Uw EINDEJAARSLIJST 2010
-
- Rock Legend
- Berichten: 5052
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Terwijl half België met zijn hoofd bij de Kerstcadeautjes zit, of mijmert over de herhaaldelijk falende regeringsvorming, denk de gemiddelde muziekquizzer om de 7 seconden slechts aan één ding... Hoe zal zijn eindejaarslijstje er uit zien?
Terwijl u nog aarzelt om dit resultaat te delen met uw kinderen, grootmoeder of buurman, geef ik u alvast een uitlaatklep hiervoor! In de komende weken mag u die hieronder posten en logisch verantwoorden.
We vragen u om een top 10 (of meer) van uw beste singles en albums uit 2010. Maar wie zich geroepen voelt om concerten, films, Lady Gaga-outfits of zelfs muziekkwissen te beoordelen mag dat gerust ook doen.
Get it out of your system!
Probeer het binnen te hebben tegen 14 januari, dan kan ik er nog iets mee doen op de Scary Monkey kwis.
Terwijl u nog aarzelt om dit resultaat te delen met uw kinderen, grootmoeder of buurman, geef ik u alvast een uitlaatklep hiervoor! In de komende weken mag u die hieronder posten en logisch verantwoorden.
We vragen u om een top 10 (of meer) van uw beste singles en albums uit 2010. Maar wie zich geroepen voelt om concerten, films, Lady Gaga-outfits of zelfs muziekkwissen te beoordelen mag dat gerust ook doen.
Get it out of your system!
Probeer het binnen te hebben tegen 14 januari, dan kan ik er nog iets mee doen op de Scary Monkey kwis.
- One good reason
- Rock Legend
- Berichten: 2210
- Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Alvast mijn film top 10 van 2010:
1. Inception
2. Kick Ass (meest onderschatte film van 2010)
3. Zombieland
4. Sherlock Holmes
5. Despicable me
6. The Book of Eli
7. Immortal (met Jean Reno)
8. How to train your dragon
9. Brooklyn's finest
10. Rec 2
1. Inception
2. Kick Ass (meest onderschatte film van 2010)
3. Zombieland
4. Sherlock Holmes
5. Despicable me
6. The Book of Eli
7. Immortal (met Jean Reno)
8. How to train your dragon
9. Brooklyn's finest
10. Rec 2
-
- Rock Legend
- Berichten: 5052
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Qua films kan ik me redelijk vinden in je lijst, Roberto. Ik mis wel The Social Network. Maar inderdaad, Kick-ass was super! The Book of Eli vond ik wel minder dan het gelijkaardige The Road. Immortal en Rec 2 heb ik niet gezien. Sherlock Holmes ontgoochelde toch een beetje voor mij.
Ik ga eens iets meer in de buurt van dit forum blijven: Mijn top 5 van beste muziek-biopics van dit jaar:
1. Sex & Drugs & Rock&Roll (over Ian Dury)
2. Nowhere Boy (over de jonge John Lennon)
3. Gainsbourg (Vie Héroique) (je mag eens raden..)
4. The Runaways (over... inderdaad)
5. Telstar (over the Tornadoes en hun hit)
Later misschien nog een film top 10.
Ik ga eens iets meer in de buurt van dit forum blijven: Mijn top 5 van beste muziek-biopics van dit jaar:
1. Sex & Drugs & Rock&Roll (over Ian Dury)
2. Nowhere Boy (over de jonge John Lennon)
3. Gainsbourg (Vie Héroique) (je mag eens raden..)
4. The Runaways (over... inderdaad)
5. Telstar (over the Tornadoes en hun hit)
Later misschien nog een film top 10.
-
- Rock Legend
- Berichten: 5052
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Mijn top 10 van beste MUZIEKVIDEO'S van 2010 (al kan ik er wel enkele vergeten):
Ik had ze gecompileerd in 1 video, maar die werd geweigerd, dus doen we het zo:
01. Liars - Scissor
02. OK GO - This Too Shall Pass
03. Grinderman - Heathen Child
04. Janelle Monae - Tightrope
05. Klaxons - Twin Flames
06. Gorillaz - Stylo
07. She & Him - In The Sun
08. Cee-Lo Green - Fuck You
09. OK GO - White Knuckles
10. Yeasayer - Madder Red
-> meer van dit lekkers op 22 januari
Ik had ze gecompileerd in 1 video, maar die werd geweigerd, dus doen we het zo:
01. Liars - Scissor
02. OK GO - This Too Shall Pass
03. Grinderman - Heathen Child
04. Janelle Monae - Tightrope
05. Klaxons - Twin Flames
06. Gorillaz - Stylo
07. She & Him - In The Sun
08. Cee-Lo Green - Fuck You
09. OK GO - White Knuckles
10. Yeasayer - Madder Red
-> meer van dit lekkers op 22 januari
- rino
- Rock Legend
- Berichten: 4077
- Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
- Locatie: roeselare / starbuk & apollo
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Hopelijk niet, want ik krijg enkel 'Content Geweigerd' te zien...Keiem schreef: -> meer van dit lekkers op 22 januari
- Vlassenbroek2000
- Rock Legend
- Berichten: 1067
- Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
- Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Beste concerten 2010:
1. The National, AB
2. Arcade Fire, Werchter
3. Band Of Horses, Pukkelpop
4. Paul Weller, Lokerse Feesten
5. Yeasayer, Pukkelpop
6. Chris Isaac, AB
7. Drive-By Truckers, Trix
8. QOTSA, Pukkelpop
9. Mumford & Sons, AB
10. Roxy Music, Lokerse Feesten
1. The National, AB
2. Arcade Fire, Werchter
3. Band Of Horses, Pukkelpop
4. Paul Weller, Lokerse Feesten
5. Yeasayer, Pukkelpop
6. Chris Isaac, AB
7. Drive-By Truckers, Trix
8. QOTSA, Pukkelpop
9. Mumford & Sons, AB
10. Roxy Music, Lokerse Feesten
-
- Rock Legend
- Berichten: 5052
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
doh!rino schreef:Hopelijk niet, want ik krijg enkel 'Content Geweigerd' te zien...Keiem schreef: -> meer van dit lekkers op 22 januari
-
- Rock Legend
- Berichten: 4336
- Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
- Locatie: wondelgem
- Contacteer:
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Toch nog échte muziekquizzers, die ook nog tijd vinden om héél wat concertjes te doen.... :thumb1:Vlassenbroek2000 schreef:Beste concerten 2010:
1. The National, AB
2. Arcade Fire, Werchter
3. Band Of Horses, Pukkelpop
4. Paul Weller, Lokerse Feesten
5. Yeasayer, Pukkelpop
6. Chris Isaac, AB
7. Drive-By Truckers, Trix
8. QOTSA, Pukkelpop
9. Mumford & Sons, AB
10. Roxy Music, Lokerse Feesten
- One good reason
- Rock Legend
- Berichten: 2210
- Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
The Social Network: niet gezien, maar wacht op dvd.Keiem schreef:Qua films kan ik me redelijk vinden in je lijst, Roberto. Ik mis wel The Social Network. Maar inderdaad, Kick-ass was super! The Book of Eli vond ik wel minder dan het gelijkaardige The Road. Immortal en Rec 2 heb ik niet gezien. Sherlock Holmes ontgoochelde toch een beetje voor mij.
The Road sloeg dan voor mij wreed tegen, terwijl ik tegen mijn zin naar "The Book Of Eli" ging.
Tja ... dan bekom je net het averechts effect en vind je de ene beter dan de andere.
Was indertijd ook zo met Silence of the Lambs Vs 7even
Rec 2 is wel in de verssion Españolos en niet de Amerikaanse botox-restyled-overdrive versie .
En Jean Reno is zowat de beste Franse acteur na Daniel Auteuil, dus dat was puur genot.
Thema in "Immortal" was ook de maffia-onderwereld ... en dat is toch nog steeds mijn "habitat" hé
Hoewel men niet makkelijk meer aan paardekoppen geraakt, tegenwoordig dreigen "we" ook meer via mail :rofl2:
- One good reason
- Rock Legend
- Berichten: 2210
- Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Mijn single top 10 van 2010:
1. Cee Lo Green - Fuck you
2. Sia - Clap your hands
3. Rox - My baby left me
4. John Mayer - Perfectly lonely
5. Swedish House Mafia - One (hoewel de Zweden in onze mafia-wereld niets voorstellen)
6. Manic Street Preachers - (It's not war) Just the end of love
7. Lady Antebellum - Need you now (mijn romantische kant)
8. Jamiroquai - White knuckle ride (disco nouveau op z'n best)
9. Aloe Blacc - I need a dollar
10. Party Harders & The Subs - The pope of dope
Albums koop ik al jaren niet meer, dus ...
1. Cee Lo Green - Fuck you
2. Sia - Clap your hands
3. Rox - My baby left me
4. John Mayer - Perfectly lonely
5. Swedish House Mafia - One (hoewel de Zweden in onze mafia-wereld niets voorstellen)
6. Manic Street Preachers - (It's not war) Just the end of love
7. Lady Antebellum - Need you now (mijn romantische kant)
8. Jamiroquai - White knuckle ride (disco nouveau op z'n best)
9. Aloe Blacc - I need a dollar
10. Party Harders & The Subs - The pope of dope
Albums koop ik al jaren niet meer, dus ...
- aLEEce in chains
- Rock Legend
- Berichten: 1703
- Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
- Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Single Top 10
1. Arcade Fire - We use to wait
2. Ou est le swimming pool - Dance the way I feel
3. Amatorski - Come Home
4. Vampire Weekend - Holiday
5. Goose - Words
6. The Van Jets - Down Below
7. The Black Keys - Tighten up
8. Mutiny Within - Awake
9. Swedish house Mafia - One
10. I Blame Coco - Self Machine
Valt net buiten de top 10: School is cool en Klaxons
1. Arcade Fire - We use to wait
2. Ou est le swimming pool - Dance the way I feel
3. Amatorski - Come Home
4. Vampire Weekend - Holiday
5. Goose - Words
6. The Van Jets - Down Below
7. The Black Keys - Tighten up
8. Mutiny Within - Awake
9. Swedish house Mafia - One
10. I Blame Coco - Self Machine
Valt net buiten de top 10: School is cool en Klaxons
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
-
- Rock Legend
- Berichten: 5052
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
zoals altijd was een top 10 weer niet voldoende...
SINGLES 2010:
01 Swedish House Mafia - One
02 James Blake - Limit to your love
03 School is cool - New kids in town
04 Arcade Fire - Ready To Start
05 M.I.A. - XXXO
06 Midlake - Acts of Man
07 Dan Black ft Kid Cudi - Symphonies
08 Jay-Z ft Alicia Keys - Empire State of Mind
09 Cee-lo green - fuck you
10 David Guetta ft Kid cudi - Memories
11 Interpol - Lights
12 Vampire Weekend - White Sky
13 Janelle Monae - Tightrope
14 Aloe Blacc - I Need a dollar
15 Team william - wonderyear III
16 The swiss - bubble bath
17 The van jets - teevee
18 Florence & the machine - Drumming song
19 Gonzales - I Am Europe
20 Gabriel Rios - Dauphine
SINGLES 2010:
01 Swedish House Mafia - One
02 James Blake - Limit to your love
03 School is cool - New kids in town
04 Arcade Fire - Ready To Start
05 M.I.A. - XXXO
06 Midlake - Acts of Man
07 Dan Black ft Kid Cudi - Symphonies
08 Jay-Z ft Alicia Keys - Empire State of Mind
09 Cee-lo green - fuck you
10 David Guetta ft Kid cudi - Memories
11 Interpol - Lights
12 Vampire Weekend - White Sky
13 Janelle Monae - Tightrope
14 Aloe Blacc - I Need a dollar
15 Team william - wonderyear III
16 The swiss - bubble bath
17 The van jets - teevee
18 Florence & the machine - Drumming song
19 Gonzales - I Am Europe
20 Gabriel Rios - Dauphine
- gekookte espe
- Superstar
- Berichten: 552
- Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
- Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Band of skulls is toch geen 2010? Anders stonden die geheid in mijn top-3, maar heb ze er uit moeten laten
- gekookte espe
- Superstar
- Berichten: 552
- Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
- Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
1. the sore losers - beyond repair :headbang: :headbang: :headbang:
2. black box revelation - do i know you
3. the van jets - future :app:
4. balthazar - fifteen floors
5. the swiss - bubblebath
6. mike posner - cooler than me
7. katy b - on a mission
8. harvey quinnt - infinite street
9. mason - runaway
10. goose - words
2. black box revelation - do i know you
3. the van jets - future :app:
4. balthazar - fifteen floors
5. the swiss - bubblebath
6. mike posner - cooler than me
7. katy b - on a mission
8. harvey quinnt - infinite street
9. mason - runaway
10. goose - words
-
- Rock Legend
- Berichten: 5052
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Dat zou eigenlijk wel kunnen, de cd staat hier wel (foutief?) onder 2010. wordt aangepast. Zo is Empire State Of Mind technisch gezien ook van 2009, maar ik heb het maar in 2010 leren kennen/apprecieren.gekookte espe schreef:Band of skulls is toch geen 2010? Anders stonden die geheid in mijn top-3, maar heb ze er uit moeten laten