Boom,07-05-10

Plaats reactie
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Boom,07-05-10

Bericht door PEKEBO »

Net terug van een leuke instapquiz in Boom waar 25 ploegen aanwezig waren.Herkenbare hits,hits en nog eens hits van vroeger en nu.12 reeksen gemixed,een fotoronde en een pittige videoronde waar de kinderen van de school, waar de quiz plaatsvond, de hoofdrol opeisten.De eerste 6 fragmenten van de videoronde vertelden de kinderen wat ze zagen bij het zien van een clip,de andere 6 fragmenten beelden ze de clip uit :thumb2: .

Donderdagavond nog beslist(op aanraden van Buddy59) om deze quiz te spelen en vlug nog 3 mensen opgetrommeld om voltallig te zijn na goedkeuring van de organisator(waarvoor dank :thumb2: ) om nog een tafeltje voor ons te voorzien.
Het bleek een schot in de roos met ons viertal want onder de ploegnaam "Billy ijdel" die ik verzonnen had behaalden we onverwacht een knappe 4de plaats :headbang: ! Pieter(spider murphy),Luc(blackouts),de onweerstaanbare Debra ( ons getipt door de eveneens onweerstaanbare Sharon van Pretty Paracetamol :makeup: ) en ik bleken perfect complementair met een schitterende prestatie tot gevolg.Zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst :thumb1: !!

Top 4 :lol: .....1) Sympathy vur den duvel :app:
2) Silent dolphins
3) Koerier
4) Billy ijdel :wink:
Laatst gewijzigd door PEKEBO op za 08 mei 2010, 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BartPritt
Fan
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 17:09
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Boom,07-05-10

Bericht door BartPritt »

Leuk quizke, met heel veel herkenbare hits.

Alleen spijtig (voor ons althans) van de laatste ronde, want we hebben gedurende de hele quiz op een 6e plaats gestaan, en door de laatste ronde nog 6 plaatsen gezakt en 12e geëindigd.

Inglourious Basterds. :)
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: Boom,07-05-10

Bericht door celtic601 »

zoals vorig jaar .. een gezellige instapkwis gevarieerd van 60's tot heden.
dat bij de vaste kwisploegen de laatste ronde de doorslag ging geven daar was ik zeker van
voor velen misschien een marteling ... persoonlijk vond ik het een geslaagd ding ! kids & videoclips.
top aan Bart , Monique & Patje .... het is niet steeds evident een kwis samen te stellen voor een deelnemerveld bestaande uit 40% vaste ploegen en 60 % gelegenheidsploegen , ook omdat ik persoonlijk weet dat hun eigen favorieten of muziekgenre niet in het commerciele ligt ... :app:
proficiat aan de duvels met hun overwinning en fab4 met hun gedeelde 2é plaats ... idd
ondanks een ongelooflijk slecht begin hebben wij ( koerier ) ons mede die laatste videoronde denk ik , terug naar boven kunnen wringen ...

vlotte bediening + afhaling
toffe prijzen ( nen dikke kilo soepgroenten is altij meegenomen :headbang: :headbang: :headbang: )
enkel minpuntje was het geluid misschien hé .. je zit in een turnzaal en die klank botst van links naar boven terug naar links , rechts enz....
maar de muziek was goed verstaanbaar en dat is wat telt..
tot volgend jaar !
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
bicky
Backing Vocal
Berichten: 54
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 11:17

Re: Boom,07-05-10

Bericht door bicky »

Kurt, ik vond de klank in tegenstelling tot vorig jaar zeer goed. Maat het was inderdaad een zeer leuke quiz waar ook de laatste 5 ploegen terug naar toe zullen komen volgend jaar. En daar is het uiteindelijk ook om te doen, er moet geld in het bakje komen.
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: Boom,07-05-10

Bericht door celtic601 »

bicky schreef:Kurt, ik vond de klank in tegenstelling tot vorig jaar zeer goed. Maat het was inderdaad een zeer leuke quiz waar ook de laatste 5 ploegen terug naar toe zullen komen volgend jaar. En daar is het uiteindelijk ook om te doen, er moet geld in het bakje komen.
de klank vd muziek was idd goed , maar micro + presentatie was iets minder vanachter in zaal... soit ...idd toffe kwis !
zeg heb je die mens buiten nog tegengekomen ? die in zijn MAno Mundo cammionette ? hij vroeg weg naar Aartselaar ????
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: Boom,07-05-10

Bericht door PaulMcCartney »

Inderdaad een leuke quiz met als thema nummer 1 hits.

Zeer veel weggevers, wat het natuurlijk gemakkelijker maakt voor de gelegenheidsploegen.

Het thema zette ons in de laatste reeks wel een beetje op een verkeerd been - Cry van Godley&Creme - True Faith van New Order - niet echt nummer 1 hits geweest.

Leuk uitgebeeld door de kinderen van de school trouwens.
Plaats reactie