1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Buddy59 »

Reeks 2 - Mix-Ronde

01 George Baker Selection - Drink Drink Drink (1973)
02 Alcazar - Sexual Guarantee (2002)
03 Human League - Human (1986)
04 Brotherhood Of Man - Figaro (1978)
05 Chesney Hawkes - The One And Only (1991)
06 Marianne Rosenberg - Er Gehört Zu Mir (1975)
07 Barbra Streisand - Second Hand Rose (1966)
08 Hot Chocolate - Everyone's A Winner (1978)
09 Cliff Richard - Wired For Sound (1981)
10 Moby - Lift Me Up (2005)
11 Osibisa - The Coffee Song (1976)
12 Whigfield - Think of you (1995)
13 Stealers Wheel - Star (1973)
14 The Hollies - I'm Down (1975)
15 Ciska Peters & Ronnie Tober - Naar De Kermis (1975)

Laatst gewijzigd door Buddy59 op wo 04 mei 2011, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Allynnclusive
Fan
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 15 okt 2010, 10:07
Locatie: Wichelen
Contacteer:

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Allynnclusive »

Ik wil even zeggen dat ik het heel fijn vind voor de ervaren quizzers dat ze dit een goede quiz vonden voor hen, ik begrijp het volkomen dat zij wel een uitdaging kunnen gebruiken maar voor de onervaren quizzers was het echt de hel om 4 of 5 uur aan een stuk maar af en toe een lied volledig te kennen. Ik vind dat ook dat dit geen "hitquiz" mocht genoemt worden, en er was mss beter niet vermeld dat dit ook voor gelegenheidsploegen was, want deze quiz was echt niets voor ons. De reden waarom ook de meesten boven 85 % scoorden is volgens mij dat je gewoon de titels kon gokken, maar daarom maakt het dat niet meer aangenaam.

Ik wil zeker deze quiz niet afbreken, en ben ervan overtuigd dat dit zoals ik al zei een heel goede quiz is voor de ervaren en oudere ploegen, maar voor ons, de jeugd, was dit echt een kwelling, nochtans hebben wij ook al enkele keren hoog gescoord in andere '(gelegenheids)quizzen..

Ik wil dus zeggen, volgende keer best niet vermelden als hitquiz en ook voor gelegenheidsquizzers..
Dat zou al voor wat minder verwarring zorgen.

Vriendelijk groeten!
Wish you were beer.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door rino »

Buddy59 schreef: 15 Ciska Peters & Ronnie Tober - Naar De Kermis
Vind ik een heel goeie single. Echt waar.

Jammer dat ik deze quiz (en ook die van Disorder) niet kon meespelen. Ik vrees zelfs voor de volgende edities. Mijn dochter Eva is nu eerstejaars verkenner bij de Scouts, dat betekent nog 2 jaar te gaan, dus ook nog 2 keer ribbedebie om hun zomerkamp te helpen financieren. Als Danny én de verkenners dus niet van hun datum afwijken, kan ik hier ook de komende 2 jaar niet meespelen. :(
jell
Groupie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 14:18

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door jell »

Daar ben ik het mee eens...Vond hem zelf ook moeilijk als gelegenheidsquizzer... In tegenstelling tot vorig jaar.
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Buddy59 »

Allynnclusive schreef:Volgende keer best niet vermelden als hitquiz
Ik denk niet dat er een volgende keer komt :oops:
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Buddy59 »

jell schreef:Vond hem zelf ook moeilijk
Als dit te moeilijk was pas ik :oops:
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door PaulMcCartney »

Allynnclusive schreef:Ik wil even zeggen dat ik het heel fijn vind voor de ervaren quizzers dat ze dit een goede quiz vonden voor hen, ik begrijp het volkomen dat zij wel een uitdaging kunnen gebruiken maar voor de onervaren quizzers was het echt de hel om 4 of 5 uur aan een stuk maar af en toe een lied volledig te kennen. Ik vind dat ook dat dit geen "hitquiz" mocht genoemt worden, en er was mss beter niet vermeld dat dit ook voor gelegenheidsploegen was, want deze quiz was echt niets voor ons. De reden waarom ook de meesten boven 85 % scoorden is volgens mij dat je gewoon de titels kon gokken, maar daarom maakt het dat niet meer aangenaam.

Ik wil zeker deze quiz niet afbreken, en ben ervan overtuigd dat dit zoals ik al zei een heel goede quiz is voor de ervaren en oudere ploegen, maar voor ons, de jeugd, was dit echt een kwelling, nochtans hebben wij ook al enkele keren hoog gescoord in andere '(gelegenheids)quizzen..

Ik wil dus zeggen, volgende keer best niet vermelden als hitquiz en ook voor gelegenheidsquizzers..
Dat zou al voor wat minder verwarring zorgen.

Vriendelijk groeten!
Ik begrijp de frustratie als jonge quizzer - het aandeel 90+ is slechts 25% op deze quiz.

Als je even de tijd neemt en de uitslag bekijkt - dan zie je dat er slechts drie ploegen geen 50% halen, waarvan nog één omdat ze te laat aanwezig zijn.

Op een quiz met heel veel gelegenheidsploegen, vind ik dit toch een goed resultaat en volgens mij geeft dit aan dat de quiz toch niet al te moeilijk was voor de meeste ploegen.

90% van de fragmenten hebben toch zeker in de hitparade gestaan, wat je toch van een hitquiz mag verwachten.

Indien je van recente dingen houdt is een Ultratopquiz een aanrader - als je meer in het straatje van StuBru vertoeft zijn er genoeg alternatieven.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Rubby »

PaulMcCartney schreef:
Allynnclusive schreef:Ik wil even zeggen dat ik het heel fijn vind voor de ervaren quizzers dat ze dit een goede quiz vonden voor hen, ik begrijp het volkomen dat zij wel een uitdaging kunnen gebruiken maar voor de onervaren quizzers was het echt de hel om 4 of 5 uur aan een stuk maar af en toe een lied volledig te kennen. Ik vind dat ook dat dit geen "hitquiz" mocht genoemt worden, en er was mss beter niet vermeld dat dit ook voor gelegenheidsploegen was, want deze quiz was echt niets voor ons. De reden waarom ook de meesten boven 85 % scoorden is volgens mij dat je gewoon de titels kon gokken, maar daarom maakt het dat niet meer aangenaam.

Ik wil zeker deze quiz niet afbreken, en ben ervan overtuigd dat dit zoals ik al zei een heel goede quiz is voor de ervaren en oudere ploegen, maar voor ons, de jeugd, was dit echt een kwelling, nochtans hebben wij ook al enkele keren hoog gescoord in andere '(gelegenheids)quizzen..

Ik wil dus zeggen, volgende keer best niet vermelden als hitquiz en ook voor gelegenheidsquizzers..
Dat zou al voor wat minder verwarring zorgen.

Vriendelijk groeten!
Ik begrijp de frustratie als jonge quizzer - het aandeel 90+ is slechts 25% op deze quiz.

Als je even de tijd neemt en de uitslag bekijkt - dan zie je dat er slechts drie ploegen geen 50% halen, waarvan nog één omdat ze te laat aanwezig zijn.

Op een quiz met heel veel gelegenheidsploegen, vind ik dit toch een goed resultaat en volgens mij geeft dit aan dat de quiz toch niet al te moeilijk was voor de meeste ploegen.

90% van de fragmenten hebben toch zeker in de hitparade gestaan, wat je toch van een hitquiz mag verwachten.

Indien je van recente dingen houdt is een Ultratopquiz een aanrader - als je meer in het straatje van StuBru vertoeft zijn er genoeg alternatieven.
:handgestures-thumbupright: :clap: goed verwoord zie :clap:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Rubby »

Buddy59 schreef:
Allynnclusive schreef:Volgende keer best niet vermelden als hitquiz
Ik denk niet dat er een volgende keer komt :oops:
Dit zal nonkel Hugo toch wel heel jammer vinden :(
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door One good reason »

@Buddy: begrijp eigenlijk niet waarom er geen 2de editie zou komen?
Wat mij (en het merendeel van de zaal toch, denk ik) betreft, was dit zeker een mooie en plezante editie.
Een editie waar men veel meer hits treft, dan menig ander hier op het forum durft aan te kondigen :banana-dance:
En voor één keer werkte de microfoon perfect 8-)
Gebruikersavatar
Pinkdebje
Groupie
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 19:04
Locatie: Blaasveld

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Pinkdebje »

Op verzoek van Danny(mijn buddy :D ) toch nog komen quizzen bij Tequila Overdrive.
Onder 1 voorwaarde: Ik wou Gaga, ik heb Gaga gekregen en ben met een een Lady Gaga CD naar huis gegaan :banana-dance:

Vlotte quiz danny, no nonsens, titel uitvoerder. That's the way I like it!

Ge hebt dat goed gedaan! Voor mij mocht er meer Gaga inzitten, maar dat is altijd mijn commentaar :lol:
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Buddy59 »

Reeks 3 Mix-Ronde

01 Enrique Iglesias - Rhythm Divine (1999)
02 Ritchie Valens - Come on Let's Go (1958)
03 The Cats - Magical Mystery Morning (1970)
04 Asia - Heat Of The Moment (1982)
05 Jerry Lee Lewis - Chantilly Lace (1972)
06 Maxi Priest - Wild World (1988)
07 Anne-Marie David - Tu Te Reconnaitras (1973)
08 ABC - All Of My Heart (1982)
09 Jennifer Paige - Crush (1998)
10 Monkees - Daydream Believer (1967)
11 Middle of the Road - Chirpy Chirpy Cheep Cheep (1971)
12 Claudia Sylva - J'ai Pleuré (1965)
13 Freemasons Ft. Amanda Wilson - Love On My Mind (2005)
14 The Belle Stars - Sign Of The Times (1983)
15 Johnny White - Verloren hart verloren droom (1971)
Laatst gewijzigd door Buddy59 op wo 04 mei 2011, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Buddy59 »

Reeks 4 I Call Your Name

01 Golden Earring - Buddy Joe (1972)
02 Lady gaga - Alejandro (2010)
03 Pussycat - Georgie (1976)
04 Lucille Starr - Colinda (1965)
05 Neil Diamond - Cracklin' Rosie (1970)
06 Jo Leemans - Marjolijntje (1958)
07 Genesis - Jesus He Knows Me (1992)
08 Rex Gildo - Marie, Der Letzte Tanz Ist Nur Für Dich (1974)
09 Customs - Rex (2009)
10 Jay & The Americans - Cara Mia (1965)
11 Shakin' Stevens - Shirley (1982)
12 Tony Bass - Gina Lollobrigida (1969)
13 Julien Clerc - Héléne (1987)
14 BZN - El Cordobes (1989)
15 Andre Rieu - Geen House Maar Strauss (1995)
Laatst gewijzigd door Buddy59 op wo 04 mei 2011, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1056
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Luk »

De zeer verscheiden reacties bevestigen eigenlijk mijn vrees dat nieuwe "jonge" ploegen moeilijk nog aansluiting zullen kunnen vinden met de muziekquizscene die er nu bestaat. En waarin de moeilijkheidsgraad bij "gevorderden-quizzen" nog tot verhitte discussies leidt... (of leidde... mijn alter ego Devil's Answer zit hier gemuilkorfd te blaffen in zijn kooi: braaf, jongen, braaf! ;) ).

Ik lees met plezier dat enkele nieuwe namen aan het forumvenster komen loeren: positief als ze aansloten bij een gevestigde naam in het circuit, negatief als ze met de eigen nieuwe gelegenheidsploeg aantraden. In elk geval zeer goed dat jullie je mening laten horen: pro of contra! Daar is dit forum toch voor...

Persoonlijk weet ik niet hoe dit opgelost kan geraken. De kloof is zo groot... 1960-2011 om precies te zijn, met elke week wereldwijd nieuwe hits (voor puristen vanaf begin jaren 50?).
Hoe maak je nog een quiz die alle generaties kan boeien? Het wordt met elk jaar moeilijker.

Respect voor wie het nog probeert! Zoals Buddy bijvoorbeeld.
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Re: 1° Buddy's Hitquiz, Hamme (Kastel), 30-04-2011

Bericht door Spider Murphy »

Sta me even toe als jonge, doch ervaren quizzer van 25 jaar te reageren. Enerzijds en in eerste instantie bedoeld als een reactie op wat de jongere deelnemers tot hiertoe schreven op het forum (en hoe de ervaren rotten daarop reageerden). Anderzijds (en dat is tijdens het schrijven van het eerste verder geëvolueerd) een steun voor onze jongere quizzers. Neem gerust uw tijd, ik deed het ook.

Ik denk dat de 40-, 50-plussers zich wat deze quiz betreft even de oogkleppen (oordoppen?) moeten af-/uitnemen en zich in de plaats van jongeren moeten stellen.

Natuurlijk was deze quiz te moeilijk voor jongeren! Zeker als ze in 1 ploeg zitten! Er waren echter andere jongeren die de gemiddelde leeftijd bij ploegen serieus naar beneden joegen. Onder meer Pinkdebje bij Tequilla Overdrive, Gerookt’espe bij Testedoene, Beautiful Freak bij Bruce Horny en ikzelf bij Diamond Dogs. Wij konden makkelijk naar adem snakken terwijl onze oudere collega’s het werk deden, en omgekeerd diezelfde oudere collega’s verbazen met onze kennis van moderne muziek. (al zijn Beautiful Freak en ikzelf ook wel sterk in oldies, maar dat laten we even in het midden). De ploegen die enkel uit jongeren bestonden, zoals onze vrienden van Queens of Leon, moesten een ganse quiz attent zijn om toch maar een titel te kunnen horen in de fragmenten die ze voorheen nog nooit gehoord hebben. We mogen niet vergeten… Gasten die nu 21 jaar zijn, die zijn maar in 1990 geboren hé! Om het misschien wat in het belachelijke te trekken: gasten die nu 21 jaar zijn, die vonden nog geen 10 jaar geleden The Cheeky Girls, Las Ketchup en Dynamite supergoed! Dan mag je hen niet kwalijk nemen dat ze deze quiz té moeilijk vonden. De 25 % moderne muziek waarover Paul Mc Cartney spreekt maakt die andere 75 % dan echt niet goed.

Showadaddy? Nino Tempo & April Stevens? Osibisa? Daar heeft de jeugd van tegenwoordig nog nooit van gehoord. George Baker Selection, Brotherhood of Man, Marianne Rosenberg, Stealers Wheel kennen ze wel, maar dan met hun grote hits die vandaag de dag nog op de radio komen. Denken we dan maar aan Una Paloma Blanca, Save your kisses for me, Ich bin wie du en Stuck in the middle with you. Ook ik kende de hits van bovenstaande groepen die in de quiz gedraaid werden ab-so-luut niet. En ja, wie Queen niet kent is van een andere planeet. Maar Las Palabras de Amor??? Draaien ze dit nog op de radio? Met veel chance op Classic 21. Deze songs staat zelfs niet op de Gouden Greatest Hits van Queen. Een verzamelaar die heel wat jongeren zullen hebben (net als vele andere Best Ofs van veel andere groepen), maar het album Hot Space zullen ze niet kennen, tenzij pappie misschien een grote muziekliefhebber was… en dan nog.

Ik zeg hier absoluut niet dat die quiz van Buddy volgende keer makkelijker moet. En dat ie de moeilijkere hits niet meer mag vragen. Maar het beeld dat jongeren standaard van een hitquiz zullen hebben, is wellicht die van Una Paloma Blanca en Stuck in the Middle with you. Ik vind de reactie van Buddy dat er geen volgende quiz meer zou komen een totaal verkeerde conclusie. Of heb je over volgend citaat van jongere Allynclusive gelezen of enkel het negatieve onthouden? ‘Ik wil zeker deze quiz niet afbreken, en ben ervan overtuigd dat dit zoals ik al zei een heel goede quiz is voor de ervaren en oudere ploegen, maar voor ons, de jeugd, was dit echt een kwelling.’

Ik begrijp de reactie van Allynclusive (goed gevonden trouwens, Lynn :D ) dus maar al te goed. Zij ging normaal gezien met mij mee naar de quiz in Boom van volgende vrijdag, maar stuurde vandaag een sms’je dat ze toch niet meegaat omdat ze wat teleurgesteld was na zaterdag. Maar uiteraard ga ik haar wel nog op andere gedachten brengen. De quiz in Boom is toch –wat wij in muziekquizmiddens noemen- meer een familiequiz. Hier zullen wel de tophits gespeeld worden als een Una Paloma Blanca en Stuck in the Middle with you, dus toch wat meer hoopgevend voor een jonkie. Alleen moeten we dus rekening houden dat 99 % van de zaterdag aanwezige forumploegen onze vriend Buddy zijn quizzen kunnen inschatten. De nieuwe jeugd die aanwezig was, had tot voor zaterdag bij wijze van spreke nog nooit van onze Buddy gehoord en kwam met gans andere verwachtingen naar Kastel afgezakt.

Want beste 40-, 50-plussers… waren jullie bij jullie eerste muziekquiz al de topmuziekkenners die jullie nu zijn? EN: Wisten jullie bij jullie eerste muziekquiz 100 % aan wat jullie zich konden verwachten? Ik herinner me nog zeer goed mijn allereerste muziekquiz vol circuitploegen, ondertussen een jaar of 6 geleden: Ene van Ludwig in zijn befaamde 80ies en 90ies weekend. Ik speelde als invaller bij wat nu de Scary Monsters heet (misschien niet de ideale ploeg en niet de ideale quiz om als jonkie te starten), en was apetrots omdat ik Enjoy the Silence van Depeche Mode als eerste binnen het team kon noemen. Een song die ik toen net had leren kennen. Het was ook zowat het enige wat ik die avond juist had, aangezien ik een avond vol Eurodance verwacht had. Mis poes! Daarna speelde ik enkel nog wat gelegenheidsmuziekquizzen in de buurt, en legde ik de focus vooral op het algemeen quizzen. Na een andere invalbeurt bij Arthritic Monkees kon ik daar vast aan de slag, en na het uiteenvallen en de status freelancer te hebben, mailen mijn nieuwe vaste ploegen Diamond Dogs en Paris Hilton Look-a-Likes maanden op voorhand om mij op te stellen voor een quiz. Niet dat ik een topquizzer ben, maar ik heb wel een grote evolutie gemaakt tov 6 jaar geleden. Het is voor iedere quizzer, jong en oud, zoeken naar de quizzen die hem of haar zal liggen.

Zelf ben ik niet meer te zien op de voor mij persoonlijk aartsmoeilijke quizzen van Tony in Bissegem, maar ben ik wel niet te stoppen op zijn quiz in de Verdi. Sticky Fingers, de eigenzinnige … met alle respect en sympathie voor de opstellers, maar door dit forum te lezen weet ik dat ik er niets kan bijbrengen. Kenden onze jongeren voor hun eerste post over deze quiz dit forum al? Deden ze moeite om naar andere quizzen van Buddy te kijken alvorens zaterdag naar Kastel af te zakken? Ik denk het niet! Hebben zij de motivatie om in de toekomst nog te quizzen. Wellicht wel, als ze deze ene negatieve persoonlijke ervaring te boven zijn. Zelfs de grote Marc Buysse komt al eens teleurgesteld thuis na een muziekquiz die hem niet ligt, volgens peegee. Maar de volgende week staat hij er terug! Gaan ze in de toekomst voor ze gaan quizzen research doen? Dat mogen ze zelf kiezen hoe ver ze daar zullen in gaan. Maar op den duur zullen ook zij hun draai wel vinden in ons kleine maar gezellige circuit, waar de lat wel wat hoger wordt gelegd dan op de familiequizzen voor gelegenheidsploegen. Maar dat is dan weer een andere discussie.

Moet je nu elk weekend 1 of 2 muziekquizzen spelen? Nee, speel zo lang je het zelf plezant vindt, maar als het de eerste keer is dat je een bepaalde quiz speelt, kan die dus ofwel goed meevallen of dik tegenvallen. En uiteindelijk trek je zelf wel bepaalde conclusies na elke quiz.
Moeten de jeugdploegen een oldieskenner in hun ploeg nemen? ’t Kan wel handig zijn, maar zorg er in de eerste plaats voor dat je je amuseert met de mensen met wie je aan tafel zit, dat er een klik is.
Moeten de jeugdploegen nu weg blijven van quizzen als die van Buddy en enkel op zoek gaan naar ‘jongerenquizzen’? Absoluut niet! Door regelmatig te quizzen leer je automatisch ook wat andere muziek die niet tot je brede interesse hoort kennen. Zo ken ik als oldiesliefhebber bv ondertussen al 3 liedjes van Nirvana, 3 doors down en Metallica die ik wel goed vind :banana-guitar: Als 25-jarige luister ik nu als ervaren muziekquizzer gans anders naar de radio dan toen ik 5-6 jaar geleden nog geen muziekquizzen speelde. Dit wil niet zeggen dat ik echt studeer voor quizzen, maar ja, het is ook vooral uit interesse uit passie voor de muziek.
Mogen er meer jongerenquizzen komen? Dat wel :D (hoera voor Joe Roxy :banana-dance: )

Misschien dat zowel de oudere als de jongere quizzers wel vinden dat ik hier en daar wat overdrijf en dit alles te serieus vind, maar kijk, dat komt er van als ge uw hobby veel te graag doet :music-rockout:
Plaats reactie