Duomuziekquiz NGM - Herentals - 10 juli 2010

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Duomuziekquiz NGM - Herentals - 10 juli 2010

Bericht door rino »

Lars schreef:
rino schreef:En liefst niet in het (voor Westvlamingen veel te) verre Herentals, a.u.b...
Wees blij dat het niet in een Kempens gehucht als Itegem of Zonderschot is, waar ook geregeld prima muziekquizzen zijn, en die veel minder vlot bereikbaar zijn...
Ik had enorm veel zin om mee te spelen (en één van mijn teamgenoten had ik ook wel kunnen overtuigen), maar toen ik zag dat mappy iets meer dan anderhalf uur berekende voor de (heen)rit Roeselare-Herentals besloot ik toch maar te passen...
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: Duomuziekquiz NGM - Herentals - 10 juli 2010

Bericht door Lars »

rino schreef:
Lars schreef:
rino schreef:En liefst niet in het (voor Westvlamingen veel te) verre Herentals, a.u.b...
Wees blij dat het niet in een Kempens gehucht als Itegem of Zonderschot is, waar ook geregeld prima muziekquizzen zijn, en die veel minder vlot bereikbaar zijn...
Ik had enorm veel zin om mee te spelen (en één van mijn teamgenoten had ik ook wel kunnen overtuigen), maar toen ik zag dat mappy iets meer dan anderhalf uur berekende voor de (heen)rit Roeselare-Herentals besloot ik toch maar te passen...
Dat is natuurlijk je goede recht. Net als er mensen uit de Kempen of omstreken zijn die soms tot in Bissegem rijden om te quizzen, en andere die ervoor kiezen om thuis te blijven. :)
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Duomuziekquiz NGM - Herentals - 10 juli 2010

Bericht door One good reason »

Lars schreef:Dat is natuurlijk je goede recht. Net als er mensen uit de Kempen of omstreken zijn die soms tot in Bissegem rijden om te quizzen, en andere die ervoor kiezen om thuis te blijven. :)
Ik ken zo iemand (Noorderkempen) die tot in Bissegem is gereden met een paar zotten in de wagen :lol:
Al denk ik soms dat je er beter een dagtrip van kan maken wanneer het zo'n afstand betreft :wink: .
Met de juiste collega's kan dat enorm leuk zijn :dance:
Plaats reactie