Vijfde eigenzinnige muziekquiz

phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

progres schreef: would-be monkees: titel André Hazes: amor amor amor
ik herinner mij dat dit een zeer moeilijke doch grappige bevalling van Seppuku was waar er vanalles de revue passeerde, maar het was blijkbaar wel de moeite, want hij scoort er een solo mee :thumb2:
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Bericht door straight banana »

phon schreef:
progres schreef: would-be monkees: titel André Hazes: amor amor amor
ik herinner mij dat dit een zeer moeilijke doch grappige bevalling van Seppuku was waar er vanalles de revue passeerde, maar het was blijkbaar wel de moeite, want hij scoort er een solo mee :thumb2:


Thuis luistert hij vooral naar zware industrial maar op quizzen tovert hij dus ook titels van obscure André Hazes- nummers uit zijn hoed.
:shock: :amazed:

Respect! :bow:
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Bericht door Lars »

Was dat het nummer "Amor amor amor" dat we ook van Rod McKuen en/of anderen kennen?
Aimé le Chevalier
Lead Singer
Berichten: 170
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 12:33
Locatie: Plopsaland

Bericht door Aimé le Chevalier »

straight banana schreef:
phon schreef:
progres schreef: would-be monkees: titel André Hazes: amor amor amor
ik herinner mij dat dit een zeer moeilijke doch grappige bevalling van Seppuku was waar er vanalles de revue passeerde, maar het was blijkbaar wel de moeite, want hij scoort er een solo mee :thumb2:


Thuis luistert hij vooral naar zware industrial maar op quizzen tovert hij dus ook titels van obscure André Hazes- nummers uit zijn hoed.
:shock: :amazed:
Respect! :bow:
Industrial? Is dat geen subgenre van new wave? 8)
Le plastic c'est fantastique!
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Titels van Andre Hazes, moet een mens naar De Eigenzinnige om met zo'n zaken uit te pakken :roll: (enfin, het bewijst wel dat de quiz van Progres niet zomaar in 1 vakje te stoppen valt).

Alleszins: grappig was het idd. wel. Eigenlijk startte ik (in gedachten) wel degelijk bij 'Amor amor amor' maar ik dacht dat ik verwarde met 'Amore amore amore' van Corry Konings. Dus werd het aanvankelijk de gelijkklinkende Hallo x3, Adios x3, ...
Mijn tafelgenoten zaten me tijdens die zoektocht trouwens dapper uit te lachen... :violent: :burn:
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Bericht door progres »

SepPuKu schreef:Titels van Andre Hazes, moet een mens naar De Eigenzinnige om met zo'n zaken uit te pakken :roll: (enfin, het bewijst wel dat de quiz van Progres niet zomaar in 1 vakje te stoppen valt).

Alleszins: grappig was het idd. wel. Eigenlijk startte ik (in gedachten) wel degelijk bij 'Amor amor amor' maar ik dacht dat ik verwarde met 'Amore amore amore' van Corry Konings. Dus werd het aanvankelijk de gelijkklinkende Hallo x3, Adios x3, ...
Mijn tafelgenoten zaten me tijdens die zoektocht trouwens dapper uit te lachen... :violent: :burn:
ik weet het wel, Hazes was op het randje maar paste perfect in deze themareeks, een beetje kitsch kan geen kwaad
dit is naar mijn weten een volledig eigen nummer Lars
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Bericht door progres »

nog een late reactie die ik jullie niet wil onthouden:
opperstickie finger Marc Van Assche kon wegens op reis niet deelnemen aan de quiz maar had mij op voorhand gevraagd om nadien de quiz solo te spelen, aldus bezorgde ik hem onlangs de opnamen en een invulbladenpakket. om praktische redenen viel de rode draad en de 1/2/3 reeks weg.
Marc haalde 288/370 of 77.84%
ok, de stress van de theoriereeksen zal er niet bij geweest zijn (tijd genoeg) maar de duysterreeks (10/20) heeft ie zonder oplossingenblad gespeeld. een dikke proficiat aan een van de sterkste spelers van het circuit. aan de moedigen die meedoen aan de individuele quiz van Frans: hou rekening met die man!!!
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

progres schreef: aan de moedigen die meedoen aan de individuele quiz van Frans: hou rekening met die man!!!
zal wel zijn, was derde vorige keer !
Plaats reactie