SOTA muziekquiz 17 maart 2012

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

SOTA muziekquiz 17 maart 2012

Bericht door dendaffe »

Leuke en ontspannende quiz gespeeld afgelopen zaterdag. Enig minpuntje: pas op het einde van de quiz bleek voor Rock Monsieur dat wij wonnen: zij stonden meer dan de helft van de quiz op kop, maar wij hadden ergens tien punten te weinig gekregen en dit werd pas op het einde rechtgezet. het podium:
1. Koerier
2. Rock Monsieur
3. Careful With That Sex, Eugene
Hopelijk volgend jaar niet samen met een andere quiz (alvast niet met die van Roberto), want deze organisatie verdient ook een volle zaal!
Volgend jaar komen we onze titel verdedigen!
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: SOTA muziekquiz 17 maart 2012

Bericht door peegee »

Er zit volgend jaar een week tussen; voor Roberto's quiz: ok; voor SOTA: nog altijd niet ok, dan gaan we dat weekend uit 3 of zelfs 4 quizzen moeten kiezen :shock: :?
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: SOTA muziekquiz 17 maart 2012

Bericht door Keiem »

peegee schreef:Er zit volgend jaar een week tussen; voor Roberto's quiz: ok; voor SOTA: nog altijd niet ok, dan gaan we dat weekend uit 3 of zelfs 4 quizzen moeten kiezen :shock: :?
ik heb speciaal mijn eigen kwiskalender ontwikkeld om de 'dubbele boekingen' te vermijden. Maar inderdaad: er staan nu al 3 kwissen in maart 2013, dus mogelijks zullen er nog bijkomen die gaan samenvallen.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: SOTA muziekquiz 17 maart 2012

Bericht door One good reason »

Keiem schreef:
peegee schreef:Er zit volgend jaar een week tussen; voor Roberto's quiz: ok; voor SOTA: nog altijd niet ok, dan gaan we dat weekend uit 3 of zelfs 4 quizzen moeten kiezen :shock: :?
ik heb speciaal mijn eigen kwiskalender ontwikkeld om de 'dubbele boekingen' te vermijden. Maar inderdaad: er staan nu al 3 kwissen in maart 2013, dus mogelijks zullen er nog bijkomen die gaan samenvallen.
Maart 2013 ziet er zeer goed uit. Het word de maand van de Antwerpse quizzen 8-)
Plaats reactie