Beat in a TV Box quiz: the trilogy

beatinabox
Lead Singer
Berichten: 148
Lid geworden op: di 03 mei 2011, 07:22

Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door beatinabox »

Na twee succesvolle edities kan ik met veel plezier het derde luik van muziek-film-tv-quiz aankondigen: 'Beat in a TV Box quiz: the trilogy' op 25 mei 2012. In deze derde editie ligt de nadruk nog meer op de kruisbestuiving tussen beeld en geluid. Het is geen muziekquiz met wat film & tv of filmquiz met muziek, maar een rasechte muziek-film-tv-quiz! Er wordt zoals steeds geprobeerd om het evenwicht te houden: de helft muziek, de helft film en TV, zodat zowel filmkenners als muziekliefhebbers aan hun trekken komen. Een quiz uniek in zijn soort.

De quiz is opgebouwd uit 9 ronden, waarbij elke normale ronde 10 muziekfragmenten en 10 videofragmenten bestaat. Enkele ronden die vorig jaar goed onthaald werden blijven behouden, en worden aangevuld met nieuwe ideeën. Tijdens de quiz is er ook een tafelronde met een grote variatie aan vragen. Voor de moeilijkheidsgraad van de quiz wordt er steeds een evenwicht gezocht in de fragmenten: er zitten steeds vragen tussen waar doorgewinterde quizzers van watertanden en zich mee kunnen onderscheiden, maar ook een pak vragen voor de gemiddelde muziekfan, filmfanaat of doordeweekse TV-addict.

Klinkt dit als jouw 'cup of tea', verzamel enkele vrienden en vorm een ploegje van 4 en schrijf jullie in op beatinabox@hotmail.com.
Om organisatorische redenen heeft dit jaar de quiz heeft plaats in Zaal De Bron, Kerkevijverstraat 19a in Lede. Deze zaal is een stuk groter dan de vorige en biedt plaats aan een 50-tal ploegen. Bovendien is ze uitgerust met een vast, reuzegroot scherm en projector. Ideaal om vanuit elke hoek van de zaal een goed zicht te hebben op de beeldfragmenten.
Deuren open om 19u00 zodat stipt om 20u kan gestart worden. Datum: vrijdag 18 mei 2012. Max 4 pers per ploeg, 20 euro inschrijving per ploeg.
Voor wie wat meer info wilt over de quiz of de quiz van vorig jaar wil bekijken, er staat een bespreking met de antwoorden op dit forum:
viewtopic.php?f=3&t=1726&hilit=beat+in+a+tv+box

Hopelijk tot binnenkort!
Laatst gewijzigd door beatinabox op di 24 apr 2012, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door SpeedKing »

1. Los Locos
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door SepPuKu »

18 mei is er ook de muziekquiz van Testedoene in Bellem, ik vrees dat daar behoorlijk wat muziekquizzers present zullen geven die deze quiz ook wel kunnen appreciëren :doh:

Er zijn nochtans behoorlijk wat data vrij in die periode :think:

Jammer want vorig jaar best een geslaagde quiz!
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door phon »

SepPuKu schreef:18 mei is er ook de muziekquiz van Testedoene in Bellem, ik vrees dat daar behoorlijk wat muziekquizzers present zullen geven die deze quiz ook wel kunnen appreciëren :doh:

Er zijn nochtans behoorlijk wat data vrij in die periode :think:

Jammer want vorig jaar best een geslaagde quiz!
Ai, dat is inderdaad wel ongelukkig, want beide zijn quizzen waar ik heel graag (opnieuw) zou aan deelnemen..
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door vinceluka »

Mailtje gestuurd naar organisator en hij heeft snel gehandeld en een oplossing gevonden.
Quiz zal een week later doorgaan op 25 mei. (vrije datum wat betreft muziekquizzen)
Bevestiging volgt wellicht nog.
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
beatinabox
Lead Singer
Berichten: 148
Lid geworden op: di 03 mei 2011, 07:22

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door beatinabox »

Wijziging datum!!
Er is me ondertussen al paar keer gewezen op het feit dat de datum niet ideaal gekozen is, daarom heb ik even gezocht of de zaal nog vrijd was op andere data. En voila:
Beat in a TV Box quiz: the trilogy vindt plaats op vrijdag 25 mei!!
Voor mij verandert dit niets aan de organisatie, dus probleem opgelost.
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door phon »

beatinabox schreef:Wijziging datum!!
Er is me ondertussen al paar keer gewezen op het feit dat de datum niet ideaal gekozen is, daarom heb ik even gezocht of de zaal nog vrijd was op andere data. En voila:
Beat in a TV Box quiz: the trilogy vindt plaats op vrijdag 25 mei!!
Voor mij verandert dit niets aan de organisatie, dus probleem opgelost.
:banana-dance: :banana-dance: :clap: :clap: :music-rockout: :music-rockout:
beatinabox
Lead Singer
Berichten: 148
Lid geworden op: di 03 mei 2011, 07:22

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door beatinabox »

Eerste inschrijvingen lopen binnen:

1. Los Locos
2. Bruce Horny & The Rest
3. Class of 1987
4.?
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door One good reason »

beatinabox schreef:Wijziging datum!!
Er is me ondertussen al paar keer gewezen op het feit dat de datum niet ideaal gekozen is, daarom heb ik even gezocht of de zaal nog vrijd was op andere data. En voila:
Beat in a TV Box quiz: the trilogy vindt plaats op vrijdag 25 mei!!
Voor mij verandert dit niets aan de organisatie, dus probleem opgelost.
Als het niet teveel gevraagd is, kan je de datum eventueel vervroegen tot ergens vóór 30 april 2012? ;)
Nee, ff serieus. Als alle organisatoren zo flexibel zouden zijn ... :handgestures-thumbupright:
Ik houd de datum en het forum zeker in de gaten en als er geen culinair event op het programma staat, zal ik ook 'ns een beat geven op jullie tv Box 8-)
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door SpeedKing »

Elk nadeel heb zijn voordeel en omgekeerd zeker? Wat ik eigenlijk wil zeggen: Los Locos dient zich door de datumverandering uit te schrijven...
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door Rubby »

Van ons uit toch bedankt voor de datumaanpassing :handgestures-thumbupright: :clap: (ik hoop alvast ook een team naar jullie quiz te kunnen sturen :think: )
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door PEKEBO »

SpeedKing schreef:Elk nadeel heb zijn voordeel en omgekeerd zeker? Wat ik eigenlijk wil zeggen: Los Locos dient zich door de datumverandering uit te schrijven...

:?
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door Keiem »

Hou maar opnieuw een tafeltje vrij voor ons. We moeten wel nog uitzoeken onder welke naam dit zal gebeuren (Paris Hilton of Arthritic Monkees). Ik geef dit dan later nog door.
beatinabox
Lead Singer
Berichten: 148
Lid geworden op: di 03 mei 2011, 07:22

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door beatinabox »

Spijtig dat Los Locos niet kan meedoen op 25/05. Ik vreesde al dat een datumverandering hiervoor kon zorgen. Sorry mannen, maar een ideale datum vinden blijkt nogmaals een utopie.
Gelukkig is het nog een half jaartje te gaan en zal het hopelijk voor de rest niet voor te veel problemen zorgen en mogen we toch weer een groot aantal ploegen verwelkomen! Ik kijk er nu al naar uit :D
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Beat in a TV Box quiz: the trilogy

Bericht door SpeedKing »

PEKEBO schreef:
SpeedKing schreef:Elk nadeel heb zijn voordeel en omgekeerd zeker? Wat ik eigenlijk wil zeggen: Los Locos dient zich door de datumverandering uit te schrijven...
:?
En we zaten nog zo schoon naast elkaar! Nu krijg je een bende andere lelijkaards naast jullie!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Plaats reactie