21 juli - Popquiz Humo - Gentse Feesten

Plaats reactie
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

21 juli - Popquiz Humo - Gentse Feesten

Bericht door Keiem »

Jan Delvaux kon het niet laten en moest zo nodig toch nog eens een popquiz samenstellen. De plek van de misdaad was deze keer de Gentse Feesten en meer precies het Boomtown festival. 80 ploegen kwamen gratis kwissen en kregen 8 rondes voorgeschoteld. Sommige rondes stonden op 10 punten en sommige op 55 punten. Je moet het maar durven.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het een stuk volwassener was dan de eerste Humo kwissen een paar jaar terug. Er kwam uiteraard weer heel wat onnozele trivia aan bod (hoeveel keer zingt Stef Kamiel het woordje 'friday' in Suds & Soda). Maar de overdosis was gelukkig theorie die minder infantiel was. Er was zelfs af en toe wat muziek te horen ook. Schande, Jan! :x
Jammer voor Bruce Horny die ongetwijfeld ook die laatste ronde vervloekten want ze zakten van het podium naar de meest ondankbare vierde plaats en geen prijs. Ik was gastspeler bij Martha Wainwrong, en bij deze zelfs genomineerd door Humo als kapitein omdat ik de inschrijving deed. We waren best tevreden met die tweede plaats en het bijhorend Humo abonnement, maar zoals zo vaak: er zat meer in... Maar toch zeker ook verdiend van het erg sterke WAG team collectief :clap:

Er staat een artikel in de Standaard, maar voor wie geen abonnement heeft is dit screenshot de redding:
Afbeelding
going_underground
Lead Singer
Berichten: 236
Lid geworden op: di 09 mar 2010, 14:32

Re: 21 juli - Popquiz Humo - Gentse Feesten

Bericht door going_underground »

Keiem, kun je ook het andere deel van het artikel eens "screenshotten"? ;)
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 21 juli - Popquiz Humo - Gentse Feesten

Bericht door Keiem »

going_underground schreef:Keiem, kun je ook het andere deel van het artikel eens "screenshotten"? ;)
Helaas, ik heb dit van de facebook van Johan Vermeiren geplukt. Ikzelf heb ook geen abonnement op de Standaard.
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 21 juli - Popquiz Humo - Gentse Feesten

Bericht door SepPuKu »

Ik heb het vanop mijn GoPress account. Ludwig wel deel bedoel je, lijkt me compleet?

Edit: toch niet, zie ik nu :roll: Dit lijkt me beter...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SepPuKu op wo 22 jul 2015, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
dali
Groupie
Berichten: 23
Lid geworden op: di 06 sep 2011, 08:08

Re: 21 juli - Popquiz Humo - Gentse Feesten

Bericht door dali »

Bepaald geen gezondheidswandeling daar in Gent. Ook niet na de quiz trouwens. :lol:
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: 21 juli - Popquiz Humo - Gentse Feesten

Bericht door bart depauw »

Dat Humo abonnement, was dat er eigenlijk één voor elk lid van de ploeg, want dat was niet zo duidelijk.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 21 juli - Popquiz Humo - Gentse Feesten

Bericht door Keiem »

bart depauw schreef:Dat Humo abonnement, was dat er eigenlijk één voor elk lid van de ploeg, want dat was niet zo duidelijk.
jawel.
Gebruikersavatar
Sander
Superstar
Berichten: 903
Lid geworden op: di 25 jun 2013, 12:47
Locatie: Comfortably Dumb

Re: 21 juli - Popquiz Humo - Gentse Feesten

Bericht door Sander »

Weet er iemand waar je die vele foto's die getrokken zijn, kan vinden?
Ik vind enkel een filmke op de Humosite.

Wat de quiz betreft: aangename locatie (met goed weer gelukkig), leuke audioronde (songsharing), enkele toffe vragen in de andere rondes, voor de rest veel irrelevante vragen (imo).
DenDimi
Popstar
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 04 aug 2013, 09:13

Re: 21 juli - Popquiz Humo - Gentse Feesten

Bericht door DenDimi »

Zelden zo een frustrerende laatste ronde gespeeld... Een pure gokronde met oninteressante weetjes en die dan op 55 punten zetten (ongeveer 30% van de punten van de totale quiz?).

Daardoor zakten we met Goedkoop Zat (aangevuld met 1 lid van De Buis Van Eustachius) van plek 7 naar plek 27 :roll:

Het hoeft niet gezegd dat de andere rondes ons als gegoten lagen. Wat een geslaagde quiz voor ons zou worden, werd nog een einde in mineur.
Plaats reactie