13de muziekquiz bOOmbastic ism soc. biljartclub Germinal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

13de muziekquiz bOOmbastic ism soc. biljartclub Germinal

Bericht door celtic601 »

onze onheils editie of geluks editie zit er op !
met het op laatst nog afvallen van enkele ploegen toch nog aan een mooi deelnemersveld
van 31 ploegen geraakt , dus .. zaaltje goed gevuld.
zoals reeds jaren de gang van zaken hier ... twas weer spannend aan de top !!!
winnaars deze editie : martha wainwrong ain't right :clap: :clap: :clap: met 320/ 340 te behalen punten
lang mee aan top gestaan maar op het einde moeten afleggen met de clips : Kas & the holly's op een mooie 2 de plaats met 317/340 :dance:
en om het podium te vervolledigen de winnaars van vorige editie op de 3 de plaats : sympathie veu den Duvel met 308 ptn :clap:

verder : fab 4 op plaats 4 met 304 ptn gevolgd door vlassenbroek 298 en den bruce horny met 293 ptn
de volledige uitslag zal gepost worden hier bij de kwisuitslagen één vd dagen ...

of hij dit jaar moeilijker was dan anders ... laten wij in het midden ... valt ook steeds met het thema te bezien , naargelang je fragmenten kan zoeken ... maar met amper 2 gebuisde ploegen denk ik niet dat er te weinig weggevers inzaten...
ons doel blijft jaarlijks uit zoveel mogenlijk vaatjes te tappen... van platte shlager naar ne vettige new wave terug naar nen newbeat om dan over te gaan naar ne griek in zijn overzetbootje .. moet allemaal kunne bij ons :mrgreen: :mrgreen:
en wie da kieken opgefret heeft weten wij trouwens ook nog altijd niet !!! Janet was het niet in alle geval :?
we hopen uiteindelijk dat ieder wel zijn ding kan vinden in onze gevarieerde keuze .... onder het motto ..goed doen voor iedereen is ni simpelkes ... zullen we verder trachten julie brains te besprenkelen met ander thema's en toestanden...
kleine verontschuldiging voor onze 2 foutjes nl ... have i the right was idd van the honeycombs en the delfonics met als titel did'nt i blow your mind ... fouten der ingekropen door gemakzucht en mischien 1 controle te weinig .. vergeef het ons ...
dank aan alle deelnemers en eveneens aan de leden van de soc biljartclub germinal voor tap en voorziening
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: 13de muziekquiz bOOmbastic ism soc. biljartclub Germinal

Bericht door celtic601 »

ook te vermelden .. met het anders schikken van de tafels zijn er jammer genoeg ploegen naar achter in de zaal
geschoven die anderzijds mee eerst haden ingeschreven .... verontschuldigingen daarvoor ....
dit zal volgend jaar beter aangepast worden ... misschien een loge voor de getroffen ploegen ??? we shall see !!
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: 13de muziekquiz bOOmbastic ism soc. biljartclub Germinal

Bericht door celtic601 »

de uitslag is gepost bij topic kwisuitslagen .
de reeksen + analyses zullen vd week volgen
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
maes jackie
Popstar
Berichten: 395
Lid geworden op: ma 01 jun 2009, 12:07

Re: 13de muziekquiz bOOmbastic ism soc. biljartclub Germinal

Bericht door maes jackie »

Kurt,
Nog eens sorry voor het ontbreken op de qz, maar de tand - in mijn geval rug - des tijds begint, na een nochtans gezonde levensstijl, parten te spelen. Heb de fragmenten eens doorgenomen en vind dat je ook nu weer een goed evenwicht hebt gevonden tussen makkelijker en moeilijker, tussen vroeger en meer hedendaags en verschillende genres. En inderdaad het moet niet altijd even ernstige muziek zijn, af en toe = een billenkletser mag best (wij hebben er tenslotte ook de billen voor).
Vind het raar dat er zo weinig commentaar - positief als enkele opmerkingen werd gepost. Toch gene schrik van ons Kurtje zeker? Of heeft iedereen zijn voorraad gal al opgebruikt voor deze winter? Voordat iemand het op zijn/haar krachten neemt - grapje.
Gebruikersavatar
GKe
Roadie
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 29 mar 2009, 21:13
Locatie: Gebird

Re: 13de muziekquiz bOOmbastic ism soc. biljartclub Germinal

Bericht door GKe »

Wel Jacky,
ge hebt erom gevraagd he :
" we kwamen , we zagen (verleden tijd van zien ) , en we genoten( verleden tijd van genieten ) "
Geen franjes of onmogelijke opgaves . "Where is the what , if the what is in why " was een oplossing die het thema duidelijk omvatte.
Plaatsje op editie 2013 al reserveren Kurt.
Voor wie geduld heeft, komt alles op tijd
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1056
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: 13de muziekquiz bOOmbastic ism soc. biljartclub Germinal

Bericht door Luk »

Volledig akkoord met Jackie en GKe.

Het was weer dik in orde daar in Boom. :clap:
Sinds ik er deelnam nog nooit anders geweten. :naughty: :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright:

Cassante commentaren nooit in me opgekomen hier... :twisted: Zelfs niet op voorhand! :teasing-blah:

Ook persoonlijk complimenten voor deze editie gemeld aan een van de organisatoren op de avond zelf, trouwens.

Topquiz om elk jaar naar uit te kijken!
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: 13de muziekquiz bOOmbastic ism soc. biljartclub Germinal

Bericht door celtic601 »

dit weekend zullen de antwoorden gepost worden ....
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: 13de muziekquiz bOOmbastic ism soc. biljartclub Germinal

Bericht door vinceluka »

De quiz was zeer goed, de beste editie waaraan ik deelnam.
Dikke proficiat aan de samensteller(s) en medewerkers alsook aan de winnaars, Martha Wainwrong. :clap:
Ons team was in uitstekende vorm maar finaal bleek die toch onvoldoende om het team van Martha te kloppen.

Boombastic bood traditioneel voor elk wat wils, zeer leuk centraal thema, toffe T-shirt foto-ronde … deze quiz heeft duidelijk zijn trouwe schare fans en dat is volledig terecht.

Zo trouw dat de belabberde prijzentafel en tombola, ook een traditie, met de mantel der liefde bedekt wordt.
Oké we quizzen niet voor de prijzen en volle begrip dat er winst gemaakt moet worden zodat de biljarters hun keu’s kunnen krijten maar toch…..
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: 13de muziekquiz bOOmbastic ism soc. biljartclub Germinal

Bericht door celtic601 »

vinceluka schreef:De quiz was zeer goed, de beste editie waaraan ik deelnam.
Dikke proficiat aan de samensteller(s) en medewerkers alsook aan de winnaars, Martha Wainwrong. :clap:
Ons team was in uitstekende vorm maar finaal bleek die toch onvoldoende om het team van Martha te kloppen.

Boombastic bood traditioneel voor elk wat wils, zeer leuk centraal thema, toffe T-shirt foto-ronde … deze quiz heeft duidelijk zijn trouwe schare fans en dat is volledig terecht.

Zo trouw dat de belabberde prijzentafel en tombola, ook een traditie, met de mantel der liefde bedekt wordt.
Oké we quizzen niet voor de prijzen en volle begrip dat er winst gemaakt moet worden zodat de biljarters hun keu’s kunnen krijten maar toch…..
heb even nagedacht om hier eigenlijk op te reageren Vince , aangezien ik het persoonlijk ridicuul vind te twisten over prijzentafels en tombola's . de biljartclub gebruikt hun winst voor afbetaling jaarlijkse huur aan het clubhuis en eveneens aan hun jaarlijkse verwisseling van biljartlakens ( 2 biljartlakens = 500 euro )...eveneens mag je ook weten dat samenstellers bart , chantal en ik volledig gratis deze kwis ineensteken dus niks in onze zak steken ... nu kun je zeggen van in de saturn of mediamarkt liggen genoeg cd's van 3 euro of zo .. dan heb je nog geen snowpatrol of triggerfinger op tafel liggen en enkel maar brol cd's ... en natuurlijk kan ik er nog wat boeken kaarten van den esso , een tupperware doos en 17 stylo's van de gamma er bij leggen ( genoeg gezien op andere kwissen ) of wat flessen cava van 2euro stuk ...dan krijg je ook commentaar ... en sorry ja ik vind dit een beetje "bull" want eerlijk gezegd
mij gaat het er om een avondje plezier met 4 of 5 man uitgerekend aan inkom 5 europ persoon + drankgelaag .. wat kan mij dan nog die prijs schillen ???? als er niks naar mijn goesting ligt dan pak ik ook niks ...punt. ook is niemand verplicht om tombolalootjes te kopen dacht ik ... akkoord het waren maar 4 prijzen de 2 snoepmanden met jenever en cava waren toch manden van een kleine 35 euro stuk ... misschien met medewerking gemeentebestuur volgend jaar als tombolaprijzen luxe weekend arrengementen Tomorrowland of Mano Mundo ?
trouwens Vince ... zag ik je niet dolgelukkig met die verzamel cd van Michael Bolton huiswaarts keren ?
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Plaats reactie