Rock Monsieur's 6e muziekquiz - 6/06/2009

Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Rock Monsieur's 6e muziekquiz - 6/06/2009

Bericht door Rock Monsieur »

We zijn er vroeg bij deze keer om onze quiz aan te kondigen, maar daar zijn dan ook speciale redenen voor:

1°) De quizkalender was dit jaar nogal goed gevuld en aangezien ik liefst niet in het vaarwater van andere organisatoren terecht kom, wil ik mijn plaatsje op de kalender dan liefst nu al veilig stellen. Zo werd na overleg met Guy (Testedoene) en Tony (Stardust) besloten om onze quiz een weekje later te organiseren dan gewoonlijk.

2°) Volgend jaar is het precies 10 jaar geleden dat Rock Monsieur zijn eerste muziekquiz organiseerde. Dit wordt m.a.w. een jubileumeditie.

Wat mogen jullie verwachten??????
Wel om eerlijk te zijn ... 't is nog een beetje vroeg om daar nu al een duidelijk beeld van te geven. We zijn namelijk nog lang niet begonnen met de voorbereiding.

Maar onze vaste klanten weten wel ongeveer waarin zich te verwachten. En omdat het ons 10-jarig jubileum is, proberen we zo'n beetje het beste van onze 5 vorige muziekquizzen opnieuw aan bod te laten komen. Een soort 'Best Of' m.a.w.

Ben je nieuw hier?
Neem dan eens een kijkje op onze quizaankondiging van vorig jaar op Los Flippos:
http://www.losflippos.be/forum/thread.p ... 4651d02d6d
De bespreking van die quiz kan je ook terugvinden op hetzelfde forum:
http://forum.losflippos.be/thread.php?t ... nextnewest

Meer informatie volgt de komende maanden.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Vrijdag, hè!? Lastige dag voor mij; maar als ge wilt wachten, tot we toekomen, dan moogt ge ons al inschrijven

Een Polkaheer, een Kiekenfretter, een Rapenbrader en een Kaaskop

Peter
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

peegee schreef:Vrijdag, hè!? Lastige dag voor mij; maar als ge wilt wachten, tot we toekomen, dan moogt ge ons al inschrijven

Een Polkaheer, een Kiekenfretter, een Rapenbrader en een Kaaskop

Peter
Quiz is volgend jaar voor de eerste keer op een zaterdag. Dus dat zal wel lukken zeker? Dan zijn jullie de eerste ploeg die al is ingeschreven. Thx.
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Bericht door Buddy59 »

02. Jartazi. :wink:
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Bericht door Vlassenbroek2000 »

Tis nog een jaar, maar zonder een onverwachte wending, zullen we er zeker bij zijn.

3. Vlassenbroek2000
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Zet Testedoene er ook maar bij (een quiz die we niet graag missen :wink: )
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

Dus eventjes samenvatten:

1. Een Polkaheer, een Kiekenfretter, een Rapenbrader en een Kaaskop.
2. Jartazi
3. Vlassenbroek 2000 (heel actief blijkbaar vanavond)
4. Testedoene

Voor diegenen die de discussies volgen op een andere 'draad' van dit forum. Wij mikken op een C-quiz. Hits zijn bij ons geen taboe.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

nog een jaar weg, behalve als één of meerdere van mijn ploegmaats niet achter tralies belanden voor zedenfeiten of zo, zullen ook wij in volle graagte aanwezig zijn :

5. Jan, Piet, Joris & Sam Gooris
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Bericht door piet b »

Zet de Guess Who ook maar op de lijst, Filip. Heb nog niet met mijn kameraden kunnen overleggen, maar ben zeker dat we wel een ploegske samen krijgen aangezien we er bijna te voet of met de fiets naar toe kunnen. En we hebben nog iets recht te zetten na onze desastreuze 21ste plaats van vorig jaar ! Ons absolute dieptepunt uit ons kwisverleden. Waar is de tijd dat we de Rock Monsieur quiz wonnen ?
Het feit dat we niet veel samen kwissen heeft ons vorig jaar serieuze parten gespeeld. Terwijl we zaten te palaveren over koetjes en kalfjes, heel wat van de opdrachten gemist, bv de vragen met dat keyboard wisten we niet dat we ook een link naar de toetsen moesten leggen en dus bijgevolg amper punten gescoord. Heb uit pure schaamte de fles advocaat die we wonnen als eerste X-houtemse ploeg (met dank aan Johan M) nog niet durven aanspreken.
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

piet b schreef:Zet de Guess Who ook maar op de lijst, Filip. Heb nog niet met mijn kameraden kunnen overleggen, maar ben zeker dat we wel een ploegske samen krijgen aangezien we er bijna te voet of met de fiets naar toe kunnen. En we hebben nog iets recht te zetten na onze desastreuze 21ste plaats van vorig jaar ! Ons absolute dieptepunt uit ons kwisverleden. Waar is de tijd dat we de Rock Monsieur quiz wonnen ?
Het feit dat we niet veel samen kwissen heeft ons vorig jaar serieuze parten gespeeld. Terwijl we zaten te palaveren over koetjes en kalfjes, heel wat van de opdrachten gemist, bv de vragen met dat keyboard wisten we niet dat we ook een link naar de toetsen moesten leggen en dus bijgevolg amper punten gescoord. Heb uit pure schaamte de fles advocaat die we wonnen als eerste X-houtemse ploeg (met dank aan Johan M) nog niet durven aanspreken.
Staat genoteerd. Ja, ik was vorig jaar ook wel geschrokken van jullie 'prestatie'. Had dit absoluut niet verwacht. Misschien is onze quiz wel iets te 'poppy' geworden naar jullie zin. En als ik me goed herinner was Hendrik er vorig jaar ook niet bij? Misschien heeft dat jullie voor de echte oldies ook wel wat punten gekost.
Wat de extra (algemene) opdrachtjes betreft ... we bekijken nog hoe en in welke mate we dit behouden. We proberen het alleszins iets minder ingewikkeld te maken.
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

1. Een Polkaheer, een Kiekenfretter, een Rapenbrader en een Kaaskop.
2. Jartazi
3. Vlassenbroek 2000 (heel actief blijkbaar vanavond)
4. Testedoene
5. Jan, Piet, Joris & Sam Gooris
6. Guess Who
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Ik heb mijn agenda van 2009 niet bij, maar zet Arthritic Monkees er ook maar op.
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re:

Bericht door Rock Monsieur »

1. Een Polkaheer, een Kiekenfretter, een Rapenbrader en een Kaaskop.
2. Jartazi
3. Vlassenbroek 2000
4. Testedoene
5. Jan, Piet, Joris & Sam Gooris
6. Guess Who (winnaars 1999)
7. Arthritic Monkees
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re: Rock Monsieur's 6e muziekquiz - 6/06/2009

Bericht door Rock Monsieur »

8. Koevoet is beter dan Boullie
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Re: Rock Monsieur's 6e muziekquiz - 6/06/2009

Bericht door ricardofab4 »

op 10 mag je de fab 4 zetten
Plaats reactie