2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1434
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door beautiful freak »

Nog eens bedankt aan alle aanwezige ploegen voor hun komst.

Hierbij post ik alvast de einduitslag; een uitgebreide analyse zal uiteraard volgen.

Eindstand 2e Pale Riders Muziekquiz

Op 540 punten:

1 - Scary Monsters - 431 - 79,81% :clap: :clap: :clap:
2 - Paris Hilton Lookalikes, The - 429 - 79,44% :clap: :clap:
3 - Starbuk & Sam Gooris - 423 - 78,33% :clap:
3 - Martha Wainwrong Ain't Right - 423 - 78,33% :clap:
5 - Rechte Bananen, De - 407 - 75,37%
6 - Sympathie Vur Den Duvel - 394 - 72,96%
7 - Clement En De Popkenners - 384 - 71,11%
8 - Holly's, The - 382 - 70,74%
9 - Fab 4 - 361 - 66,85%
10 - Bruce Horny & The Rest - 316 - 58,52%
11 - 4 sLEEpless Horsemen Of The Apocalypse, The - 313 - 57,96%
12 - Men In Black - 283 - 52,41%
13 - Zootje Ongeregeld - 230 - 42,59%
14 - My Dying Pride - 217 - 40,19%
15 - Ike & Boogie ft Kate Fire - 170 - 31,48%
16 - KIPZ - 159 - 29,44%
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door aLEEce in chains »

In afwachting van de eerste analyse toch al kort mijn bevindingen geven:
We wisten op voorhand (de vorige editie en de Hornyquizzen in gedachte) dat we een zware beproeving zouden ondergaan en het was dus weer van datte. Voor de toppers zal dit vermoedelijk wel weer het summum geweest zijn, maar ik verkies toch een avond met meer rustpunten. Er waren 16 ploegen aanwezig en ik vrees dat dit het blijvend lot zal zijn voor deze quiz (of zelfs minder, want ik kan me moeilijk inbeelden dat die jonge gasten uit Zottegem een schitterend gevoel overgehouden hebben aan hun 29%). Te vaak had ik het gevoel: waar heb ik in godsnaam gezeten in de jaren 90 en 00?? Voor deze quiz waren we in de sterkst mogelijke bezetting voor de Horsemen en dan klokken we af op een schamele 58%. We blijven positief, we stegen met 10% t.o.v. de vorige editie :lol: .

Ik twijfel niet aan de goede intenties van beautiful freak en hij zal deze quiz zeker met de nodige liefde voorbereid hebben. Ik vertrok echter met een minder gevoel en dat is natuurlijk wel balen. Onszelf kennende gaan we ons volgend jaar wel opnieuw inschrijven, toch hoop ik dat er hier en daar wat meer relaxmomenten in de quiz zitten want nu was het als het ware 4 uur en 30 minuten alert zijn. Chapeau trouwens aan alle deelnemers die er toen al een namiddagquiz op zaten hadden.

De blaadjes met theorie en tips waren mooi uitgewerkt, maar zorgden bij ons af en toe voor verwarring en dan verlies je plots wel wat punten (bloemenronde en my morning jacket springen mij hierbij in gedachte). Ik denk ook dat dit zaaltje geen nood heeft aan vier boxen, maar dat kunnen de andere deelnemers misschien anders ervaart hebben.

Tot slot nog een bemerking die grotendeels buiten de wil van de organisator om is, maar waar ik toch mijn mond niet over kan houden :silent:
Ik vind dit een van de minste locaties en wel om volgende redenen:
1. de zaal ligt helemaal achteraan (ettelijke meters) het café en heeft slechts één ingang. Ik merkte dat de nooduitgang een beetje verder in de gang geblokkeerd werd door een massa aan voorwerpen. Levensgevaarlijk dus, want bij brand vooraan de brasserie of in de keuken, zitten we als ratten in een val (beroepsmisvorming I know, maar toch).
2. de dure prijzen, je wordt daar het geld uit je portefeuille getroggeld dat het geen naam heeft. 3,7 voor een Duvel en 2,3 voor een Pepsi, etc. waarbij dan vermoedelijk geen enkele cent naar de organisator van de quiz gaat.
Ik weet niet wat de organisatoren van muziekquizzen zo bijzonder vinden aan deze locatie, want ook Silent Dolphin (of was het Fab4) heeft daar (als ik me dat goed herinner) al een quiz georganiseerd. Er moet toch een goedkoper en vooral veiliger alternatief in de streek voorhanden zijn, of vergis ik mij?
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
Garnizoen!
Lead Singer
Berichten: 211
Lid geworden op: di 19 mar 2013, 16:52
Locatie: Gent

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door Garnizoen! »

aLEEce in chains schreef:Ik vind dit een van de minste locaties en wel om volgende redenen:
En dan die lelijke markt en, bij uitbreiding, stad! En die suffe brasserie waar men blijkbaar met tegenzin komt eten. En die eindeloze smalle gang die na een kilometer van pure ellende doodbloedt in een soort achterafkamertje waar vast al menige criminele activiteit onsuccesvol beraamd werd!

De quiz zelf daarentegen was met liefde en kunde ineengeknutseld en zat vol goeie muziek (early Mogwai en Zappa!) en dito vondsten: de ronde waarbij de uitvoerder van deel één met enkele lettergrepen aangevuld moest worden in deel twee: voltreffer!

Blijf uw quizzen zo maken, Peter! Maar geef ze het schouwtoneel dat ze verdienen.. een paleis, of zo ;)
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door aLEEce in chains »

Garnizoen! schreef:
aLEEce in chains schreef:Ik vind dit een van de minste locaties en wel om volgende redenen:
En dan die lelijke markt en, bij uitbreiding, stad! En die suffe brasserie waar men blijkbaar met tegenzin komt eten. En die eindeloze smalle gang die na een kilometer van pure ellende doodbloedt in een soort achterafkamertje waar vast al menige criminele activiteit onsuccesvol beraamd werd!
Ik heb het gevoel (ik kan me vergissen) dat je mijn post wat in het belachelijke wilt trekken. De kern van de zaak is dat ik het daar onveilig vind en dat is geen subjectief gevoel maar een objectieve vaststelling (ook al is het zaaltje op zich niet verkeerd). Elke organisator is uiteraard vrij zijn locatie te kiezen. Ik wou dit gewoon maar eens op tafel gooien. Het is in ieder geval een punt waar ik altijd aandacht voor heb als ik zelf iets organiseer.
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
Garnizoen!
Lead Singer
Berichten: 211
Lid geworden op: di 19 mar 2013, 16:52
Locatie: Gent

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door Garnizoen! »

Ah, nee hoor. Blij dat jij erover begon, en daarna wat overdreven..

En, op de avond zelf niet aan gedacht, maar je hebt absoluut gelijk: compleet onveilig. Stel dat we er allemaal ingebleven waren..

.. dan zou mijn ploeg veel meer quizzen winnen
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door Tonyvdb »

ik kan niet anders dan Aleece bijtreden : ik vind het ook helemaal geen aangename locatie en dat 'ratten-in-de-val'-gevoel is ook al door mijn hoofd geflitst.

Waar ik het meest problemen mee had, ook in de namiddag toen ik aan de andere kant van de zaal zat, was het geluid : zelden zo'n erbarmelijk geluid gehoord op een quiz, meestal te dof, soms te schel, zelden goed, ik kreeg er letterlijk hoofdpijn van.
Ik heb mij laten vertellen dat het aan de opbouw van de zaal ligt en zelfs de beste boxen dat niet kunnen zouden kunnen verhelpen, maar ik kan mij niet herinneren dat het op de laatste Silent Dolphin-quiz zo was...

ERG jammer, want de quizzen van Peter (ook die in de namiddag) vind ik schit-te-rend : iéts makkelijker zou inderdaad geen kwaad kunnen - geen één podiumploeg of -kandidaat zou daar over klagen trouwens - maar qua spreiding en mix in genres/tijdperken (mét eigen stempel) vind ik dit absolute top.
Wat ik echter het aller-, aller-, allerbeste vind aan Peters quizzen, is dat in geen één ronde zomaar sec 'titel en uitvoerder' is, maar er altijd een extra insteek, globo, link of hulplijntje inzit : dat vind ik persoonlijk heerlijk quizzen. (enig minpuntje vond ik dat je ook punten kon verdienen (en in ons geval ook veel verliezen) voor het benoemen van een bloem of een minder gekend kledingstuk : mijn '5 cent' hier : fotolinks : houden zo, maar schrap die extra punten voor het linken van de foto's)

Proficiat aan de Monsters voor hun zege en indrukwekkende comeback : ze stonden op een bepaald moment 21 (éénentwintig) punten achter ons : ze maakten dus 29 punten goed op een halve quiz, doet mij beetje aan Floyd Landis denken, niet dat ik iets wil insinueren daarmee ;)
Nochtans quizden wij niet slecht in het tweede deel, maar zij waren gewoon onwaarschijnlijk goed in dat tweede luik : één woord : straf!

spelen van quiz : absolute top
moeilijkheid : een graadje minder moeilijk zal de quiz alleen maar nog beter maken
zaal : ongezellig, duur en inderdaad onveilig
geluid : dramatisch

Deze quiz verdient een goeie zaal met dito geluid, begin maar al rond te kijken Peter!
Gebruikersavatar
Cz-2mX
Lead Singer
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 17:58
Locatie: Where The Wild Things Are: Scary Monsters

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door Cz-2mX »

Gewoon om te beletten dat het aantal bijdragen over de accommodatie die over de quiz zelf zou overtreffen: ik meen mij te herinneren dat de quiz oorspronkelijk zou plaatsvinden in zaal De Kadans in Belsele (waar Peter zijn Cinevisionfilmquizzen organiseert - en ook al eens een muziekquiz, dacht ik) maar dat de uitbater wegens een - al dan niet zogenaamd uit het oog verloren - communiefeest teruggekomen was op een al eerder gemaakte afspraak.
"Scary monsters, super creeps / Keeps me running, running scared" D. Bowie
progres68
Lead Singer
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 15 dec 2014, 18:28

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door progres68 »

Cz-2mX schreef:Gewoon om te beletten dat het aantal bijdragen over de accommodatie die over de quiz zelf zou overtreffen: ik meen mij te herinneren dat de quiz oorspronkelijk zou plaatsvinden in zaal De Kadans in Belsele (waar Peter zijn Cinevisionfilmquizzen organiseert - en ook al eens een muziekquiz, dacht ik) maar dat de uitbater wegens een - al dan niet zogenaamd uit het oog verloren - communiefeest teruggekomen was op een al eerder gemaakte afspraak.
dat klopt
maar het was in Melsele (bij Beveren)
heel fijne zaal en café
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door Keiem »

Zowel Filip als ik vonden het een hele leuke quiz, met opnieuw een goed resultaat voor ons. We vulden elkaar weer goed aan. Ik heb persoonlijk veel goede muziek gehoord, zonder dat het te obscuur ging. Je kan over de jaren 2000 namelijk makkelijk een kwis maken vol goede muziek die nooit de Belgische radio haalde (de Youtube- en Pitchforkgeneratie), maar dat zou voor een (nog) beperkter publiek zijn dan. Dingen als Gipsy & The Cat halen zo al weinig vermeldingen, terwijl die toch wekenlang de hotlist/afrekening haalde... (de onderste regionen weliswaar :lol: ). De zaal was niet perfect, de boxen ook niet. De quiz zelf maakte echter veel goed.
Ook bedankt voor deze erg vlugge en mooie analyse. Ik ben blij dat we toch geregeld de vermeldingen halen. Het is voor mij persoonlijk een goede stimulans, want door mijn drukke werkschema had ik heel wat minder aandacht voor mijn hobby het afgelopen half jaar. Het geeft moed om er terug wat meer mee bezig te zijn.
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door aLEEce in chains »

Keiem schreef:Zowel Filip als ik vonden het een hele leuke quiz, met opnieuw een goed resultaat voor ons. We vulden elkaar weer goed aan. Ik heb persoonlijk veel goede muziek gehoord, zonder dat het te obscuur ging. Je kan over de jaren 2000 namelijk makkelijk een kwis maken vol goede muziek die nooit de Belgische radio haalde (de Youtube- en Pitchforkgeneratie), maar dat zou voor een (nog) beperkter publiek zijn dan. Dingen als Gipsy & The Cat halen zo al weinig vermeldingen, terwijl die toch wekenlang de hotlist/afrekening haalde... (de onderste regionen weliswaar :lol: ). De zaal was niet perfect, de boxen ook niet. De quiz zelf maakte echter veel goed.
Ook bedankt voor deze erg vlugge en mooie analyse. Ik ben blij dat we toch geregeld de vermeldingen halen. Het is voor mij persoonlijk een goede stimulans, want door mijn drukke werkschema had ik heel wat minder aandacht voor mijn hobby het afgelopen half jaar. Het geeft moed om er terug wat meer mee bezig te zijn.
Ge wordt zelf al helderziende: een mooie analyse die nog moet komen. Ik denk dat deze post voor de duoquiz van de middag bedoeld was :D
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door aLEEce in chains »

Tonyvdb schreef:Proficiat aan de Monsters voor hun zege en indrukwekkende comeback : ze stonden op een bepaald moment 21 (éénentwintig) punten achter ons : ze maakten dus 29 punten goed op een halve quiz, doet mij beetje aan Floyd Landis denken, niet dat ik iets wil insinueren daarmee ;)
Nochtans quizden wij niet slecht in het tweede deel, maar zij waren gewoon onwaarschijnlijk goed in dat tweede luik : één woord : straf!
Dat is inderdaad de enige juiste conclusie, zeer straffe prestatie om dergelijke achterstand nog goed te maken :clap:
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door DVNO »

Vele zaken zijn hier al -terecht- aangehaald dus met risico om in herhaling te vallen:

Het geluid viel inderdaad een beetje tegen. De zaal zat idd niet mee maar ik vermoed ook een aantal fragmenten van mindere kwaliteit. Lijkt me sterk dat een dergelijke installatie met 4 boxen een schel geluid produceert enkel en alleen door de slechte zaal.
Ook de zaal zelf kon beter, beetje aan de dure kant en nu niet bepaald de meest veilige plaats. Er leek mij daar halverwege de gang links trouwens een leukere zaal te zijn die volledig vrij stond (mss een kostprijs geval). Probs gaan ook uit naar de bedieningsdame, die sleurde met overvolle plateau's alsof het niets was.

De quiz zelf was idd een tikkeltje té. In het begin leek het nog te lukken om dit te verteren maar naar het einde toe zakte mijn aandacht weg en kon ik het niets steeds blijven opbrengen om titels van totaal onbekende nummers te gokken, of stemmen te herkennen. Mijn bewondering is dan ook groot voor alle ploegen die al een stevige duo-namiddagquiz achter de kiezen hadden.
Voor mij mag ie ook een klein beetje minder moeilijk maar dat wil niet zeggen dat ik het geen leuke quiz vond. Ondanks het 'koninginnerit'-niveau speelde de quiz aangenaam weg. Dat had volgens mij vooral te maken met iets wat Tony hier al aanhaalde. De meeste rondes waren uitgewerkt met linken, thema's ... en dat helpt bij het speuren naar oplossingen. Ook voor mij is dit de ultieme vorm van quizzen, ik speel dit veel liever dan een gewone uitvoerder-titel quiz.
Deze vorm van quizzen leidt natuurlijk tot de logische conclusie dat er heel wat werk en zorg gestoken wordt in de opstelling ervan. Deze quiz zal niet op een kwartiertje in elkaar gestoken zijn. Dus bij deze mijn oprechte dank aan Beautiful Freak voor de ongetwijfeld uren puzzelzweet :)

Kortom, inhoudelijk te moeilijk maar leuke quiz om te spelen die zeker een betere setting verdient.
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1434
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door beautiful freak »

Cz-2mX schreef:Gewoon om te beletten dat het aantal bijdragen over de accommodatie die over de quiz zelf zou overtreffen: ik meen mij te herinneren dat de quiz oorspronkelijk zou plaatsvinden in zaal De Kadans in Belsele (waar Peter zijn Cinevisionfilmquizzen organiseert - en ook al eens een muziekquiz, dacht ik) maar dat de uitbater wegens een - al dan niet zogenaamd uit het oog verloren - communiefeest teruggekomen was op een al eerder gemaakte afspraak.
Het was een trouwfeest, maar verder klopt bovenstaande uitleg woord voor woord. Wees maar zeker dat ik daar toen very not amused over was, en vandaag mogelijk zelfs nog een beetje meer. De Graanmaat was ook pas optie 4 toen ik een nieuwe zaal zocht. Maar zij was wel nog vrij, en ik wilde gewoon zeker zijn dat ik de datum kon behouden (die dan al verzet was vanwege één of ander wedstrijdje waarbij een aantal jongens anderhalf uur lang achter een bal aanhollen).

Hadden we zoals vorig jaar in De Kadans gezeten, had een deel van de discussie toch niet gevoerd hoeven worden. Al vind ik het geen probleem dat ze gevoerd wordt, uiteraard; ik kan er zelf ook alleen maar mee akkoord gaan. Zaterdagmiddag heb ik al voor mezelf beslist dat dit een eenmalige halte zou worden (heb ik denk ook al tegen een aantal mensen gezegd). En dan had ik nog niet eens aan veiligheid of drankprijzen gedacht.

DVNO schreef:Het geluid viel inderdaad een beetje tegen. De zaal zat idd niet mee maar ik vermoed ook een aantal fragmenten van mindere kwaliteit. Lijkt me sterk dat een dergelijke installatie met 4 boxen een schel geluid produceert enkel en alleen door de slechte zaal.
Ik weet niet waar ik de vinger precies moet opleggen, hoor, maar wél waar zeker niet: de geluidskwaliteit van de fragmenten was in orde, daar ligt het zeker niet aan. Ik heb de quiz afdoende beluisterd in mijn huiskamer, de auto, op het werk en zelfs in de auto van iemand anders om te weten dat er daar niets aan mankeerde. Met krek dezelfde kwaliteit en installatie zaten we vorig jaar dus in De Kadans en herinner ik me dat iedereen gewag maakte van goed geluid. Ik kan er alleen maar het mijne van denken. Dat het zaterdag echter niet picobello was, ga ik niet afstrijden. Maar het was zeer buiten mijn wil om.
Laatst gewijzigd door beautiful freak op di 07 jun 2016, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Garnizoen!
Lead Singer
Berichten: 211
Lid geworden op: di 19 mar 2013, 16:52
Locatie: Gent

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door Garnizoen! »

beautiful freak schreef:..maar het was zeer buiten mijn wil om.
Maakt achteraf zelfs helemaal niks meer uit.. Als er me één iets bijgebleven is, dan is het dat ik jouw quizzen voortaan goed in de gaten zal houden en er geen meer wil missen.
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1434
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: 2e Pale Riders Muziekquiz, za 4 juni 2016, Sint-Niklaas

Bericht door beautiful freak »

Ronde 1: Een dubbeltje op zijn kant

Deze ronde was ingedeeld in acht blokjes van drie fragmenten. De eerste titel uit zo’n blokje bevatte altijd een opsomming; de woorden in die opsomming kwamen terug in de titels van de overige fragmenten binnen dat blokje.

1. Led Zeppelin (14) – Rock And Roll (16)
2. Bobby Helms (3) – Jingle Bell Rock (15)
3. Mumford & Sons (16) – Roll Away Your Stone (12)

4. Kid Cudi Vs. Crookers (14) – Day ‘N Nite (16)
5. David Bowie (15) – The Next Day (6)
6. Neil Diamond (12) – Thank The Lord For The Night Time (8)

7. Sparks (11) – Lost And Found (13)
8. Queens Of The Stone Age (16) – The Lost Art Of Keeping A Secret (16)
9. Ashford & Simpson (7) – Found A Cure (12)

10. Del Amitri (5) – Here And Now (5)
11. The Ramones (15) – Here Today, Gone Tomorrow (2)
12. Creedence Clearwater Revival (12) – Don’t Look Now (2)

13. Wilco (5) – You And I (16)
14. DJ Snake & AlunaGeorge (6) – You Know You Like It (11)
15. De Dijk (12) – Ik Kan Het Niet Alleen (15)

16. Michael Penn (13) – This And That (12)
17. The Preatures (3) – Is This How You Feel (8)
18. Echo & The Bunnymen (13) – All That Jazz (9)

19. Al Green (11) – Love And Happiness (12)
20. Blancmange (4) – That’s Love, That It Is (4)
21. Jonathan Jeremiah (13) – Happiness (14)

22. Agnes (4) – On And On (16)
23. Mr. Acker Bilk (8) – Stranger On The Shore (6)
24. Deep Purple (6) – The Battle Rages On (8)

Topscore: 42/48 (87,50%) – The Paris Hilton Lookalikes
Gemiddelde score: 30,75 (64,06%)

Minst opgeloste fragmenten:
- Bobby Helms (3): Clement En De Popkenners, The Holly’s, Martha Wainwrong Ain’t Right
- Here Today, Gone Tomorrow (2): The Paris Hilton Lookalikes, De Rechte Bananen
- Don’t Look Now (2): Fab 4, Starbuk & Sam Gooris
- The Preatures (3): Ike & Boogie ft. Kate Fire, The Paris Hilton Lookalikes, Starbuk & Sam Gooris
- Blancmange (4) + That’s Love, That It Is (4): Men In Black, De Rechte Bananen, Starbuk & Sam Gooris, Sympathie Vur Den Duvel
- Agnes (4): Martha Wainwrong Ain’t Right, The Paris Hilton Lookalikes, Starbuk & Sam Gooris, Sympathie Vur Den Duvel

Ietwat verrast door de lage score op The Preatures: toch een nummer dat veel airplay gekregen heeft. Ook geregeld Haim gelezen daar.

Verder toch al meteen ronde die binnenkwam en al voor een paar pittige kloofjes zorgden. Evenwel niets onoverbrugbaar. ;)
Plaats reactie