zijn enkele mensen die maar af en toe een muziekquiz spelen en die ik altijd mag contacteren als ik nog iemand zoek, dus ik wacht nog heel even het forum af, en als er niemand meer reageert, dan bel ik wel eens rond.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Als alles goed verloopt en geen annulaties meer volgen, dan neem ik de uiterst sympathieke Dirk mee van "The Stoned".
Ik meen dan toch over een vrij complementair ploegske te beschikken voor deze quiz :wink:
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Ben nog niet 100% zeker of ik kan die avond, maar wil me dan onder licht voorbehoud (laat ons zeggen 90% zekerheid) aansluiten.

T.t.z. als de uiterst sympathieke Dirk niet kan of zo hee, ik probeer alleszins snel uitsluitsel te geven of ik stand by kan zijn... :salut:
Plaats reactie