Buddy's Hitquiz Vol 2 Kastel - 05/05/12

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Buddy's Hitquiz Vol 2 Kastel - 05/05/12

Bericht door rino »

Ook wij hebben ons uitstekend geamuseerd, ondanks ons dramatisch eindresultaat (pas 21ste). De hits van na 1990 zijn dan ook helemaal niet aan ons besteed, we scoorden er nauwelijks een punt op.
Toch vonden we het weer een prima quiz van Danny, waar zowat alle genres en tijdperken aan bod kwamen. Ook een heel aangename zaal, een perfect geluid en een leuke tombola.
Wij zullen er bijgevolg graag weer bij zijn volgend jaar!
En proficiat aan winnaars Martha Wainwrong, runners up NGMB en alle andere topteams.
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Buddy's Hitquiz Vol 2 Kastel - 05/05/12

Bericht door SepPuKu »

Wij vonden het ook een aangename quiz om te spelen, Buddy leverde wat je van een hitquiz kan verwachten: weliswaar hits maar daarbinnen wel breed geselecteerd :handgestures-thumbupright:

Ook de samenwerking met de mannen van NMGB (toch echt wel sterk als het op hits aankomt) liep gesmeerd :handgestures-thumbupright:

We scoorden na de pauze even constant als ervoor (op een desastreuze laatste ronde na maar toen stond al vast wie er ging winnen). Het was vooral het op kruissnelheid komen van Martha dat de stand in zijn definitieve plooi legde (met enkele formidabele maxima in bepaalde reeksen). Proficiat mannen :clap:
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1661
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: Buddy's Hitquiz Vol 2 Kastel - 05/05/12

Bericht door Maledictus I »

SepPuKu schreef:We scoorden na de pauze even constant als ervoor (op een desastreuze laatste ronde na maar toen stond al vast wie er ging winnen). Het was vooral het op kruissnelheid komen van Martha dat de stand in zijn definitieve plooi legde (met enkele formidabele maxima in bepaalde reeksen). Proficiat mannen :clap:
Die kruissnelheid hebben we zelf niet gemerkt, ik had eigenlijk de indruk dat we ook erg constant speelden. Voor de pauze 2 singles die we helemaal niet kenden (Rio en 702), in ronde 10 eveneens (Ultrabeat en Frida*), en dan nog een paar titels mis. Marc zat er wel een beetje mee in dat hij net op haar verjaardag Adele niet herkend had.
In ieder geval vonden wij het ook een uitstekende hitquiz, proficiat aan Danny en zijn medewerkers!

*Eén van de zeldzame niet-hits van de avond? Volgens Wiki alleen in Zuid-Afrika uitgebracht en daar niet eens de top 20 gehaald.
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Popinger Bart
Lead Singer
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 21:28
Locatie: Kortrijk || Popingers - Courtrai Tonight

Re: Buddy's Hitquiz Vol 2 Kastel - 05/05/12

Bericht door Popinger Bart »

Toffe quiz, Danny ! :handgestures-thumbupright: De fragmenten waren lekker lang zodat het een heerlijk avondje ontspanning.
De inhoud was wel niet ons ding maar kon toch gesmaakt worden. Chapeau voor de prestatie van Martha die hier amper 15 punten laten liggen :clap:
We hebben ook genoten van uw danspasjes en gebaren bij een aantal nummers, daar boven op het podium, Danny. Je ging er duidelijk helemaal in op.
De sound was impeccable en met zo een "groene" tombola ben je altijd welgekomen thuis.
Ook dank voor het ontstoffen van Versailles , ik was zo verrast dat ik White Nights ipv White Soxx noteerde als uitvoerder. :mrgreen:
We hadden ook een mooi telepathiemoment tijdens de Women-ronde : we zeiden onder elkaar dat ELO ook nog wel de revue zou passeren met Evil Woman en wat was het volgende fragment ? Jawel, ELO, maar wel met Sweet Talking Woman :o . Strange magic !!
Na een lamentabele 10° ronde hadden we ons wel voorgenomen om nog een formidabele remonte te maken in de laatste ronde, maar dat werd ons niet meer gegund. Murphy zat duidelijk in het complot (en dan bedoel ik niet Spider). Post je nog eens de fragmenten die in de 11° ronde zouden komen, Danny ? (tenzij je die liever houdt voor volgend jaar, want we komen terug !!)
We stellen wel vast dat de gelegenheidsploegen aan het uitsterven zijn. Dit was voor hen nochtans een ideale quiz (de 32° ploeg op 33 haalde nog bijna 60%), maar de zaal zat toch maar mooi vol.
jell
Groupie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 14:18

Re: Buddy's Hitquiz Vol 2 Kastel - 05/05/12

Bericht door jell »

Ik had het er op voorhand nie echt op tussen al dat geweld daar in Kastel...we wisten op voorhand dat er niet veel zou inzitten omdat ik toch vind dat we niet meer of een goei gelegenheidsploeg zijn. Verleden jaar heb ik wat kritiek gegeven omdat ik Danny zijne eerste toch wat te moeilijk vond...Voor ons was hij deze keer ook niet zo makkelijk maar ik ben er toch met een andere ingesteldheid aan begonnen omdat ik ook wel weet dat er bijna allemaal toppers aanwezig waren... We zijn uiteindelijk ook maar derde laatst geeindigd maar ik heb er toch een héél goed gevoel aan overgehouden... Bij deze Danny een dikke proficiat en we komen volgend jaar zéker terug.....
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: Buddy's Hitquiz Vol 2 Kastel - 05/05/12

Bericht door Buddy59 »

Popinger Bart schreef:Toffe quiz, Danny ! :handgestures-thumbupright:Post je nog eens de fragmenten die in de 11° ronde zouden komen, Danny ? (tenzij je die liever houdt voor volgend jaar, want we komen terug !!)
Deze houd ik inderdaad voor vol.3 Bart ;)
Plaats reactie