Stimpy's muziekkwis - Koekelare - 10/03/13

Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Stimpy's muziekkwis - Koekelare - 10/03/13

Bericht door SpeedKing »

stimpy schreef: 6. Buckcherry (2) - Lit Up (0)
Ooit live gezien, als support voor Kiss nota bene, dus kwamen in aanmerking voor mijn quiz met als thema 'Bands die ik live gezien heb', maar heb ze net laten sneuvelen. Terecht zo blijkt...
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Sentient 6
One Hit Wonder
Berichten: 94
Lid geworden op: ma 28 mar 2011, 09:13
Locatie: Waarschoot
Contacteer:

Re: Stimpy's muziekkwis - Koekelare - 10/03/13

Bericht door Sentient 6 »

SpeedKing schreef:
stimpy schreef: 6. Buckcherry (2) - Lit Up (0)
Ooit live gezien, als support voor Kiss nota bene, dus kwamen in aanmerking voor mijn quiz met als thema 'Bands die ik live gezien heb', maar heb ze net laten sneuvelen. Terecht zo blijkt...
Hoezo, terecht? Too Drunk To Fuck is een klassieker! :-)
Was dat Kiss? Ik dacht dat het AC/DC was. Een paar jaar geleden stonden ze ook op Graspop. Schitterend optreden trouwens.
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1661
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: Stimpy's muziekkwis - Koekelare - 10/03/13

Bericht door Maledictus I »

Misschien terecht als je eveneens van plan was een nummer uit hun eerste cd te vragen. Het is geen band die ik met 1999 associeerde, ze zijn toch pas na de heroprichting in 2006, met allemaal andere muzikanten, echt doorgebroken. Een single uit hun succesalbum '15', bv. 'Crazy bitch' of 'Sorry' zou wel vlotter gevonden worden.
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
gusthepolarbear
Groupie
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 12:05

Re: Stimpy's muziekkwis - Koekelare - 10/03/13

Bericht door gusthepolarbear »

Maledictus I schreef:Misschien terecht als je eveneens van plan was een nummer uit hun eerste cd te vragen. Het is geen band die ik met 1999 associeerde, ze zijn toch pas na de heroprichting in 2006, met allemaal andere muzikanten, echt doorgebroken. Een single uit hun succesalbum '15', bv. 'Crazy bitch' of 'Sorry' zou wel vlotter gevonden worden.
Enkel de drummer, de bassist en de gitarist werden bij de 'heroprichting' in 2005, vervangen.
Als die nummers nergens op 1 gestaan hebben kwamen ze jammer genoeg niet in aanmerking.
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Stimpy's muziekkwis - Koekelare - 10/03/13

Bericht door SpeedKing »

Sentient 6 schreef: Hoezo, terecht? Too Drunk To Fuck is een klassieker! :-)
Was dat Kiss? Ik dacht dat het AC/DC was. Een paar jaar geleden stonden ze ook op Graspop. Schitterend optreden trouwens.
Met terecht doelde ik niet op de al dan niet muzikale kwaliteit van Buckcherry, maar de vraagbaarheid ervan.

Nu ik erover denk, zou ook AC/DC geweest kunnen zijn. Of beide. Voor mijn 'live' quiz ga ik nog wat research moeten doen en mijn oude concertkaarten opdiepen.

Als het AC/DC was in Flanders Expo, werden ze alleszins niet gesmaakt, want ik weet nog dat de halve zaal de support dan letterlijk de rug toekeerde en met zijn kaart van AC/DC begon te zwaaien. Zou wel goed kunnen want ze supportten toen blijkbaar AC/DC lees ik op hun wiki.

Maar ze supportten ook al Kiss, dus misschien zag ik ze al twee keer. Ben alleszins nooit onder de indruk geweest.
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Plaats reactie