Muziekkwis Boesdaalhove Sint-Genesius-Rode 29-04-2011

Plaats reactie
Swingtown
Groupie
Berichten: 16
Lid geworden op: za 21 mar 2009, 08:36

Muziekkwis Boesdaalhove Sint-Genesius-Rode 29-04-2011

Bericht door Swingtown »

Vrijdag vond de 4de muziekkwis plaats in de gezellige Boesdaalhoeve in Sint-Genesius-Rode. De zaal bood plaats aan 17 quizploegen, van allerlei pluimage, zowel gelegenheidskwissers, als gevorderden, tot een aantal ploegen die we wekelijks wel in het circuit aantreffen.
Zoals vorig jaar (de broertjes Koen en Kris Wauters), was er ook dit jaar een centrale gast uit de streek, die een aantal aankondigingen mocht doen op videoscherm, en dat was de immer sympathieke Urbanus. Zijn liedjes waren de rode draad door elke ronde. In totaal waren er 10 rondes, en 3 tafelrondes.
Bij de muziekfragmenten is, zoals steeds, gepoogd om voor elk wat wils er in te stoppen, ja zelfs één klassiek fragment mocht de revue passeren.
Het was een verbeten strijd tussen twee ploegen voor de overwinning. Uiteindelijk viel die eer te beurt aan Koerier, die niet voor het eerst hier in Rode met de oppergaai aan de haal gingen. Zij klopten Pretty Paracetamol, de winnaars van vorig jaar. Derde werden Careful with that Sex, Eugene, en vierde Kubelia.
Een meer volledige uitslag vind u hier weldra terug.
Bedankt aan iedereen voor de inzet, zowel organisatoren, juryleden, als de deelnemers uiteraard. Couldn't have done it without you guys.
Graag tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Muziekkwis Boesdaalhove Sint-Genesius-Rode 29-04-2011

Bericht door One good reason »

Lijkt me daar toch een toffe avond te zijn geweest en heb ik dit nergens aangekondigd gezien :think:
Swingtown
Groupie
Berichten: 16
Lid geworden op: za 21 mar 2009, 08:36

Re: Muziekkwis Boesdaalhove Sint-Genesius-Rode 29-04-2011

Bericht door Swingtown »

One good reason schreef:Lijkt me daar toch een toffe avond te zijn geweest en heb ik dit nergens aangekondigd gezien :think:
Stond nochtans bij de "muziekquizaankondigingen" hoor. Het is wel een kleinschalige kwis (17 ploegen, gezien de enigszins beperkte ruimte), maar supergezellig. Vorig jaar zeker es inschrijven hé.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Muziekkwis Boesdaalhove Sint-Genesius-Rode 29-04-2011

Bericht door One good reason »

Swingtown schreef:
One good reason schreef:Lijkt me daar toch een toffe avond te zijn geweest en heb ik dit nergens aangekondigd gezien :think:
Stond nochtans bij de "muziekquizaankondigingen" hoor. Het is wel een kleinschalige kwis (17 ploegen, gezien de enigszins beperkte ruimte), maar supergezellig. Vorig jaar zeker es inschrijven hé.
Dan heb ik het echt over het hoofd gezien.
Zal er zeker volgend seizoen 'ns werk van maken me in te schrijven se :handgestures-thumbupright:
Swingtown
Groupie
Berichten: 16
Lid geworden op: za 21 mar 2009, 08:36

Re: Muziekkwis Boesdaalhove Sint-Genesius-Rode 29-04-2011

Bericht door Swingtown »

One good reason schreef:
Swingtown schreef:
One good reason schreef:Lijkt me daar toch een toffe avond te zijn geweest en heb ik dit nergens aangekondigd gezien :think:
Stond nochtans bij de "muziekquizaankondigingen" hoor. Het is wel een kleinschalige kwis (17 ploegen, gezien de enigszins beperkte ruimte), maar supergezellig. Vorig jaar zeker es inschrijven hé.
Dan heb ik het echt over het hoofd gezien.
Zal er zeker volgend seizoen 'ns werk van maken me in te schrijven se :handgestures-thumbupright:
Check van ongeveer januari 2012 ook es de site www.boesdaalhoeve.be. Daar vind je alle activiteiten van die gemeenschapscentrum, en dus ook de aankondiging van de kwis.
Bucquoy
One Hit Wonder
Berichten: 77
Lid geworden op: do 10 apr 2008, 22:37

Re: Muziekkwis Boesdaalhove Sint-Genesius-Rode 29-04-2011

Bericht door Bucquoy »

We hebben ons met Kubelia in elk geval goed geamuseerd op deze quiz :clap: Enkel de laatste ronde was een beetje te veel 't zelfde en vooral te veel dat we niet kenden (nogal veel dance en dat ligt ons niet zo) Maar voor de rest dus een fijne avond !
Swingtown
Groupie
Berichten: 16
Lid geworden op: za 21 mar 2009, 08:36

Re: Muziekkwis Boesdaalhove Sint-Genesius-Rode 29-04-2011

Bericht door Swingtown »

Zoals beloofd hierbij de volledige uitslag van de kwis : (totaal punten : 345)

1. Koerier (325 punten)
2. Pretty Paracetamol (316)
3. Careful With That Sex, Eugene (293)
4. Kubelia (288)
5. The Simply Minded (280)
6. Café De Vissers Resident Dj's (268)
7. De Alleduvelkes (238)
8. De LP's (238)
9. De Postichkes (233)
10. Jippi (232)
11. Meester Jo Van Backlé & Co (225)
12. Burk (217)
13. Beats International (214)
14. Level 42 (204)
15. Mong Blok Meubilair (188)
16. De Leste (151)
17. The Legends (93)
Alleduvellin
Groupie
Berichten: 12
Lid geworden op: za 06 nov 2010, 18:49

Re: Muziekkwis Boesdaalhove Sint-Genesius-Rode 29-04-2011

Bericht door Alleduvellin »

Superleuke quiz voor ons !! :banana-guitar:

Echt alles perfect : de presentatie , de zaal met 2 schermen, niet te veel volk dus we zaten echt niet op elkanders schoot, mooi geluid, goede bediening, niet te moeilijk en de mooiste prijzen die we al op een quiz gehad hebben (behalve de kussens van Danny :-))

Wij zijn zeker volgend jaar terug van de partij, vooral omdat we voor enen keer "thuis" spelen , we zijn van Halle ...

Van harte dank èn proficiat aan de organisatoren :clap: :clap: :clap:
Plaats reactie