(Joe Roxy's) 2de Jongeren Muziekquiz 8/4/2011

Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Re: (Joe Roxy's) 2de Jongeren Muziekquiz 8/4/2011

Bericht door Joe Roxy »

Er zijn vanmorgen nog 3 inschrijvingen in men mailbox beland:

13. Scandal In Rosie (deden vorig jaar ook mee)
14. Gooing Fout 1
15. Gooing Fout 2

Daarmee zitten we nu aan dus aan 15 inschrijvingen, evenveel als vorig jaar op de avond zelf.
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Re: (Joe Roxy's) 2de Jongeren Muziekquiz 8/4/2011

Bericht door Joe Roxy »

Alvast nog enkele kleine mededelingen voor u naar Lier afzakt.

Startuur
Mogen wij u vragen om alle leden van uw ploeg wilt verwittigen om tussen 20u05 en 20u25 aanwezig te zijn, zodat de quiz stipt om 20u30 kan beginnen om zodoende op tijd te einfigen -lees om middernacht einduitslag -

Inschrijvingsgeld
Het inschrijvingsgeld ,14€ zal ter plaatse bij inkom te betalen zijn. Mensen die een lidkaart hebben van een jeugdhuis (aangesloten bij Formaat), gelieve deze mee te brengen. Dan zal er een 1€ per persoon minder inschrijvingsgeld betaald moeten worden.
Geen vertoon lidkaart , geen vermindering !

Verlet
Indien verlet of mogelijk een enkel minuutje te laat, gelieve asap te verwittigen op 0485 / 31 29 60 of mail voor vrijdag 12u

Eten en drank
Er kan aan tafel pizza's besteld worden. Alles zal daarvoor aanwezig zijn.
Drank aan democratische jeugdhuisprijzen.


De routebeschrijving:

1 Aandachtspunt: als GPS aangeeft door centrum Lier te rijden, niet doen ! Je kan niet meer door centrum van Lier met de auto doorrijden.
JH De Moeve/ JC Moevement ligt aan de de parking achter het Lierse Cultureel centrum.

MET DE WAGEN
Het hoofdgebouw van het Liers Cultuurcentrum is makkelijk te bereiken met de wagen. Het ligt vlakbij de ring, aan de zogenaamde Molpoort. Er is een grote gratis parking.

vanuit Antwerpen-Mortsel-Boechout
Je rijdt tot op de ring van Lier en volgt de richting Aarschot. Je volgt de ring tot aan de tweede verkeerslichten en slaat dan links af richting centrum (Molpoort). Je ziet CC De Mol aan uw rechterkant. Aan deze parking ligt ook JH De Moeve /JC Moevement

Vanuit Mechelen--Duffel-Lint
Je rijdt tot op de ring van Lier en volgt de richting Aarschot. Je volgt de ring tot aan de volgende verkeerslichten en slaat dan links af richting centrum (Molpoort). Je ziet CC De Mol aan uw rechterkant. Aan deze parking ligt ook JH De Moeve

Vanuit Malle-Zandhoven-Ranst
Je rijdt tot op de ring van Lier en volgt de richting Aarschot. Je volgt de ring tot aan de vierde verkeerslichten en slaat dan links af richting centrum (Molpoort). Je ziet CC De Mol aan uw rechterkant.Aan deze parking ligt ook JH De Moeve

Vanuit Herentals-Berlaar-Kessel
Je rijdt tot op de ring van Lier en volgt de richting Antwerpen. Je volgt de ring tot aan de volgende verkeerslichten en slaat dan rechts af richting centrum (Molpoort). Je ziet CC De Mol aan uw rechterkant.Aan deze parking ligt ook JH De Moeve

Vanuit Aarschot-Heist o/d Berg
Je rijdt tot op de ring van Lier. Je steekt het kruispunt over richting centrum (Molpoort). Je ziet CC De Mol aan uw rechterkant.Aan deze parking ligt ook JH De Moeve



Bedankt voor de inschrijving en ik wens jullie alvast veel succes & een avond vol quizplezier !
Tot vrijdag !
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Re: (Joe Roxy's) 2de Jongeren Muziekquiz 8/4/2011

Bericht door Joe Roxy »

Enkele veranderingen in de inschrijvingen:

2 uitschrijvingen:

Van Den Bossche Electronics
Golden State warriors

Maar plaats al ingenomen door:

Xylofoonquartet (mede-winaars erste editie)
De Decibels
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Re: (Joe Roxy's) 2de Jongeren Muziekquiz 8/4/2011

Bericht door Joe Roxy »

We sluiten af bij 16 inschrijvingen :

Den hoop en aanverwanten
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: (Joe Roxy's) 2de Jongeren Muziekquiz 8/4/2011

Bericht door gekookte espe »

Wie voelt er zich geroepen om aan te sluiten bij de 4 schelln espe?

Op dit moment is ons ploegje nog slechts herleid tot 1, nl ik.
3 vaste waarden van onze ploeg konden niet, dus had ik 2 vervangers gezocht... die vanmiddag ook afgezegd hebben jammer genoeg.

Dit is een quiz die ik liever niet zou willen missen, dus geïnteresseerden, graag asap een antwoord aub ;)

GSM: 0497 73 22 34 (voor 19u, tis een eind rijden van Aalter -> Lier)


Mijn diensten bied ik uiteraard ook aan aan een andere ploeg ;)
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: (Joe Roxy's) 2de Jongeren Muziekquiz 8/4/2011

Bericht door gekookte espe »

Ploeg gevonden, en wat voor een.

Deze vleeswaar sluit zich vanavond aan bij... kwissetiers. Waarvoor dank, dames :clap: :clap:



Dit heeft wel als gevolg Steven dat de espen zich zullen moeten uitschrijven, en dus geen gooi gaan kunnen doen naar de oppergaai :(
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Re: (Joe Roxy's) 2de Jongeren Muziekquiz 8/4/2011

Bericht door Spider Murphy »

't is gebeurd! zou de heer Van Looy zeggen

Mijn pronostiek voor de avond.
1. De Kwissetiers
2. Xylofoonkwartet
3. Generation X
4. Kool & The Spider Murphy Gang
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: (Joe Roxy's) 2de Jongeren Muziekquiz 8/4/2011

Bericht door gekookte espe »

Ik waag me na vorig jaar liever niet meer aan een prono (voor minder dan de overwinning gingen we niet met de espen, en dat is faliekant afgelopen. trauma trauma) maar het zal volgens mij wel spannen voor de overwinning.

Wie houdt er zijn zenuwen het beste onder controle, wie heeft er het minste last van black-outs?


Ikzelf zie Xylofoonkwartet als dé te kloppen ploeg, en dicht jullie nog altijd wel veel kansen toe op een hoge plaats. Toch als jullie samenstelling +- dezelfste is als SPITS van op de Ultratopquiz?

Ben wel benieuwd naar wat onze coalitie zal geven, dat wel. :)
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Re: (Joe Roxy's) 2de Jongeren Muziekquiz 8/4/2011

Bericht door Spider Murphy »

3 van de 4 spelers zijn dezelfde als tijdens de Ultratopquiz.
Het grote verschil is dat deze quiz een pak alternatiever is dan de Ultratopquiz en daar hebben we nu wel een gat.

Wat dan weer positief is, is dat er ook hier en daar wat ouder werk zal inzitten. Als 60ies en 70ies liefhebber hoop ik met deze fragmenten toch het verschil met de koplopers klein te houden. Als is beautiful freak in deze decennia ook verdomd sterk!

Maar ja, we zullen idd zien!
En als jullie prono voor een eerste plaats vorig jaar slecht afliep, zou ik zeggen: Kommaan Kwissetiers! Komaan!!!!! Go for it! Kwissetiers for champion! :lol:
Plaats reactie