Beauvoorde Let the music play

Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Beauvoorde Let the music play

Bericht door Keiem »

SpeedKing schreef:Amai, veel hitter kan een quiz niet zijn, me dunkt.
Zeg dat wel. Twee nummers uit Beauvoorde kwamen gisteren terug in de Guess Who kwis en ik wist ze alweer niet meer. Ik onthou dit soort dingen niet, zelfs al kom ik ze tien keer tegen in een kwis.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Beauvoorde Let the music play

Bericht door Rubby »

Toffe quiz, zoals altijd in Beauvoorde ! :handgestures-thumbupright:
Prima organisatie , leuke invalshoeken voor de fragmenten.
Andere jaren scoren we goed op de jaartallen, maar deze keer wou het niet echt lukken :? .
Dankzij de tweede theorieronde (lees songteksten) maakten we een sterke remonte en moest een schiftingsronde de doorslag geven .

Proficiat aan 2 of a kind die hier net beter scoorden, verdiende overwinning na een ganse quiz aan de leiding te hebben gestaan.

We komen volgend jaar zeker terug naar deze prima organisatie :clap: :clap: :clap:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Beauvoorde Let the music play

Bericht door One good reason »

Keiem schreef:
SpeedKing schreef:Amai, veel hitter kan een quiz niet zijn, me dunkt.
Zeg dat wel. Twee nummers uit Beauvoorde kwamen gisteren terug in de Guess Who kwis en ik wist ze alweer niet meer. Ik onthou dit soort dingen niet, zelfs al kom ik ze tien keer tegen in een kwis.
Awel, ik heb dat probleem ook ... maar dan met "alternatieve" :lol:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Beauvoorde Let the music play

Bericht door rino »

Ik heb toch wat gemengde gevoelens na deze quiz. Ik heb de indruk dat het niveau van de muziekkeuze er de laatste jaren niet op vooruit gegaan is. Veel meer brol dan tijdens de eerste edities, me dunkt. Na vorig jaar een lading boybands, kregen we nu een portie girlgroups op onze boterham. Ik herinner me van vorige edities een special over 'glamrock' bvb, wat bij ons, needless to say, op veel meer bijval kon rekenen.
Nu, de laatste jaren gaat het aantal deelnemers weer in stijgende lijn. Een paar jaar geleden waren er nog nauwelijks 15 teams, dit jaar zaten we alweer aan 25 teams.
De organisatoren hebben dus gelijk met hun iets gewijzigde koers. Want hier nemen vooral gelegenheidsteams deel die ook dit jaar ongetwijfeld weer een heerlijke avond beleefden, er moet dus in geen geval rekening gehouden worden met mijn kritiek. Volgend jaar zullen we er hoogstwaarschijnlijk toch weer bij zijn...
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Beauvoorde Let the music play

Bericht door Rubby »

rino schreef:Veel meer brol dan tijdens de eerste edities, me dunkt.
Nonkel Hugo laat mij weten dat voor hem dezen brol wel goede muziek is :mrgreen:
Van mij mag het ook wat meer alternatiever maar dat zal ons niet weerhouden van terug te komen :dance:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Beauvoorde Let the music play

Bericht door One good reason »

rino schreef:Veel meer brol dan tijdens de eerste edities, me dunkt.
Als ik tegen alle alternativo muziek brol zou zeggen, zou er nog meer brol met brol van mij gepost worden zenne :mrgreen:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Beauvoorde Let the music play

Bericht door rino »

Mmh, ik heb hier wat té sterke woorden gebruikt, waarvoor mijn excuses. Ook ik heb helemaal geen probleem met een streepje Luv' of wat Dolly Dots. Integendeel zelfs...
Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat er nauwelijks uitdagende fragmenten te horen zijn, en dit in tegenstelling met andere (uitstekende) hitquizzen zoals de Kermisquiz van Testedoene of die van Buddy59, waar makkelijke(re) hits afgewisseld worden met meer uitdagende nummers.
Maar zoals ik daarnet al zei, hoeven de organisatoren daar helemaal geen rekening mee te houden. Hun kwis is een succes, misschien net omdat ie makkelijk is.

Dit had ik trouwens ook geschreven indien het een 'alternatieve' quiz geweest was waar we enkel dingen als "Come As You Are" van Nirvana of "Alive" van Pearl Jam gehoord hadden. Want wij spelen zowel hit- als 'alternatieve' quizzen (bijna) even graag.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Beauvoorde Let the music play

Bericht door One good reason »

rino schreef:Mmh, ik heb hier wat té sterke woorden gebruikt, waarvoor mijn excuses. Ook ik heb helemaal geen probleem met een streepje Luv' of wat Dolly Dots. Integendeel zelfs...
Geen probleem Rino, maar je weet wat het soms als gevolgen kan hebben hé ;)
Dus ... brol bestaat niet! :lol:
Plaats reactie