30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door Devils answer »

Silent Dolphin schreef:
kasenco schreef: En je reactie tegenover die kwinkslag getuigt volgens mij dat de humor ver te zoeken is bij jou en je meteen de messen weer moet bovenhalen. Zeer klein.
Trek het je niet aan Luc (Kas);
Sommigen hebben nu eenmaal het privilege om enkel kritiek te mogen uitdelen,
maar het absoluut niet kunnen verdragen het ook te moeten incasseren.

Geen enkel probleem om giftig een werk van uren, dagen, ... neer te sabelen.

En soms niet enkel aan het adres van de organisator(en), maar ook op venijnige manier aan het adres van mensen, vrienden, collega's, familieleden, ... die als vriendendienst logistiek komen helpen; dit weekend toch weer een fraai voorbeeld gelezen op dit forum.
Trouwens ook de reden dat er geen nieuwe Greighties meer komt.
Ik zal m'n fortuin wel op een andere manier gaan verdienen.
Vreemd toch hoe de valse insinuaties zich hier opstapelen.
Over de Greighties-quiz heb ik bij mijn weten al jaren zelfs niets geschreven.

Ik voel mij niet aangesproken met de sneer "Geen enkel probleem om giftig een werk van uren, dagen, ... neer te sabelen."
Als het nog altijd gaat over The Hollies-quiz, zijn er duidelijk die zeer selectief alleen de negatieve punten lezen. Ik heb meermaals ook gesteld dat de organisatie top was en dat ik er vroeger heel graag heen ging. Bovendien was ik niet de enige die de moeilijkheidsgraad aanstipte.

En als mijn toch wel vaak- en veelgenres-quizzende ploeg dan als represaille(?) wordt afgerekend op een afwezigheid op een quiz die ik vorig jaar aanprees op dit forum, lijkt me dat misplaatst en niet eens humor, inderdaad. :roll:

Reageer ik daar op, dan ben ik "klein"... :shock: Zeg mannekens!...
't Zou eens over jullie ploeg moeten gaan... :amazed: 't Kot was te klein!
Kritiek wil ik wel incasseren maar onterechte kritiek niet. Jullie wel?

De scherpe (en inderdaad ook volgens mij bedenkelijke) opmerking over het helpend personeel op de quiz in Beernem zondag kwam ook al niet van mij (ik was er trouwens eveneens niet, sorry! :roll: ).
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door Jorgen VG »

Devil's answer schreef:Vreemd toch hoe de valse insinuaties zich hier opstapelen.
Over de Greighties-quiz heb ik bij mijn weten al jaren zelfs niets geschreven.
Luc (Devil);
Mijn opmerking was niet exclusief aan jou gericht.
Ik kan me alleen niet van de indruk ontdoen dat diegenen die nooit de moeite nemen om zelf iets in elkaar te steken wel het snels in de pen kruipen om te zeggen hoe het niet moet. En daar mag jij je inderdaad ook op aangesproken voelen.

Ik weet dat ik me ooit ook niet al te fraai over bepaalde kwissen heb uitgesproken,
maar... ik ben ouder en wijzer geworden.
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door Devils answer »

Silent Dolphin schreef:
Devil's answer schreef:Vreemd toch hoe de valse insinuaties zich hier opstapelen.
Over de Greighties-quiz heb ik bij mijn weten al jaren zelfs niets geschreven.
Luc (Devil);
Mijn opmerking was niet exclusief aan jou gericht.
Ik kan me alleen niet van de indruk ontdoen dat diegenen die nooit de moeite nemen om zelf iets in elkaar te steken wel het snels in de pen kruipen om te zeggen hoe het niet moet. En daar mag jij je inderdaad ook op aangesproken voelen.
Aah, dààr gaat het over. :idea: In dat geval...
Waarschuwing voor gevoelige lezers: dit bericht moet worden geïnterpreteerd als komend van een niet-quizorganisator en heeft dan ook de waarde die men er zelf aan geeft.
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door SpeedKing »

Silent Dolphin schreef:
One good reason schreef: En wat een ander denkt of zegt ... who cares :wink: Doe ik ook niet :headbang:
Dat is het probleem niet;
Het probleem is eerder dat bij sommige van mijn vrijwilligers de zin volledig ontnomen is.
Ze staan daar vijf uur lang "hun nikkel af te draaien" om dan commentaar te krijgen op hun werk.
Ik kan hen niet kwalijk nemen dat ze volgend jaar liever een filmke gaan zien...
En helaas: zonder logistieke hulp is er geen kwis mogelijk.
Ik denk dat ik weet over welke quote het gaat. En ik heb er dan ook op gereageerd binnen die thread. Spijtig genoeg als enige, alhoewel ik vermoed dat ik niet de enige was die dat soort reactie beneden alle peil vond. "Who cares... "... ben ik niet volledig mee eens. Dat is je kop in het zand steken. Als je altijd maar zwijgt, dan kunnen zulke uitlatingen en gedragingen gewoon verder welig tieren.
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door One good reason »

SpeedKing schreef: "Who cares... "... ben ik niet volledig mee eens. Dat is je kop in het zand steken. Als je altijd maar zwijgt, dan kunnen zulke uitlatingen en gedragingen gewoon verder welig tieren.
Arélap, probeer ik wat peptalk te gebruiken om ne muziekquiz-collega te helpen :wink:
Je wordt hier nochtans sommige uitlatingen en gedragingen gewoon hoor.
En op den duur lees je er gewoon doorheen (bij mij lukt dat toch goed).
Ik kan "Silent Dolphin" wel begrijpen en ben het dan ook volledig eens als je eigen quiz in het vizier wordt genomen.
Dit soort discussies ontsiert eigenlijk de (verdere) bespreking van deze quiz.
En ik heb al veel spijt dat ik niet aanwezig was op deze Koerier & vzw Brooikensstoet.
Maar ook hier was de familiale avond (verjaardagsdiner) belangrijker dan een muzikale quizavond.
KVWM'erke
One Hit Wonder
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 03 aug 2009, 22:40

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door KVWM'erke »

terug on topic over de kwis van de "Koerierkens"

Veu de "vedetten" was alles weer dik in orde qua organisatie, puntentelling, muziek,...
behalve dat er gene vedett was ( hetgeen we voor de kwis al oep een klachtenbriefke hemme gezet )
en ja, maar da hebben we al eens gemakkelijk voor, dat we oep da gevraagde fragment nie kunne oep komme
( hoe kort of hoe lang het soms ook gespeeld wordt )

Nog eens nen dikke :thumb1: aan Jef, Monique en alle medewerkers

Tot vrijdag in Willebroek hé :banana:

Grts
Danny KVWM'erke
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door SpeedKing »

One good reason schreef:
SpeedKing schreef: "Who cares... "... ben ik niet volledig mee eens. Dat is je kop in het zand steken. Als je altijd maar zwijgt, dan kunnen zulke uitlatingen en gedragingen gewoon verder welig tieren.
Arélap, probeer ik wat peptalk te gebruiken om ne muziekquiz-collega te helpen :wink:
Ik sta zowel aan jouw kant als die van Silent Dolphin hoor. Ik vind het puik dat je je collega een hart onder de riem steekt. Maar dat je je niets moet aantrekken van ongepaste opmerkingen aan het adres van genereuze vrijwilligers, ben ik het niet mee eens. Ik vind immers niet dat je dergelijk 'scheld'-gedrag gewoon mag worden, daar mag je best tegen ingaan. "Beleefdheid is de bloem der menselijkheid": het komt niet van mij, maar ik onderschrijf het wel.
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door celtic601 »

allez allez toch .. wa is da hier allemaal zeg !!!!
wou vanaf heden mij eigenlijk niet meer bemoeien op het forum , maar dit gaat hier lijden tot een regelrechte veldslag onder ouwe getrouwe en vaste waarden ....
allez gasten ??? 3 weken geleden stonden we nog allemaal gezellig samen de LABAMBA te dansen en te kussen op de individuele quiz .. en nu zo'n lelijke dinges !!!
tis hier een open forum dus ieder heeft recht van mening toch ?
ik lees dolgraag de grondige analizes van Devil , als de pittige commentaren van luc verreecken en Hans fab4 en noem maar ...dit maakt het forum zo leuk toch ?
en Dolphin ... als dat de echte reden is dat je je quiz niet meer laat doorgaan ... 100% akkoord man !!! al zou het bloeden in mij hart ( nog steeds met stip aangeduid elk jaar de greythies ) ...ook bOOmbastic werkt met mensen van een andere vereniging ( biljartclub )
val onze kwis aan zoveel je wil , maar de medewerkers staan hier buiten kijf ...en zou ik idd zelfde reageren als Dolphin en stoppen met bOOmbasticquizzen ...
nu .. ik hoop dat deze laatste commentaren wat overwaaien en alles terug peins en vree wordt tussen ons .. QUIZ GLADIATOREN !!!!
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door Devils answer »

:thumb2:
Boenk derop wat mij betreft !
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door Keiem »

celtic601 schreef:3 weken geleden stonden we nog allemaal gezellig samen de LABAMBA te dansen en te kussen op de individuele quiz
Whoa, was er een afterparty waar ik dit - gelukkig :mrgreen: - gemist heb?
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: 30 oktober 2010: Muziekquiz Koerier & vzw Brooikensstoet

Bericht door celtic601 »

Keiem schreef:
celtic601 schreef:3 weken geleden stonden we nog allemaal gezellig samen de LABAMBA te dansen en te kussen op de individuele quiz
Whoa, was er een afterparty waar ik dit - gelukkig :mrgreen: - gemist heb?

hoe vluchtig de liefde kan zijn hé :banghead: :banghead:
en ik je de gandse avond als tafelgenoot maar knuffelen en aanmoedigen !!!
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Plaats reactie