6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

Bericht door peegee »

Luk schreef:Sorry, NGMKoenie, maar de verplichte uitwijking naar Leffinge voor de Humoquiz heeft roet in het eten gegooid voor ons duo (Carl-Luk) en ik vrees dat er nog andere kandidaten zijn die drie quizzen op pakweg 28 uur tijd (Men in Black 's avonds) (ook voor het thuisfront) niet echt evident vinden...

Met spijt in het hart vragen wij om ons te laten verontschuldigen deze keer...
:(
Er zijn er onder ons (lees: ondergetekende) die er wél 3 op pakweg 28 uur doen, nl. NGM namiddag - MIB avond en zondagnamiddag dé supertoffe muziekquiz in Den Bosch, die dit jaar op 3 minuten was volboekt ;-)
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Re: 6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

Bericht door Spider Murphy »

Wegens het overlijden van mijn grootvader moeten Ine Heyvaert en ikzelf jammer genoeg verstek laten gaan. Volgende editie zijn we er graag terug bij.
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

Bericht door SepPuKu »

Luk schreef:Sorry, NGMKoenie, maar de verplichte uitwijking naar Leffinge voor de Humoquiz heeft roet in het eten gegooid voor ons duo (Carl-Luk) en ik vrees dat er nog andere kandidaten zijn die drie quizzen op pakweg 28 uur tijd (Men in Black 's avonds) (ook voor het thuisfront) niet echt evident vinden...

Met spijt in het hart vragen wij om ons te laten verontschuldigen deze keer...
:(
Same here, in principe is de duoquiz een vaste waarde maar ook wij combineren reeds de preselecties van Humo met Men In Black :doh:
NGMKoenie
One Hit Wonder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 jul 2011, 14:26

Re: 6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

Bericht door NGMKoenie »

Spider Murphy schreef:Wegens het overlijden van mijn grootvader moeten Ine Heyvaert en ikzelf jammer genoeg verstek laten gaan. Volgende editie zijn we er graag terug bij.
Onze deelneming, Pieter.
En sterkte gewenst! :pray:
NGMKoenie
One Hit Wonder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 jul 2011, 14:26

Re: 6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

Bericht door NGMKoenie »

Op vraag van een Flippos-forumganger die vroeg of er iets verklapt mag worden (en we willen dit forum zeker niet benadelen ;) ):

er mag verklapt worden

- dat we nog maar met 20 duo's zijn. Team 8 valt weg, wegens narigheid in de familie. :cry:

- dat me dat, als ik eerlijk ben, toch flink tegensteekt, dat we maar met 20 zijn. :twisted: Blijkbaar zit, behalve de avondmuziekquiz in Vilvoorde, ook nog een soort preselectie voor Humo's muziekquiz in de weg, die zelfs enkele gepatenteerde liefhebbers van de duoquiz doet wegblijven. Tja. What can you do?

- dat er voor het eerst sinds het ontstaan van deze duoquiz GEEN theorie in de quiz zit. Het zal puur gespeeld worden op 7 (tamelijk lijvige :D ) reeksen van fragmenten.

- dat er nu nog 4 teams zullen afhaken die ik op het spoor van de Humoquiz heb gebracht en/of die een theorieronde eisen of thuisblijven. :mrgreen:

Nog iemand zure beertjes? :lol: :lol:

PS: Oh ja. Dat de kans niet gering is dat er een fragment van Prefab Sprout opduikt. :whistle: En van dat andere pelotonnetje vaste waarden dat er àltijd in zit...
coverboy
Backing Vocal
Berichten: 70
Lid geworden op: di 09 okt 2007, 10:47

Re: 6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

Bericht door coverboy »

laat je niet ontmoedigen dat er maar 20 ploegen komen opdagen. Het is eerder door omstandigheden (hoofdzakelijk preselecties Humoquiz) dat het deze keer zo uitdraait - de duoquiz is nog steeds een geniaal concept (als je maar met twee quizt moet je héél erg complementair zijn) en de al dan niet combinatie met een avondquiz verandert daar niets aan. Laat de moed dus niet zakken - ik wil alvast de afspraak morgen niet missen..
nb: kan je prefab sprout niet schrappen? :oops: we hebben die tot nu toe al altijd gemist :cry:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

Bericht door peegee »

coverboy schreef:nb: kan je prefab sprout niet schrappen?
Niet schrappen, hè!? Dat zijn één van mijn favorieten;
ik heb wel het gevoel, dat mensen, die al geweest zijn "voorkennis" hebben, met te vermelden, dat "dat andere pelotonnetje vaste waarden" er zullen inzitten....
Heb ook géén goesting om te gaan zoeken naar oude playlisten; kom gewoon voor mijn plezier, en om jullie nog eens te zien :banana-dance: :music-rockout: :shhh:
NGMKoenie
One Hit Wonder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 jul 2011, 14:26

Re: 6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

Bericht door NGMKoenie »

peegee schreef:
coverboy schreef:nb: kan je prefab sprout niet schrappen?
Niet schrappen, hè!? Dat zijn één van mijn favorieten;
ik heb wel het gevoel, dat mensen, die al geweest zijn "voorkennis" hebben, met te vermelden, dat "dat andere pelotonnetje vaste waarden" er zullen inzitten....
Heb ook géén goesting om te gaan zoeken naar oude playlisten; kom gewoon voor mijn plezier, en om jullie nog eens te zien :banana-dance: :music-rockout: :shhh:
Dank u, Coverboy. Whoever thou might be.

Niet zwanzen hè, Peegee. 'Voorkennis'. :lol: Ik bedoel met dat pelotonnetje een klein groepje artiesten van divers allooi, maar uit de bovenste schuif, die er vaak bij zijn. Namen voor iedereen: Beatles, Prefab Sprout, Triffids, Abba, Madonna, Style Council, AC/DC, Viktor Lazlo... Sommigen zijn er bij, anderen niet. Nu blij? :)

Enne...blij te lezen dat er nog mensen Prefab tot hun troetels rekenen! Peegee :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright:
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

Bericht door Buddy59 »

Wij (D & D) kijken hier ook naar uit naar deze Duo-quiz :handgestures-thumbupright:
Maar dat wist je zeker al Koen? ;)
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 6de NGM Namiddag-duomuziekquiz

Bericht door peegee »

NGMKoenie schreef: Sommigen zijn er bij, anderen niet. Nu blij? :)

Enne...blij te lezen dat er nog mensen Prefab tot hun troetels rekenen! Peegee :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright:
Ik ben blij :mrgreen: :ugeek:

Met een gerust hart weet ik dat we in de top 20 zullen eindigen :banana-dance: :lol:
Plaats reactie