Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door Tonyvdb »

wat er ook is van de voorbije editie - de bedoelingen waren ongetwijfeld goed, de uitwerking sloeg niet echt aan - deze quiz was/is er één die wij/ik met dubbele stift aanstipten op onze quizagenda.

We zijn trots twee keer op het palmares te staan, maar we zullen vooral de editie van 2008 nooit vergeten, toen we heel onverwacht wonnen : we waren toen echt belachelijk euforisch achteraf : dat gevoel zullen we nooit meer hebben.
Binnen JPJ&SG-kringen zijn we het erover eens dat deze overwinning in 2008 de mooiste is in onze carrière : we versloegen alle toppers en niemand - inclusief onszelf - had dat verwacht : super ! :handgestures-thumbupright:

Ivm volgende edities zou ik zeggen : laat het efkes zinken en doe misschien eens een jaar geen quiz en als het dan weer kriebelt -> op naar nummer 21.
Tegen dan zal iedereen dat gedoe over de voorbije quiz ook al lang vergeten zijn.
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Kas & Co Popquiz 20th Anniversary Edition - 1 april 2011

Bericht door kasenco »

Tonyvdb schreef:wat er ook is van de voorbije editie - de bedoelingen waren ongetwijfeld goed, de uitwerking sloeg niet echt aan - deze quiz was/is er één die wij/ik met dubbele stift aanstipten op onze quizagenda.

We zijn trots twee keer op het palmares te staan, maar we zullen vooral de editie van 2008 nooit vergeten, toen we heel onverwacht wonnen : we waren toen echt belachelijk euforisch achteraf : dat gevoel zullen we nooit meer hebben.
Binnen JPJ&SG-kringen zijn we het erover eens dat deze overwinning in 2008 de mooiste is in onze carrière : we versloegen alle toppers en niemand - inclusief onszelf - had dat verwacht : super ! :handgestures-thumbupright:

Ivm volgende edities zou ik zeggen : laat het efkes zinken en doe misschien eens een jaar geen quiz en als het dan weer kriebelt -> op naar nummer 21.
Tegen dan zal iedereen dat gedoe over de voorbije quiz ook al lang vergeten zijn.
heeft eigenlijk niks te maken met laatste editie, maar met het feit dat ik geen zaal meer heb en ik niet van plan ben om alle zalen uit de regio plat te lopen en me blauw te betalen aan huur....
Plaats reactie