Uitvoerders met beroep

Plaats reactie
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Uitvoerders met beroep

Bericht door Lars »

Een kennis van mij wil in een algemene quiz een muziekronde maken waarin de uitvoerders allemaal een beroep zijn of bevatten.

Het moet echt wel makkelijk zijn; het is voor een gelegenheidsquizpubliek, en dan nog een algemene quiz en geen muziekquiz. Dus the Carpenters en the Smiths kunnen nog wel, Drive-By Truckers zijn geen goed idee.

Heeft iemand nog ideetjes? Zend ze maar naar mij per PM of via mail op "Larsvanmoer at gmail dot com"

Best niet hier open en bloot posten, je weet nooit dat een deelnemer aan die quiz dat hier toch leest.

Het zou natuurlijk ideaal zijn als iemand een site met zo'n lijst, kant en klaar, kon opsnorren, maar dat heb ik zelf niet gevonden. Of als iemand nog zo'n ronde heeft uit een voorbije quiz?
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: Uitvoerders met beroep

Bericht door Lars »

ik kreeg al mooie lijstjes met leuke ideeën van "silent dolphin" en "big banana" :thumb1:

nog meer is welkom !
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: Uitvoerders met beroep

Bericht door Lars »

Ik kreeg van een 7-tal forumgangers fraaie lijstjes met beroepen! Met het lijstje dat ikzelf ook al maakte heeft mijn kennis er nu MEER dan genoeg. :D

Meer hoeft dus niet meer, bedankt.

By the way een raar zootje toch de muziekquizzers... Sommigen willen als beroep tramp, freemason of zelfs killer worden. :amazed: :doh: :lol:
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Re: Uitvoerders met beroep

Bericht door Big Banana »

Lars schreef:
By the way een raar zootje toch de muziekquizzers...
Nu pas door ? :mrgreen:
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: Uitvoerders met beroep

Bericht door Lars »

Big Banana schreef:
Lars schreef:
By the way een raar zootje toch de muziekquizzers...
Nu pas door ? :mrgreen:
Ik vermoedde al zoiets, maar dat ze zelfs verwachten betaald te worden om rond te zwerven als landloper of om vrijmetselaar te zijn is toch nog een verrassing. :mrgreen: En dat er misschien huurmoordenaars in ons midden rondwaren wist ik ook nog niet. :shock:


allez, die vrijmetselaar/freemason kan nog omdat er metselaar/mason in zit ...
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Uitvoerders met beroep

Bericht door One good reason »

Lars schreef: En dat er misschien huurmoordenaars in ons midden rondwaren wist ik ook nog niet. :shock:
Net mijn "Hitlist" bekeken en u staat ... niet op de kaart :rofl2:
Plaats reactie