Héél véél popquizzen in Nederland !!!

Plaats reactie
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Héél véél popquizzen in Nederland !!!

Bericht door peegee »

Als het iemand op dit forum interesseert: Er zijn meer popquizzen in Nederland dan ik dacht; op de site http://quizagenda.nl/ staan er een heel pak aangekondigd. Maar liefst 19 stuks in maart !!!!, 14 in april, 11 in mei (en er zijn er in die maand nog, waar ik van weet en die er nog niet opstaan...) en al 9 in juni.....
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Héél véél popquizzen in Nederland !!!

Bericht door peegee »

Wij doen er in de nabije toekomst aan 3 mee.

We zoeken nog mensen om mee te quizzen (om eventueel met meerdere teams naar daar te gaan) voor de volgende data:

zondag 22 mei POP IN DE KOP Den Helder
zondag 29 mei 20e Popquiz Venray

Voor meer info bij deze quizzen stuur mij gerust een mailtje op kakkerlakken@skynet.be of een pb-tje

Peter
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Héél véél popquizzen in Nederland !!!

Bericht door peegee »

Het loopt daar in Nederland momenteel wel de spuigaten uit; ze zijn nog zotter dan wij hier :roll: :roll:

VANAVOND alleen al kunt ge op 11 lokaties gaan quizzen (waarvan 1 muziekquiz in café De Huppel in Den Haag), morgenavond maar liefst op 16 plaatsen, vrijdag is het wat minder, nl. SLECHTS :lol: op 7 lokaties, maar wel de keuze uit 2 popquizzen !!

Volgende week (van 1 tem 7 juli) kun je in Nederland kiezen uit maar liefst 70 quizzen, waarvan 8 muziekquizzen :banana-guitar: :banana-guitar:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2209
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Héél véél popquizzen in Nederland !!!

Bericht door One good reason »

peegee schreef:Als het iemand op dit forum interesseert: Er zijn meer popquizzen in Nederland dan ik dacht; op de site http://quizagenda.nl/ staan er een heel pak aangekondigd. Maar liefst 19 stuks in maart !!!!, 14 in april, 11 in mei (en er zijn er in die maand nog, waar ik van weet en die er nog niet opstaan...) en al 9 in juni.....
Heb de site inmiddels aan mijn favorieten toegevoegd. Merci voor de link trouwens Peter :handgestures-thumbupright:
Zal één dezer weken 'ns kijken of er in Breda een paar goei muziekquizzen zijn 8-)
Die mannen ginder quizzen toch op rare dagen & tijdstippen dat er wel eentje zal zijn om mee te spelen zekers 8-)
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Héél véél popquizzen in Nederland !!!

Bericht door peegee »

One good reason schreef:
peegee schreef:Als het iemand op dit forum interesseert: Er zijn meer popquizzen in Nederland dan ik dacht; op de site http://quizagenda.nl/ staan er een heel pak aangekondigd. Maar liefst 19 stuks in maart !!!!, 14 in april, 11 in mei (en er zijn er in die maand nog, waar ik van weet en die er nog niet opstaan...) en al 9 in juni.....
Heb de site inmiddels aan mijn favorieten toegevoegd. Merci voor de link trouwens Peter :handgestures-thumbupright:
Zal één dezer weken 'ns kijken of er in Breda een paar goei muziekquizzen zijn 8-)
Die mannen ginder quizzen toch op rare dagen & tijdstippen dat er wel eentje zal zijn om mee te spelen zekers 8-)
Hoe? Ik dacht dat uw quizvakantie al inging eind maart en het volgender seizoen pas terug start in november??? :lol: ;) :lol:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2209
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Héél véél popquizzen in Nederland !!!

Bericht door One good reason »

peegee schreef:Hoe? Ik dacht dat uw quizvakantie al inging eind maart en het volgender seizoen pas terug start in november??? :lol: ;) :lol:
Allez, zal het nog ene keer duidelijk maken hoe dat zit hé :lol:
Mijn quizseizoen begint in september en eindigt eind april :music-listening:
Mijn quizvakantie begint 1 mei en eindigt op 31 augustus 8-)
En heeeeel soms, als mijn wederhelft het toelaat, pik ik een quizke of 2 mee tijdens die quizvakantie.
Die quizkes in Breda zou ik wel pas spelen vanaf begin volgend quizseizoen hé ;)
Plaats reactie