2de muziekquiz te Lint

Plaats reactie
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

2de muziekquiz te Lint

Bericht door celtic601 »

deze stond niet aangekondigt op het forum , nog kalender maar stond wel op de aleydis kalender ...

lekker dichtbij dus welle der heen ...
leuke verassing was dat er toch nog 2 ploegen uit het quizmilieu waren .. de Joe roxy met zijn hete hangijzers , bijgestaan door den Buddy en een speler van diamond dogs en de ploeg interstellar overdrive als ik mij niet vergis....

de kwis zelf .. gepresenteerd door .. :headbang: :banana: :headbang: :headbang: ja hoor ... RAFKE VAN BRUSSEEEEEEEEEEEL !!!!!!!!!!!
en wat nog beter is .. hij heeft da goe gedaan .. dus ni veel gelul en zo .. to the point .
kwis bestond uit 10 reeksen ... bijna alles was theorie !!! misschien op hele kwis 18 fragmentjes gehoord ...
stoorde ons wel niet aangezien er genoeg uit verschillende categorieen werd gevraagd .. van klassiek tot tv tot ...
vraag niet naar de uitslag want eerlijkheidshalve dien ik te vertellen dat ons ploegske redelijk in de wind was ... deze avond werden we bijgestaan door Ingrid ( vrouw Jef ) en Peter ( afghan pigs ) aangezien het met 5 was en onzen Daffe niet mee wou gaan ....
we zijn dus 1ste geindigd ondanks toch veel te flessen op de klassieke vragen ....
tja een zaal vol gelegenheidsploegen ... dan kunne we al is winne hé !!! ( kzal jullie VOOR zijn :rofl2: :rofl2: )
bedienig en al de rest was top ! ze hebben denk ik 1 cruciale fout gemaakt in hun abc ronde ...
het nummer Oh wat een leven van Louis neefs .. hadden ze als ik ooit is 2 minuten tijd heb als titel genomen ..en ja .. dan klopt uw abc ni meer hé !!!

voor de rest ... twas is iets anders en da mag al is ...

als we nog MOGEN komen ( onze tafel was echt een oorlogsveld ) zijn we zeker volgend jaar terug in Lint .
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Re: 2de muziekquiz te Lint

Bericht door Joe Roxy »

Veel kan ik daar niet aan toevoegen,

was ne keer wat anders dan anders, een muziekquiz met een opbouw als een reguliere quiz.

Organisatie :thumb1: , soms wel iets moeilijker te tellen om voor elk soort drank, food ander bonnetje te gebruiken, terwijl interval altijd met 0.50€ was.

Wat was de eerste ronde wel moeilijk om te volgen. Maar dat was omdat er anders was opgesteld als normaal, vanaf ronde twee ging het goed. Door de klassiek, musical,... haalde we soms maar rondes met juist den helft (op vb. 14punten )

Tafelrondes :thumb1:

Zoals Celtic vermelde maakte ze 1 fout in de alfabet ronde. Gedeeltelijk zijn we hier onze 2de plek nog verloren. Omdat de A niet vonden, hadden we na een tijdje "Oh, wat een leven " als zeker ingevuld. Zo klopte ons alfabet niet meer en maakte we toch nog enkele missers, de we eigenlijk wel wisten. Welk Nr staat op 1 op Radio 1's 100op1. Twee meisjes, maar T was ingevuld, M niet , dus Mia ingevuld.

Uiteindelijk 3de beland , met een verre straat achter Koerier. :app: voor Koerier.
Hun revanche voor de quiz in Schiplaken hebben ze beet. :wink:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: 2de muziekquiz te Lint

Bericht door celtic601 »

Joe Roxy schreef:Veel kan ik daar niet aan toevoegen,

was ne keer wat anders dan anders, een muziekquiz met een opbouw als een reguliere quiz.

Organisatie :thumb1: , soms wel iets moeilijker te tellen om voor elk soort drank, food ander bonnetje te gebruiken, terwijl interval altijd met 0.50€ was.

Wat was de eerste ronde wel moeilijk om te volgen. Maar dat was omdat er anders was opgesteld als normaal, vanaf ronde twee ging het goed. Door de klassiek, musical,... haalde we soms maar rondes met juist den helft (op vb. 14punten )

Tafelrondes :thumb1:

Zoals Celtic vermelde maakte ze 1 fout in de alfabet ronde. Gedeeltelijk zijn we hier onze 2de plek nog verloren. Omdat de A niet vonden, hadden we na een tijdje "Oh, wat een leven " als zeker ingevuld. Zo klopte ons alfabet niet meer en maakte we toch nog enkele missers, de we eigenlijk wel wisten. Welk Nr staat op 1 op Radio 1's 100op1. Twee meisjes, maar T was ingevuld, M niet , dus Mia ingevuld.

Uiteindelijk 3de beland , met een verre straat achter Koerier. :app: voor Koerier.
Hun revanche voor de quiz in Schiplaken hebben ze beet. :wink:
als troost misschien Joe .. die van Schiplaken vond ik wel moeilijker , vooral dan de klassieke stukken ...
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Plaats reactie