20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

mlapeere
Lead Singer
Berichten: 229
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 18:01

20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door mlapeere »

Op 29 maart 2014 presenteert KSV Pittem zijn tweede ABC van de Muziek. Dit is een algemene muziekquiz samengesteld door mensen van 3 verschillende generaties waarbij de popgeschiedenis zo goed als mogelijk wordt omvat. Alle genres komen aan bod. De quiz gaat door in de cafetaria van Sportdomein de Molen Egemstraat 47 8740 Pittem en vangt aan om 20u. We spelen met ploegen van maximaal 4 personen en de deelnameprijs is 10 euro per ploeg. Inschrijven of verdere info vragen kan op het emailadres wim.lapeere@scarlet.be of via dit forum.

Als waardemeter heb ik de antwoorden van vorig jaar gepost. Deze kan u vinden op de volgende link: viewtopic.php?f=3&t=2868&p=61160#p61160
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door Keiem »

Lijkt me wel een leuke kwis, maar ik vrees dat het in hetzelfde weekend valt van Wasoetie (Tielt). We wachten nog even af om in te schrijven...
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door SpeedKing »

De timing kan inderdaad niet slechter voor een quiz in Pittem en Tielt (5 kilometer van elkaar), maar de mensen van Wasoeties zijn toch ook echt wel laat met aankondigen. Nu, waarom zouden ze, ze hebben een quiz die sowieso de zaal vult.

Mss een ideetje om het pittoreske Molenland te verkennen en te overnachten in mijn geboortestreek voor een tweedaagse ;).
Leuk verblijfje: www.bomaison.be
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door Keiem »

Net eens een berichtje gezonden naar Wasoetie en het is inderdaad ook deze dag (aankondiging volgt heel binnenkort). Dat is dus rechtstreekse 'concurrentie' in de streek. Spijtig...
Gebruikersavatar
Richard zonder Linda
Superstar
Berichten: 522
Lid geworden op: di 04 okt 2011, 19:34
Locatie: Koekelare-city

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door Richard zonder Linda »

Gelet op de playlist van vorig jaar ( :o ) zou ik resoluut voor Pittem kiezen.
Dat wordt onderhandelen, zowel binnen de ploeg als op het thuisfront.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door Keiem »

Richard zonder Linda schreef:Gelet op de playlist van vorig jaar ( :o ) zou ik resoluut voor Pittem kiezen.
Dat wordt onderhandelen, zowel binnen de ploeg als op het thuisfront.
Zouden we eens twee ploegen kunnen opstellen? Dat zou een unicum zijn voor ons?
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door rino »

Als Wasoeties inderdaad op zaterdag 29 maart is, dan zal ik er voor het eerst sinds héél lang niet kunnen bijzijn.
Heb namelijk al iets anders gepland voor diezelfde avond. :evil:
mlapeere
Lead Singer
Berichten: 229
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 18:01

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door mlapeere »

Het was natuurlijk niet onze bedoeling om de concurrentie aan te gaan. Jammergenoeg staat de Wasoetie-quiz nergens aangekondigd en konden wij onmogelijk weten welke datum zij hun quiz geven. We kunnen helaas niet meer van datum veranderen (het is al een heuse opgave om een datum te vinden die past). Onze quiz en deze van Wasoetie is nauwelijks te vergelijken. Wasoetie is meer een quiz voor de pure kenner en wordt hier in de streek soms als te moeilijk bestempeld voor een gelegenheidsteam. Wij willen een quiz organiseren die zowel interessant is voor de eenmalige kwisser (geen scores van 10%), maar ook voor een meer ingespeelde kwisser uitdagend blijft (geen scores van 95%) zodat iedereen er zijn plezier aan beleefd. De meeste fragmenten zijn dan ook door de muziekgroep uitgebracht als single en stonden meestal ook in de hitparade waardoor onze quiz een gemakkelijker (en toegankelijker) imago geeft. Quizverenigingen die bijvoorbeeld met hun A-ploeg naar Wasoetie gaan, kunnen gerust hun overige teamleden aangevuld met gelegenheidsspelers bij ons afvaardigen (de "eliteploegen" zijn natuurlijk ook van harte welkom).
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door SpeedKing »

Ken de mannen van Wasoeties redelijk goed, maar ik moet je gelijk geven: die datum moest al lang gecommuniceerd zijn. Playlist ziet er inderdaad heel plezant en doenbaar uit. Ik zou elkaars contactgegevens toch eens opsnorren, zou spijtig zijn om dat in 2015 nog eens voor te hebben, zo op 5 kilometer van elkaar.
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
mlapeere
Lead Singer
Berichten: 229
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 18:01

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door mlapeere »

Een update:

Momenteel zijn er 7 ploegen officieel ingeschreven. Zo'n tiental personen zijn nog bezig met het samenstellen van hun ploeg en hebben min of meer bevestigd waardoor het aantal ploegen onder voorbehoud op 17 komt. We hopen de kaap van de 20 te bereiken.
mlapeere
Lead Singer
Berichten: 229
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 18:01

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door mlapeere »

Lijst officieel bevestigde deelnemers:
1. Team Larry
2. Paris Hilton Look-a-Likes
3. Team José
4. Team Thijs
5. De Stimpy's
6. Rock Monsieur
7. The Donkeys
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door SpeedKing »

Los Locos gaat voor de dubbel: we spelen én in Tielt én in Pittem op dezelfde avond. We gaan voor world domination, en niks minder!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door peegee »

SpeedKing schreef:Los Locos gaat voor de dubbel: we spelen én in Tielt én in Pittem op dezelfde avond. We gaan voor world domination, en niks minder!
Dat machientje waarmee dat ge op 2 plaatsen tegelijk kunt zijn, kunt ge mij dat eens uitlenen, Ludo??? :lol:
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door SpeedKing »

Het voordeel van 2 quizzen in je heimat: veel connecties met de lokale onderwereld!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
mlapeere
Lead Singer
Berichten: 229
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 18:01

Re: 20140329 KSV Pittem's 2de ABC van de Muziek

Bericht door mlapeere »

Los Locos is bij deze ook ingeschreven. Dit is de voorlopige deelnemerslijst waarbij we het aantal deelnemers van vorig jaar (11) nu al overstijgen.

1. Team Larry
2. Paris Hilton Look-a-Likes
3. Team José
4. Team Thijs
5. De Stimpy's
6. Rock Monsieur
7. The Donkeys
8. Team Geert
9. U8
10. U10
11. De Soentjes
12. Het 11de Gebod
13. Los Locos
Plaats reactie