8e muziekquiz PhiNyx Berlare - 29 oktober

Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 8e muziekquiz PhiNyx Berlare - 29 oktober

Bericht door Devils answer »

Spider Murphy schreef: Wat mij betreft, zeker en vast tot volgend jaar!
Ja, ook voor ons... Hopelijk (in 2010 voor het eerst in jaren niet aanwezig)!
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 8e muziekquiz PhiNyx Berlare - 29 oktober

Bericht door rino »

Mijn 2de deelname aan de Phinyx quiz en meteen ook mijn 2de overwinning hier. :banana:
Na vorig jaar te hebben gewonnen als gastspeler bij 'Sympathie vr den Duvel', was het dit keer alweer prijs met onze 'supercoalitie'. Een supercoalitie in die zin dat de samenwerking bij ons aan tafel werkelijk super verliep. :thumb2:
Pas na de pauze slaagden we erin onze (kleine) achterstand op Metal Mickeys en JPJ&SG weg te werken. Dit was dan ook een quiz waar je best zo weining mogelijk liet liggen.
Ja, ik ben één van die quizzers die deze quiz eigenlijk te makkelijk vind (schreef ik ook al over de quiz van vorig jaar). On the other hand begrijp ik natuurlijk wel dat je deze quiz niet moeilijker mág maken, anders dreig je de vele enthousiaste gelegenheidsteams kwijt te spelen.
Metal Mickeys speelden één mindere ronde en zakten daardoor meteen naar plaats 4, en konden dit in de resterende rondes niet meer goed maken.
Naar het einde toe speelden wij quasi perfect en bleven we nagenoeg foutloos, jammer voor de sterk spelende JPJ&SG en Vlassenbroek.
Verder perfecte organisatie, schitterende locatie en dito prijzentafel, vlekkeloze en bovendien supersnelle jury,...
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 8e muziekquiz PhiNyx Berlare - 29 oktober

Bericht door rino »

Keiem schreef:
peegee schreef:Kan er iemand onze Marc gaan troosten, hij is nogal depri :cry: :cry:
En die gaat dan naar Sinner's Day? Dat is gewoon vragen om een depressie!
Oei, ik ben hem daar op Sinner's Day tegen het lijf gelopen, en heb hem er nog eens over aangesproken. :doh:
Plaats reactie