2de Riekt m'n ass, LEE? te Beernem

Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 2de Riekt m'n ass, LEE? te Beernem

Bericht door SpeedKing »

fLEEtfox schreef:Metallica, Saxon, Channel Zero, Hammerfall, Iron Maiden, Incubus, Megadeth, System of a down, Anthrax, Volbeat, H-Blockx, Paradise Lost, Tiamat.
Waarvan de helft dan nog eens hitparade- of op zijn minst Afrekeningsfähige groepen...
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Re: 2de Riekt m'n ass, LEE? te Beernem

Bericht door parma espe »

fLEEtfox schreef:En om te eindigen toch nog eens vermelden dat nog geen 8% van de nummers metal was. Dus het zgn feit dat de quiz te hard was lijkt mij wat dat betreft een beetje uit de lucht gegrepen, puur objectief dan. Maar we kunnen er - zoals eerder al gezegd oa als repliek op vinceluka zijn opmerking - in komen dat het (subjectieve) gevoel anders was dan wat op papier stond....

Hier nog eens alle gevraagde metalgroepen, 13 stuks op een totaal van 170! En ze waren dan nog niet eens zó ver gezocht.

Metallica, Saxon, Channel Zero, Hammerfall, Iron Maiden, Incubus, Megadeth, System of a down, Anthrax, Volbeat, H-Blockx, Paradise Lost, Tiamat.

Voilà, nu is het definitief gedaan met anaLEEzeren.

Tot slot nog een welgemeende merci aan ALLE medewerkers, deelnemers, medeorganisators, sponsors en sympathisanten. Thx

Aangezien Incubus, System of a down en H-Blockx geen metal zijn (ik laat de Megadeth lol voor ne keer vallen :P), waren er zelfs maar 10 fragmenten. Best te doen lijkt mij. Er zijn veel quizzen waar ik een grotere hoeveelheid Belpop en consoorten moet verdragen :-)
Afbeelding
Plaats reactie