10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door vinceluka »

Iets vroeger op verlof geweest dan gewoonlijk dit jaar waardoor ik deze quiz voor het eerst kon spelen.
Ambi-muziek maakt een wezenlijk deel uit van de quiz maar toch voldoende andere genres en kuitenbijters om het leuk en spannend te houden. :dance:
Ambiance troef gisteren in de tent, aan The Holly's-tafel en bij onze linkerburen de Diamond Dogs. :banana:

Wat onze rechterburen (geen idee van hun ploegnaam) presteerden was echter beneden alle peil. :burn:
Helft van de quiz met iphone op tafel :thefinger: , die ging met veel tegenzin uit wanneer werd omgeroepen dat het hier een quizavond betrof en dat hulpmiddelen niet toegelaten werden. Deze die ze niet onmiddellijk via iphone konden achterhalen probeerden ze dan nog af te kijken ook. :puke:
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door Rubby »

vinceluka schreef:Iets vroeger op verlof geweest dan gewoonlijk dit jaar waardoor ik deze quiz voor het eerst kon spelen.
Ambi-muziek maakt een wezenlijk deel uit van de quiz maar toch voldoende andere genres en kuitenbijters om het leuk en spannend te houden. :dance:
Ambiance troef gisteren in de tent, aan The Holly's-tafel en bij onze linkerburen de Diamond Dogs. :banana:

Wat onze rechterburen (geen idee van hun ploegnaam) presteerden was echter beneden alle peil. :burn:
Helft van de quiz met iphone op tafel :thefinger: , die ging met veel tegenzin uit wanneer werd omgeroepen dat het hier een quizavond betrof en dat hulpmiddelen niet toegelaten werden. Deze die ze niet onmiddellijk via iphone konden achterhalen probeerden ze dan nog af te kijken ook. :puke:
ik veronderstel dat dit team "de beuzakken van gent" waren ?
Ze betaalde dan ook hun drankrekening niet.
Deze mensen zijn dan ook op geen enkele Bellemse organisatie meer welkom.
Jammer dat zo'n leuke avond dan toch nog besmet wordt :nono: :(
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door aLEEce in chains »

We hadden die "beuzakken van Gent" eerst naast ons, maar wilden blijkbaar zo nodig naast hun madammen zitten :roll: Je zag al van het begin dat daar miserie van kwam (trouwens iets dat je graag ziet, laat je thuis :mrgreen: )

Wat de quiz zelf betreft: Ik heb mij goed geamuseerd, ben niet zo'n ambiancemens (dus de laatste ronde was er voor mij teveel aan, maar hey, dat wisten we op voorhand hé). Gelukkig dat mijn andere teamleden daar nog iets van kennen of we eindigden met een sisser. Het geluid stond voor ons soms wel te luid (bv. bij Partyharders vs Subs en Customs). "Gelukkig" heeft Bart Kaëll ons uit ons lijden verlost, want nadien hebben we er geen last meer van gehad. Onze doelstelling was top 20 en die haalden we juist. Heb leuke fragmenten gehoord en enkele jammerlijke fouten gemaakt, kortom een geslaagde quiz. Respect voor Rubby dat ie herhaaldelijk gevraagd heeft om het iets stiller te houden, zodat we de muziek konden horen.

Tot slot nog een klein vraagje (beroepsmisvorming, ik weet het :? ): Waren daar voldoende nooduitgangen? Want ik zag er bijvoorbeeld gene aan onze zijde
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door Rubby »

aLEEce in chains schreef:We hadden die "beuzakken van Gent" eerst naast ons, maar wilden blijkbaar zo nodig naast hun madammen zitten :roll: Je zag al van het begin dat daar miserie van kwam (trouwens iets dat je graag ziet, laat je thuis :mrgreen: )
Het geluid stond voor ons soms wel te luid (bv. bij Partyharders vs Subs en Customs). Respect voor Rubby dat ie herhaaldelijk gevraagd heeft om het iets stiller te houden, zodat we de muziek konden horen.

Tot slot nog een klein vraagje (beroepsmisvorming, ik weet het :? ): Waren daar voldoende nooduitgangen? Want ik zag er bijvoorbeeld gene aan onze zijde
= > ja die madammen, ze namen zo maar de tafel van Xenos in beslag, die nummer trokken ze er gewoon af, toen ik zei dat dit niet mocht omdat alles op voorhand al vastligt (oa voor mensen van toog, voor verbeteraars, ...) was de reactie "is dit nu zo belangrijk", maw een quiz was hun blijkbaar totaal vreemd :evil:
== > geluid, stond inderdaad te hard, ik sta jammer genoeg een beetje achter de boxen zodat ik het niet altijd goed kan inschatten, het blijft een jaarlijks probleem in onze tent :( , maar jullie mogen mij dit gerust komen melden tijdens de quiz, dan probeer ik daar wel iets aan te doen (tijdens de stroomuitval had blijkbaar ook iemand aan de volumeknoppen geprutst en daarna kreeg ik het niet helemaal meer ok :oops: )
== > we moeten 3 uitgangen voorzien (verplichting van de brandweer in samenspraak met het gemeentebestuur) , er zit een deur achter de toog, een deur aan de zijkant en dan ook de deur van de ingang (door van binnen te duwen, gaan die automatisch open), de panelen kan je ook gewoon uitnemen (3 grendels verdraaien en je hebt direct een extra deur) , dat deden we gisteren (bij de rockoptredens) en deze morgen bij de rommelmarkt, dan is het een open geheel ipv een gesloten tent. Maar het blijft natuurlijk wel weinig als er echt op een of andere manier paniek zou uitbreken :? (bv bij een stroompanne tijdens bart kaell :laughing: , sommigen zagen hier zelfs een vorm van outing in :rofl2: )
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door One good reason »

vinceluka schreef:Wat onze rechterburen (geen idee van hun ploegnaam) presteerden was echter beneden alle peil. :burn:
Helft van de quiz met iphone op tafel :thefinger: , die ging met veel tegenzin uit wanneer werd omgeroepen dat het hier een quizavond betrof en dat hulpmiddelen niet toegelaten werden. Deze die ze niet onmiddellijk via iphone konden achterhalen probeerden ze dan nog af te kijken ook. :puke:
Volgens mij hebben ze toen 1 ronde echt goed gescoord en nadat ze de iPhone niet meer gebruikten zakten hun punten op dramatische wijze :mrgreen: .
Je kan natuurlijk met dit soort hulpmiddeltjes een quiz winnen met de vingers in je neus, maar of het echt zo'n plezier oplevert of trots, da's een andere vraag.
Zulke zaken mogen van mijn part "geklikt" worden aan de organisator/presentator. En als men dan nog niet luistert, gewoon de zaal uitsturen en op de zwarte lijst :violent: .
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door Devils answer »

De tentquiz in Bellem heeft vele fans, en die zijn dan ook niet bedrogen uitgekomen: het werd een avondje quizamusement van de bovenste plank met de professionele omkadering van de kern van het Testedoene-team (Guy, Rudi, Hugo…). :app: :app: :app:

Samenstelling zeer breed inderdaad, met voor elk wat wils. :thumb2: In vergelijking met de meeste muziekquizzen een extra portie hitbeats en Vlaamse feestmuziek, maar dat weten we intussen al. Dit jaar vond ik het evenwicht beter dan bij de vorige editie (toen dacht ik af te haken in , maar ach...) en bleek zelfs de beruchte afsluitende feestronde “te doene” :D .

Zelf waren we (Greatest Tits) onrechtstreeks ook slachtoffers van die “Beuzakken van Gent”, die ook onze tafel aan het inpalmen waren en beleefd :!: vroegen of ze naast hun vrouwen mochten zitten. Wie zijn wij om zoiets te weigeren? Een van ons is dat nog gaan melden als mogelijk knelpunt aan de organisatie maar blijkbaar is dat niet duidelijk overgekomen (waarvoor excuus). Daarmee hebben we wel wat verwarring bij o.a. het drankenbestellend personeel zelf veroorzaakt, vrees ik. :oops:

Op de organisatie was echter verder weinig aan te merken: zeer regelmatige scoreafroeping :thumb2: , voor ons alvast geen enkele vergissing qua jurering :thumb2: , afrekening van het verbruik per ploeg netjes uitgeprint verkrijgbaar :thumb2: . Mooi! :thumb2: Ook de klank was (vanuit onze positie dan) beter dan andere jaren :dance: . Het was wel luid (om gedurende de fragmenten antwoorden naar de schrijver toe te roepen), maar dat zal sowieso moeilijk blijven in zo’n rumoerige tent met meer dan 210 aanwezigen…

Eén minpunt was het late uur van aanvang, mede omdat de organisatoren per se wilden wachten op een paar topploegen Fab4 en The Hollies (of delen daarvan) in een file (of aan een frietkraam als ik One Good Reason goed lees hierboven(No good reason… :nono: ) ) (later toevallig de nummers 1 en 2 in de eindspurt met 4): voor een aangekondigd startuur 20u00 is 20u30 er "wat over", zeker als een tent vol met quasi 200 man/vrouw benieuwd klaar zit om te beginnen.
Ik zal er mij weeral niet populair mee maken om dit aan te kaarten, maar als je de spanning in de eindrangschikking bekijkt, kon het wel eens zijn dat 5cc had gewonnen indien er om 20u15 zou zijn gestart… Zelf had ik er met Greatest Tits geen belang bij (gestrand op 8 juiste antwoorden van de winnaar), maar principieel vind ik dit gewoonweg een fout signaal. Hopelijk wordt het geen trend in het volgende seizoen?
Waarmee ik ook duidelijk aangeef dat wachten op mijn team of de voltalligheid daarvan nooit hoeft, gewoonweg uit respect voor wie op tijd komt, alle calamiteiten ten spijt… :!:
Laatst gewijzigd door Devils answer op zo 15 aug 2010, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door One good reason »

Devil's answer schreef: Eén minpunt was het late uur van aanvang, mede omdat de organisatoren per se wilden wachten op een paar topploegen Fab4 en The Hollies (of delen daarvan) in een file (of aan een frietkraam als ik One Good Reason goed lees hierboven(No good reason… :nono: ) ) (later toevallig de nummers 1 en 2 in de eindspurt met 4):
Spijtig dit onterecht bericht over mij te lezen. Danny en ik waren reeds omstreeks 19:25u te Bellem aangekomen.
Vince, Johan en Danny zaten al binnen, toen ik buiten (aan de tent) mijn frieten verorberde om 20u05.
Héél spijtig ook dat ik me moet verantwoorden en verdedigen, for no good reason as well :think: .
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door fLEEtfox »

Kan mij volledig aansluiten bij Devil's analyse : we vroegen ons af als er ook zou gewacht worden als een gelegenheidsploegje of subtopper later zou komen (mits verwittiging) :?: ????

Maar soit een half uurke later in bed was nu nog geen drama en zeker niet als trotse bezitter van 4 retro Cécémel-kopjes én een ING-zweetklakke. :banana:
Zo kan vrouwlief deze week trots naar het werk gaan met haar broodheer netjes vermeld op het hoofddeksel...

Voor de eerste keer meegespeeld als stand-in bij een ander team en dat is mij goed bevallen. Bedankt aan de mannen van Verstand op Nul!
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door Devils answer »

zie verder...
Laatst gewijzigd door Devils answer op zo 15 aug 2010, 23:57, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door Devils answer »

fLEEtfox schreef:Kan mij volledig aansluiten bij Devil's analyse : we vroegen ons af als er ook zou gewacht worden als een gelegenheidsploegje of subtopper later zou komen (mits verwittiging) :?: ????
Dat bedoel ik inderdaad, namens (vermoedelijk) wat quizzers die hier knikkend meelezen, of die zoals fLEETfox expliciet en dapper durven betwijfelen of het ook voor hen zou gedaan worden... (Bedankt, fLEETfox, hiervoor... Want veelal ben ik hier weer De Zaag...)

De beste conclusie is voor elke ploeg: probeer op tijd te zijn en bevestig desnoods jouw komst vanuit de file dat de tafel niet "mag" ingenomen worden door mogelijke reserveploegen, maar vraag geen uitstel van het startuur.

En aan organisatoren: als de te late ploegen dit niet expliciet vragen: start dan ook op het aangekondigde beginuur, of het ligt écht wel aan jullie...
(Geen idee hoe de druk/verantwoordelijkheid gisteren was, en een kwartier extra is "geen drama", maar als iedereen zo begint, jaja...)
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door Devils answer »

One good reason schreef:
Devil's answer schreef: Eén minpunt was het late uur van aanvang, mede omdat de organisatoren per se wilden wachten op een paar topploegen Fab4 en The Hollies (of delen daarvan) in een file (of aan een frietkraam als ik One Good Reason goed lees hierboven(No good reason… :nono: ) ) (later toevallig de nummers 1 en 2 in de eindspurt met 4):
Spijtig dit onterecht bericht over mij te lezen. Danny en ik waren reeds omstreeks 19:25u te Bellem aangekomen.
Vince, Johan en Danny zaten al binnen, toen ik buiten (aan de tent) mijn frieten verorberde om 20u05.
Héél spijtig ook dat ik me moet verantwoorden en verdedigen, for no good reason as well :think: .
Spijtiger zijn de feiten die ik écht heb gezien, One good reason.

Toen de in de file zittende Fab4 (onder opgelucht applaus van de hele tent) waren aangekomen (omstreeks 20u30) was jouw plaats bij The Hollies nog minutenlang leeg.
Jullie waren écht de laatste ploeg waar uiteindelijk vier zittende quizzers klaar zaten, geloof me. Waar jij ook zat/stond intussen...

Mogelijk was jij reeds "in da house", maar aan de naar de organisatie druk wenkende Danny te zien, kon iedereen in de buurt interpreteren dat er nog op jou moest gewacht worden.
Dàt zijn de feiten... Mogelijk "zonder fout vermeende" link naar jouw frietkotavontuur...

Maar soit, een video heb ik daar niet van...
:x
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door SepPuKu »

Devil's answer schreef: Toen de in de file zittende Fab4 (onder opgelucht applaus van de hele tent) waren aangekomen (omstreeks 20u30) was jouw plaats bij The Hollies nog minutenlang leeg.
Jullie waren écht de laatste ploeg waar uiteindelijk vier zittende quizzers klaar zaten, geloof me. Waar jij ook zat/stond intussen...

Mogelijk was jij reeds "in da house", maar aan de naar de organisatie druk wenkende Danny te zien, kon iedereen in de buurt interpreteren dat er nog op jou moest gewacht worden.
Dàt zijn de feiten... Mogelijk "zonder fout vermeende" link naar jouw frietkotavontuur...

Maar soit, een video heb ik daar niet van...
:x
Luc, de feiten zijn:
- een Holly-tafel die 3/4 gevuld was tot pakweg 20u25
- een druk wenkende Danny

De interpretatie is blijkbaar: er wordt (o.a.) gewacht op de 4de man van de Holly's.

Dat laatste is dus geen feit, maar een interpretatie. Toen ik rond 20u05 aan tafel aanschoof, polste ik waar Roberto zat (dat polsen kan rond 20u15 geweest zijn, maar alleszins vóór de binnenkomst van Fab4) en Danny vertelde me - zichtbaar ontspannen :!: - dat hij buiten zijn frieten stond te verorberen. Dat Roberto pas binnenkomt na de Fab4 en op het moment dat de speaker het eerste fragment aankondigt, is verder zijn volste recht hee.

Trouwens: ook voor de rest van de avond hebben we een Danny gezien die druk bezig was om het publiek mee te krijgen in de ambiance. Dat is dus niet uitzonderlijk, op de Bellemse feestenquiz eerder een vast gegeven, nietwaar Danny :mrgreen:

Verder vind ik de discussie omtrent het wachten op een ploeg een heel moeilijke kwestie. Hetgeen de organisatie vaak overhaalt om te wachten, is m.i. de afstand die bepaalde ploegen afleggen. En dat zijn nu eenmaal geen gelegenheidsploegen. Ik heb het zelf meegemaakt met de Nescio-quiz: een ploeg moet anderhalf uur in de auto zitten, vertrekt op tijd maar komt in de file terecht of in wegenwerken (als Fab4 via de E40 kwam, hadden ze zeker prijs in Erpe-Mere). Dan is het zuur om een kwartier te laat te komen en na een helse rit ook je kansen op een goede uitslag te zien wegsmelten. Het is niet leuk voor de aanwezigen om te wachten maar ik het dus begrip voor organisatoren die heel snel de minst slechte beslissing moeten nemen (want 100% goeie opties zijn er niet op dat moment).
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door vinceluka »

Devil's answer schreef:
One good reason schreef:
Devil's answer schreef: Eén minpunt was het late uur van aanvang, mede omdat de organisatoren per se wilden wachten op een paar topploegen Fab4 en The Hollies (of delen daarvan) in een file (of aan een frietkraam als ik One Good Reason goed lees hierboven(No good reason… :nono: ) ) (later toevallig de nummers 1 en 2 in de eindspurt met 4):
Spijtig dit onterecht bericht over mij te lezen. Danny en ik waren reeds omstreeks 19:25u te Bellem aangekomen.
Vince, Johan en Danny zaten al binnen, toen ik buiten (aan de tent) mijn frieten verorberde om 20u05.
Héél spijtig ook dat ik me moet verantwoorden en verdedigen, for no good reason as well :think: .
Spijtiger zijn de feiten die ik écht heb gezien, One good reason.

Toen de in de file zittende Fab4 (onder opgelucht applaus van de hele tent) waren aangekomen (omstreeks 20u30) was jouw plaats bij The Hollies nog minutenlang leeg.
Jullie waren écht de laatste ploeg waar uiteindelijk vier zittende quizzers klaar zaten, geloof me. Waar jij ook zat/stond intussen...

Mogelijk was jij reeds "in da house", maar aan de naar de organisatie druk wenkende Danny te zien, kon iedereen in de buurt interpreteren dat er nog op jou moest gewacht worden.
Dàt zijn de feiten... Mogelijk "zonder fout vermeende" link naar jouw frietkotavontuur...

Maar soit, een video heb ik daar niet van...
:x
Heel flauw dat u zowel Roberto en Danny ten onrechte aanvalt.

Misschien naast een videocamera ook nog een microfoontje onder de tafel van de Holly’s plaatsen, beste Devil.
Dan had je geweten dat Danny, bij de aankomst van Fab4 naar de organisatie wenkte om te melden dat er dan ook gewacht diende te worden op Careful with that sex Eugene waarvan Danny had opgevangen dat ze in dezelfde file zaten.
Maar het bleek niet nodig want ze waren er blijkbaar al of kwamen tergelijkertijd aan.

Het was dus zeker geen wenk ten gunste van Roberto, die stond trouwens standby en klaar om met zijn frieten aan tafel te schuiven indien de quiz van start zou gaan op het voorziene tijdstip.

Eigenlijk deed Danny wat je zelf hierboven vermeld, als er door de organisatie beslist wordt om te wachten op een topploeg moet je consequent zijn en ook wavchten op andere laatkomers.
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door Devils answer »

Dan heb ik me inderdaad laten misleiden door dat frituurverslag van Roberto, zijn lege stoel en het wenken van Danny.

Excuses aan Roberto en Danny voor mijn foute interpretatie!
Piper
Lead Singer
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 22:12
Locatie: At The Gates Of Dawn

Re: 10de Bellemse feestenkwis - vrijdag 13 augustus

Bericht door Piper »

Devil's answer schreef:... maar aan de naar de organisatie druk wenkende Danny te zien, kon iedereen in de buurt interpreteren dat er nog op jou moest gewacht worden. Dàt zijn de feiten...
vinceluka schreef:... dan had je geweten dat Danny, bij de aankomst van Fab4 naar de organisatie wenkte om te melden dat er dan ook gewacht diende te worden op Careful with that Sex, Eugene waarvan Danny had opgevangen dat ze in dezelfde file zaten...
Zelden dat ik de behoefte voel om hier m'n mening te ventileren, maar Roberto's 'frietkotavonturen' zijn hier totaal irrelevant en Vinceluka geeft hier het correcte "relaas van de feiten". Wij van Careful... zaten helaas in dezelfde file dan Fab4 (ongeval op E40 thv Nevele). We hadden direct geen gsm nr. van de Testedoene-organisatie bij de hand & hebben zodoende Danny gecontacteerd. Een "naar de organisatie drukdoende" Danny heeft hier direct gevolg aan gegeven (waarvoor dank!) & bij ons weten, als niet-topploeg zijnde, is er hier op Danny's aangeven toch correct & consequent gehandeld.
vinceluka schreef:Eigenlijk deed Danny wat je zelf hierboven vermeld, als er door de organisatie beslist wordt om te wachten op een topploeg moet je consequent zijn en ook wachten op andere laatkomers.
Als organisatie pogen we toch ook eerst te wachten op mensen die de moeite nemen om tientallen kilometers te trotseren, topploeg of niet. En als de inrichters bij een euvel regelmatig een 'status-update' krijgen, kan je nog alle kanten uit.
Afbeelding
Plaats reactie