tweede muziekkwis mooie molen Roeselare

Plaats reactie
ziggy
Fan
Berichten: 1
Lid geworden op: za 03 nov 2012, 17:06

tweede muziekkwis mooie molen Roeselare

Bericht door ziggy »

We organiseren voor de tweede maal een muziekkwis in zaal Mooie Molen te Roeselare, Meenseheirweg 39 en dat op zondag 16 december om 14u stipt. Verleden jaar was het een succes, er kwamen 21 groepen van 4 personen af op onze kwis. We hanteren dezelfde formule : een mengeling van verschillende stijlen, gaande van metal tot kleinkunst over disco, punk etc. De kwis is evenwichtig opgebouwd over een periode van 50 jaar rock'n roll. Het is de bedoeling dat iedere deelnemer zijn gading vindt : de gelegenheidsgroepen net zoals de superprestige. Wat dat juist inhoudt kom je dan te weten! En mocht het je allemaal wat teveel worden kan je nog altijd je verdriet verdrinken in de ruime voorraad drank van diverse gisting!
Gelieve te bevestigen tegen zondag 9 december bij deelname met opgave van de groepsnaam en eventueel een telefoonnummer. Je mag me een mailtje zenden op stebra@live. be of telefonisch 0498/74.61.76. Met dank en
Tot dan
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: tweede muziekkwis mooie molen Roeselare

Bericht door rino »

'Starbuk & Apollo' hebben zich al mondeling ingeschreven voor deze quiz. Vorig jaar inderdaad een heel geslaagde quiz...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: tweede muziekkwis mooie molen Roeselare

Bericht door Tonyvdb »

ook Jan, Piet, Joris & Sam Gooris doet mee ... kun je dat bevestigen Ziggy?
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: tweede muziekkwis mooie molen Roeselare

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef:ook Jan, Piet, Joris & Sam Gooris doet mee ... kun je dat bevestigen Ziggy?
Ik sprak de organisator 'the other day' en hij zei me dat jullie inschrijving genoteerd is.

Als nog teams geïnteresseerd zijn om deze quiz mee te spelen, misschien best een mail sturen naar de organisatie. Ze komen hier namelijk niet zo vaak kijken...
Plaats reactie