Uitslag Matchroommuziekquiz 20/2/2015 Deurne

Plaats reactie
DAS PLOP
Lead Singer
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 07 apr 2014, 10:19
Locatie: Antwerpen

Uitslag Matchroommuziekquiz 20/2/2015 Deurne

Bericht door DAS PLOP »

Top 10 :

1.Das Plop 167 p
2.Oesje 166 p
3.Kwartet 165 p
4.Suske en Wiske 149 p
5.Pinokkio 149 p
6.Heideroosjes 148 p
7.Bruce & The Springsteen 143 p
8.Notenclub 141 p
9.Carottentrekkers 139 p
10.Smedtje 100 p
Gebruikersavatar
One Bad Reason
Popstar
Berichten: 391
Lid geworden op: za 06 apr 2013, 11:55

Re: Uitslag Matchroommuziekquiz 20/2/2015 Deurne

Bericht door One Bad Reason »

Beetje onverwachts en last minute aangesloten bij de mannen van "Oesje", waarvoor dank uiteraard! :handgestures-thumbupright:

Het was de allereerste editie van de "Matchroom" muziekquiz aan 't Schijnpoort (vlakbij Sportpaleis).
Grotendeels muziek (in de ruimste zin) gerelateerd, maar ook een kleinere portie film & tv op 't menu.
Die neventhema's sla ik nooit af ;) al heb ik dan persoonlijk liever aanvulling met videobeelden dan wat foto's.

Zoals bij haast elke eersteling heerste er ook hier een beetje een gezonde wanorde (zeg maar chaotische sfeer).
Maar dat alles toch in goede banen geleid door de opperkrachtige stem van de presentator van dienst.
De microfoon was jammer genoeg buiten dienst :mrgreen:
We mochten genieten van een chille avond gevuld met wat "Echt Aantwaarpse Theater"-humor tijdens het afroepen van de oeplossingen :clap:

De quiz zelf was in 10 thematische rondes verdeeld en tussen de rondes door kreeg men diverse tafelrondes.
Een beetje teveel van het goede? Misschien wel, maar hier kwam het niet storend of stresserend(er) over.
De niet al te moeilijke hits en de lange speelduur van de fragmenten zorgden hier ongetwijfeld voor het wegnemen van die extra stress.
Sfeer aan tafel van "Oesje" was opperbest en de grappen en grollen werden continu rondgestrooid :dance:

Naast de (naar mijn mening) mooie en sympathieke bediening viel me vooral op hoe bescheiden en mooi de quiz toch ineenstak.
Puik werk van de organisatie om zo'n eersteling te kunnen presenteren.
Uiteraard waren er enkele schoonheidsfoutjes, maar die moffelden we weg onder de "love coat" :violin:

In onze onmiddellijke omgeving was er jammer genoeg 1 tafel dat meermaals de smartphone in aanslag hield. :naughty:

Das Plop was topfavoriet, al mocht "Oesje" best fier zijn om met 4 man het vuur aan hun schenen te hebben gelegd. :mrgreen:

Dit smaakt dan ook naar een revanche in 2016 :)
Popquiz "RELOADED" - za 12/03/2016
DAS PLOP
Lead Singer
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 07 apr 2014, 10:19
Locatie: Antwerpen

Re: Uitslag Matchroommuziekquiz 20/2/2015 Deurne

Bericht door DAS PLOP »

Juiste analyse Roberto, en ik had trouwens ook de indruk dat er een ploeg bezig was met 1 of andere
applicatie om hun puntenaantal aan te dikken, maar gelukkig waren ze niet te vinden in de top 2 !!! :P
Plaats reactie