Humo's Popquiz

PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Humo's Popquiz

Bericht door PEKEBO »

kasenco schreef: heb reeds 3x naar datzelfde adres gemaild....
Onze reputatie is nog altijd ongeschonden :dance: , misschien is dat de reden dat er geen antwoord komt ten huize Vereecken :D :twisted:
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Humo's Popquiz

Bericht door PEKEBO »

Ter info: bij ons zijn, vanaf heden, alle vacatures binnen en bevestigd :music-rockout: .
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Keiem »

PEKEBO schreef:Ter info: bij ons zijn, vanaf heden, alle vacatures binnen en bevestigd :music-rockout: .
Hebben jullie een bevestigingsmail gekregen van Humo dat jullie er bij zijn??
Wij niet :?
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1435
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: Humo's Popquiz

Bericht door beautiful freak »

PEKEBO schreef:Ter info: bij ons zijn, vanaf heden, alle vacatures binnen en bevestigd :music-rockout: .
Meer zelfs: Bruce Horny & The Rest doet mee in Gent! :music-rockout:

@Keiem: Ja, daarnet een mailtje ontvangen van Humo met de bevestiging dat we geselecteerd zijn voor de voorronde (in ons geval: te Gent). Ik moest enkel nog eens replyen om definitief te bevestigen, wat ik dan ook meteen gedaan heb.
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Humo's Popquiz

Bericht door PEKEBO »

beautiful freak schreef:
Meer zelfs: Bruce Horny & The Rest doet mee in Gent! :music-rockout:
:dance: :dance: :dance: :dance: :music-rockout: :music-rockout: :music-rockout: :music-rockout: :text-goodpost:
Mrs. Bollock
Backing Vocal
Berichten: 60
Lid geworden op: do 05 mei 2011, 19:46
Locatie: Lokeren

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Mrs. Bollock »

Hier nog steeds niks.
Ook geen reactie gekregen op mijn mail naar popquiz@humo.be, enkel een leesbevestiging.

Ik ga mezelf in ieder geval de moeite besparen om die stappen nog eens allemaal te doorlopen. 't Zit er sowieso niet in dat wij met ons ploegje naar de finale gaan :D

Maar wat een geluk dat wij hier hebben met het forum en het gebruiksgemak voor het inschrijven bij kwissen! De Humo kan mss eens kijken hoe jullie dat hier al een hele tijd goed doen :clap:
Erik Vindikook
Lead Singer
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 15:53

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Erik Vindikook »

Ik moet ook toegeven, dat onze enige mail snel en vriendelijk werd beantwoord.
Waarschijnlijk worden ze momenteel overspoeld door deze problemen.
Misschien ze even wat krediet geven.
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1661
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Maledictus I »

beautiful freak schreef:Ik zie ook het nut er niet echt van in, buiten het feit dat ze op deze manier bij Humo wellicht nog wat extra e-mailadressen aan hun bestand pogen toe te voegen.
Niet alleen e-mailadressen! Ze eisen ook je fysiek woonadres, leeftijd en zelfs telefoonnummer. Ze leggen hiermee een bestand aan van een specifieke doelgroep 'muziekquizzers', dat enorm interessant is voor marketinghaaien. En er staat expliciet in het reglement dat je hen de toestemming geeft om alle gegevens ook aan derden door te geven. Hiermee omzeilen ze zelfs de Robinsonlijst. In de komende 12 maanden krijgen alle deelnemers regelmatig een dosis extra reclame (op naam) in hun brievenbus en telemarketers aan de lijn.
Art.15. De persoonsgegevens die Humo verzamelt over de deelnemers vallen onder toepassing van artikel 4 § 1 van de wet van 8 december 1992 m.b.t. de bescherming van de persoonlijke levenssfeer. Zij zullen worden opgenomen in een bestand dat aan derden kan doorgegeven worden en/of voor intern gebruik en/of voor direct mailing kan aangewend worden. De deelnemers hebben wel vrije toegang tot deze gegevens om er zo nodig de verbetering en/of doorhaling van te vragen.
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1056
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Luk »

Dat klopt niet helemaal, merkte ik, nu we de inschrijfprocedure ook doorworstelden.
Je bent niet verplicht om adres of telefoon in te vullen, maar postcode en land wel.

Ook kan je het abonnement op de Humo-mail afvinken.
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1056
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Luk »

Misschien een tip: kijk ook eens in je spambox, want één van onze vijf vond de Humo-mail voor validatie pas nadat hij ook daar checkte...
Hangt dus van beveiligingsinstellingen per ontvangende computer af...
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Humo's Popquiz

Bericht door kasenco »

Erik Vindikook schreef:Ik moet ook toegeven, dat onze enige mail snel en vriendelijk werd beantwoord.
Waarschijnlijk worden ze momenteel overspoeld door deze problemen.
Misschien ze even wat krediet geven.
Erik, je moest er volgens hen snel bij zijn, want eerst is eerst.
Wat doe ik? Gisteren om 10 uur 's morgens gauw ons inschrijven..... Dacht ik althans. Plots werden alle namen + een reserve gevraagd. Dit zou geen probleem zijn moest ik alle geboortedata van die mannen kennen :mrgreen:
Wachten tot ik 's avonds alle gegevens had, snel weer ingeschreven en nog geen minuut later zat de bevestigingsmail van mijn zoon reeds in de mailbox. Ook Danny bevestigde me nog geen half uur later dat hij de mail had gekregen. De andere 2 hebben tot op heden nog altijd niets ontvangen en ik heb ook nog geen antwoord gekregen op mijn 3 mails van vandaag.
Het lijkt wel dat ze opzettelijk selecteren wie tijdig kan worden ingeschreven......
Aan mij zal het niet liggen, wel aan hun idioot inschrijvingsprotocol.
Waarom simpel als het moeilijk ook kan? :mrgreen:
Mijn maag is al 30 keer binnenste buiten gekeerd van hun belachelijk systeem.
Ik reken er ook niet meer op dat alles nog in orde gaat komen :(
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1661
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Maledictus I »

Luk schreef:Dat klopt niet helemaal, merkte ik, nu we de inschrijfprocedure ook doorworstelden.
Je bent niet verplicht om adres of telefoon in te vullen, maar postcode en land wel.
Er staat toch een verplicht-sterretje bij Straat, Nummer en Telefoon?
En Peegee verzekerde mij: "Iedereen krijgt nl. een persoonlijke mail, waar ze AL hun persoonlijke gegevens moeten doorgeven."

Afbeelding
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: Humo's Popquiz

Bericht door vinceluka »

45' geleden ook bevestiging gekregen van onze selectie voor preselectie West-Vlaanderen :music-rockout:

geduld is een schone deugd ;)

PS na die mail moet je nogmaals bevestigen binnen de 7 dagen (ik vermoed via reply) dus 100% zeker is het nog altijd niet
Ik weet nu nog niet of je dan nog een bevestiging krijgt van de bevestiging van deelname na bevestiging van selectie via mail,
kunt u nog volgen :?
Laatst gewijzigd door vinceluka op wo 14 nov 2012, 21:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1056
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Luk »

Maledictus I schreef:
Luk schreef:Dat klopt niet helemaal, merkte ik, nu we de inschrijfprocedure ook doorworstelden.
Je bent niet verplicht om adres of telefoon in te vullen, maar postcode en land wel.
Er staat toch een verplicht-sterretje bij Straat, Nummer en Telefoon?
En Peegee verzekerde mij: "Iedereen krijgt nl. een persoonlijke mail, waar ze AL hun persoonlijke gegevens moeten doorgeven."
Dat is enkel waar voor de kapitein... :twisted:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Keiem »

Paris Hilton Look-a-Likes zullen de strijd aangaan met de Monkees en JPSG ft Rino in Leffinge. Bevestiging net binnen !!
:music-listening:
Plaats reactie