Adoptieproject 2008

Plaats reactie
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Adoptieproject 2008

Bericht door One good reason »

Naar aanleiding van een discussie op forum "Muziekquizzen Algemeen" met als titel: "Toppers Vs. Beginners en tussenmoot" .
Mits ik toch met m'n vaste ploeg "The Four Reasons" maar enkele quizkes per jaar kan bijwonen heb ik bij deze besloten om me aan te bieden voor een interessante transfer.
Even in het kort een profiel schetsen over mezelf:
Ik ben 38 jaar van het geslacht man en heb vrij goede parate kennis van de jaren 80 (de hits en minder bekende radiohits). Jaren negentig valt nog mee en het recentere hitparadewerk 2000- 2008 valt ook nog reuze mee, dankzij m'n 2 kids die me hierdoor jong houden :wink: Discogenres, Italo/Hispanic/Franse -rondes zou ik er ook nog aan toevoegen. Ik quiz enkel tussen de periode september en april en dan, indien mogelijk, bij een ploeg voor de provincie Antwerpen. Mocht het verder zijn dan dat, valt carpooling eventueel nog te bespreken.
Ik wacht op aanbiedingen. Transferprijs is 0€ :lol:
Meer info: robdaemen@skynet.be
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

Rob,

Zoals ik je al eerder liet weten, ben je bij ons steeds welkom. Wij zijn vaak op zoek naar een 4e man om onze ploeg te vervolledigen.
Helaas zakken wij niet zo vaak af richting Antwerpen. Al hebben we daar de laatste 2 maanden wel een uitzondering op gemaakt.

In ieder geval, mocht je ons (eenmalig) willen versterken ... op basis van de quizzen die nu op de kalender staan, denk ik dat wij nog aan de volgende quizzen zullen deelnemen:

28/6 - Kakkerlakken - Gent (al ingeschreven)
14/8 - Testedoene - Gent
29/8 - De Verloren zoon - Grembergen
12/9 - Rue de la moer - Bellem ofwel 19/9 - Hombeek
10/10 - Blaasveld ofwel 18/10 - Jartazi - Hamme ofwel 24/10 - Phinyx
10/11 - Stardust (laatste 20 jaar) - Bissegem ofwel 14/11 - Niel
12/12 - Guess Who - Gavere

Indien interesse voor 1 of meerdere quizzen, dan mag je me altijd mailen.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Rock Monsieur ... Euhm Filip is je naam, klopt dat?
Je staat nog in m'n adressenlijst hoor en ik heb je laatste mails bekeken.
Helaas stond er niets in voor mij. Ik heb nog een interessante transfer-aanbieding gekregen tussentijds van een andere ploeg, waarvan ik de naam niet ga noemen om de onschuldigen te beschermen :lol:
In ieder geval dank voor de reminder, maar ik was jou/jullie ook niet vergeten zenne :wink:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Rock Monsieur schreef:14/8 - Testedoene - Gent
Oeps, ik wist niet dat onze Bellemse Feestenquiz dit jaar doorgaat in Gent :lol:
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Rubby schreef:
Rock Monsieur schreef:14/8 - Testedoene - Gent
Oeps, ik wist niet dat onze Bellemse Feestenquiz dit jaar doorgaat in Gent :lol:
Ik wou dat 't waar was, dan moest ik voor een keer die bochtige boerenbaantjes ne keer niet doen 's nachts met mijn zatte botten.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

bart depauw schreef:Ik wou dat 't waar was, dan moest ik voor een keer die bochtige boerenbaantjes ne keer niet doen 's nachts met mijn zatte botten.
:nono:
Plaats reactie