Bij mij gaat momenteel bij dit liedje de volumeknop van 10 naar 11 (Spinal-tapgewijs
Britney Spears - Hold it against me
http://www.youtube.com/watch?v=GJSm_QMO6zA&ob=av2nm
Wat een bommetje zeg
Daar is dus een pak quizzers (op dit forum) het niet met U eens, Luc. Ik heb die eind vorig jaar als "nieuw talent" gepost en vind het nog altijd één van de mooiste songs van de afgelopen maanden....kasenco schreef:Wat ik zeker NIET te pruimen vind: een door StuBru overgepushte en in-de-strotgeramde James Blake met Lime To Your Love (NB verkozen tot single van het jaar op dit forum.... jongens jongens toch)![]()
Pure Delhaize-muzak!
ja de alternativo's van weleer zijn softies geworden zeker....peegee schreef:Daar is dus een pak quizzers (op dit forum) het niet met U eens, Luc. Ik heb die eind vorig jaar als "nieuw talent" gepost en vind het nog altijd één van de mooiste songs van de afgelopen maanden....kasenco schreef:Wat ik zeker NIET te pruimen vind: een door StuBru overgepushte en in-de-strotgeramde James Blake met Lime To Your Love (NB verkozen tot single van het jaar op dit forum.... jongens jongens toch)![]()
Pure Delhaize-muzak!
Is er een song die er momenteel voor U bovenuitsteekt, Luc?
een mooie trage indie popsong? zelfs niet goed genoeg om op een George Michael-plaat te mogen verschijnen...Tonyvdb schreef:leuke thread.
* Vind ik heel goed nu : Cassius : I love u so
* vind ik heel slecht nu : 'Can't stop me now' van Goose, sorry voor mijn stadsgenoten, maar dit klinkt als een bende 12-jarige pummels die net hun eerste demo'tje hebben opgenomen, maar dan met een dure hoes van Storm Thorgerson.
* Selah Sue : vind ik wel ok van muziek, maar ik vind dat vooral een hééééééééél schoon meisje, precies een engel![]()
* James Blake : allez, toch geen muzak, Luc, is een mooie trage indie popsong, zoals 'Nightporter' van Japan of 'So slow' van Sophia.
ik dacht dat dit hier een muziekforum was.....Tonyvdb schreef:oei oei, wat heb ik nu misdaan?![]()
Chance dat ik nog niet over Antony & The Johnsons ben begonnen.