Humo's Popquiz

Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Joe Roxy »

1ste probleem Wou eigenlijk in Leuven meedoen, Zie ik niet zitten om naar Antwerpen te gaan.

2de probleem: 2 man moogt/kunt ge niet inschrijven. Dom!
3de probleem(pje) wat een regeltjes
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Humo's Popquiz

Bericht door kasenco »

Joe Roxy schreef:1ste probleem Wou eigenlijk in Leuven meedoen, Zie ik niet zitten om naar Antwerpen te gaan.

2de probleem: 2 man moogt/kunt ge niet inschrijven. Dom!
3de probleem(pje) wat een regeltjes
zoals ik reeds zei: geen feeling met organiseren van een muziekquiz :(
Mrs. Bollock
Backing Vocal
Berichten: 60
Lid geworden op: do 05 mei 2011, 19:46
Locatie: Lokeren

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Mrs. Bollock »

Ik ben al een hele dag bezig met inschrijven en heb het intussen danig op mijn zenuwen gekregen van "den Humo" en zijn procedures :angry-cussingblack:

Mijn teamgenoten hebben allemaal hun link bevestigd, ook onze 5de fictieve teamgenoot :twisted: MAAR ik heb dus nog geen bevestigingsmail ontvangen? Is dat bij jullie ook zo? Of ligt het aan mij? :D

Soit, reacties welkom ;)
Erik Vindikook
Lead Singer
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 15:53

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Erik Vindikook »

Mrs. Bollock schreef: Mijn teamgenoten hebben allemaal hun link bevestigd, ook onze 5de fictieve teamgenoot :twisted: MAAR ik heb dus nog geen bevestigingsmail ontvangen? Is dat bij jullie ook zo? Of ligt het aan mij? :D
Vroegen wij ons ook af.
Ondertussen van Humo vernomen, dat de kapitein/inschrijver zelf geen bevestigingslink ontvangt, omdat deze bevestigd heeft bij de inschrijving zelf.
beatinabox
Lead Singer
Berichten: 148
Lid geworden op: di 03 mei 2011, 07:22

Re: Humo's Popquiz

Bericht door beatinabox »

Erik Vindikook schreef:
Mrs. Bollock schreef: Mijn teamgenoten hebben allemaal hun link bevestigd, ook onze 5de fictieve teamgenoot :twisted: MAAR ik heb dus nog geen bevestigingsmail ontvangen? Is dat bij jullie ook zo? Of ligt het aan mij? :D
Vroegen wij ons ook af.
Ondertussen van Humo vernomen, dat de kapitein/inschrijver zelf geen bevestigingslink ontvangt, omdat deze bevestigd heeft bij de inschrijving zelf.

Goed dat ik dit lees, want hadden al snel onze inschrijving gedaan en alle leden hadden al bevestigd maar we krijgen maar geen bevestiging van HUMO. Maar dat blijkt normaal te zijn. Wel een beetje vreemd, ma bon...
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Humo's Popquiz

Bericht door kasenco »

Hier is het ook prijs: 1 van de teamleden heeft geen mail met link ter bevestiging gekregen.....
Hij heeft dan persoonlijk een e-mail gestuurd en ik heb daar nog een mail bovenop gedaan om te vragen of dit voldoende is. Geen antwoord.....
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Humo's Popquiz

Bericht door peegee »

Ik denk dat Humo, o.a. door die reclame op de radio (stu bru) met Otto-Jan Ham, overspoeld wordt, en daardoor wel even tijd nodig heeft om alles te verwerken, niet?
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Humo's Popquiz

Bericht door kasenco »

peegee schreef:Ik denk dat Humo, o.a. door die reclame op de radio (stu bru) met Otto-Jan Ham, overspoeld wordt, en daardoor wel even tijd nodig heeft om alles te verwerken, niet?
ze moeten bij Sanoma nog wat harder snoeien in hun personeel....
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Humo's Popquiz

Bericht door PEKEBO »

vinceluka schreef: We zullen het eerst horen van Bruce en co zeker want zij bijten de spits af
Nog lang niet zeker :think: , bij ons ook 2 leden die problemen hebben ivm bevestiging.
De ene ook nog geen mail ontvangen van Humo, de andere leeft als een kluizenaar :P maar heb hem uiteindelijk toch kunnen bereiken om de procedure :roll: verder te zetten. Afwachten, wat een klucht..
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: Humo's Popquiz

Bericht door vinceluka »

PEKEBO schreef:
vinceluka schreef: We zullen het eerst horen van Bruce en co zeker want zij bijten de spits af
Nog lang niet zeker :think: , bij ons ook 2 leden die problemen hebben ivm bevestiging.
De ene ook nog geen mail ontvangen van Humo, de andere leeft als een kluizenaar :P maar heb hem uiteindelijk toch kunnen bereiken om de procedure :roll: verder te zetten. Afwachten, wat een klucht..
Wij moeten snel zijn (vol is vol) maar voor de organisatie is het niet van toepassing :roll:
Wij hebben allen reeds bevestigd maar ook nog geen witte rook omtrent deelname.
Daarom nog geen paniek, het komt allemaal wel in orde. :pray:
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Dumbo
Roadie
Berichten: 32
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 16:54
Locatie: Boortmeerbeek

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Dumbo »

peegee schreef:
Marc is intussen aangeschoven in een team met Gunter Jacobs, Marc Vermeiren en Ludwig De Bruyn ;-)
Of hoeveel belangrijker het is een kwis te winnen dan deel te nemen.
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Humo's Popquiz

Bericht door kasenco »

Ook een 2e teamlid dat nog geen bevestigingsmail heeft gekregen....

Voor mezelf (ploegkapitein), Danny en onze Jan is het in orde, de andere 2 afwachten. Heb al een paar mailtjes naar Humo gericht, maar nog steeds geen 'avans' :(
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1435
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: Humo's Popquiz

Bericht door beautiful freak »

kasenco schreef:Voor mezelf (ploegkapitein), Danny en onze Jan is het in orde, de andere 2 afwachten. Heb al een paar mailtjes naar Humo gericht, maar nog steeds geen 'avans'
Naar welk adres heb je gemaild? Ik heb via popquiz@humo.be 2x vriendelijk antwoord gekregen, misschien dat anders eens proberen. De procedure loopt evenwel niet bepaald op wieltjes, maar ja... Ik zie ook het nut er niet echt van in, buiten het feit dat ze op deze manier bij Humo wellicht nog wat extra e-mailadressen aan hun bestand pogen toe te voegen.
Laatst gewijzigd door beautiful freak op wo 14 nov 2012, 15:20, 2 keer totaal gewijzigd.
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Humo's Popquiz

Bericht door kasenco »

beautiful freak schreef:
kasenco schreef:Voor mezelf (ploegkapitein), Danny en onze Jan is het in orde, de andere 2 afwachten. Heb al een paar mailtjes naar Humo gericht, maar nog steeds geen 'avans'
Naar welk adres heb je gemaild? Ik heb via popquiz@humo.be 2x vriendelijk antwoord gekregen, misschien dat anders eens proberen. De procedure loopt evenwel niet bepaald op wieltjes, maar ja... Ik zie ook het nut er niet echt van in, buiten het feit dat ze op deze manier bij Humo wellicht nog wat extra e-mailadressen aan hun bestand pogen toe te voegen.
heb reeds 3x naar datzelfde adres gemaild....
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Humo's Popquiz

Bericht door Keiem »

kasenco schreef:heb reeds 3x naar datzelfde adres gemaild....
Ik krijg ook geen respons voorlopig (1 mail gezonden).
Plaats reactie