FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door celtic601 »

peegee schreef:
celtic601 schreef:idd peter .. je hebt niet altijd marc nodig .. daarmee breng je op deze kwis al 3 jaar die lange jongen mee zekers die alles van de hitparades kent ... 8) 8) 8)
"Die lange jongen" is zeker één van onze nieuwe troeven :dance: , vorig jaar leren kennen, toen we (Danny, Godfrey, Bert en ik) besloten om mee te helpen met de samenstelling en organisatie van de Ultratop hitquiz (ben ervan overtuigd, dat die U ook zal liggen, Kurt :headbang: )

Om eens te weten hoe een quiz zoal kan verlopen, hebben wij hem, +/- een maand nadat we hem hebben leren kennen, uitgenodigd om eens met ons mee te kwissen op de TOW-quiz vorig jaar 1 mei... Dus 3 jaar, da's wat lang, hè!? :nono:
een schot in de roos zou ik zo maar zeggen Peter !
en idd ..ga trachten een ploegske bijeen te krijgen om mee te doen aan ultratop quiz ...

greetz...
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door PEKEBO »

Mijn 2de foute quiz en deze keer met 2 of a kind met een onuitgegeven bezetting(Gylan,Wim(knelpuntklup) en een toffe persoon uit Ieper(zijn naam ben ik al vergeten,mocht het een vrouw geweest zijn.. :doh: :lol: ) en ik.Met ons 4 toch tevreden met een 8ste plaats al hadden wij ook de indruk dat we punten te weinig hadden gekregen door die genadeloze jury :nono: .

Danny had vooraf geweldig zijn huiswerk gemaakt :app: ,echt een tocht doorheen de tijd met meerdere stops in de jaren 70,maar toch hit getint.Naar mijn gevoel heeft Buddy er deze keer nu echt wel 'zijn ziel" in gestoken in de muziekkeuze,ietsje moeilijker voor gelegenheidsploegen dan de vorige edities maar wel echte hits.Het bewijs was er door de hoge score :amazed: van de winnaars 5cc,proficiat mannen :bow: .

En de prijzentafel :amazed: ,jawadde! Peegee zijn terras zal blinken deze zomer met zijn nieuwe machine en onze vriend uit Ledeberg zijn senseokoffie zal smaken enzzzzzzz.Mijn reiger is ook al aan het waken aan mijne vijver :mrgreen: .

Nu,de kritiek hier van mijn collega quizzers ivm de jury en de presentator is terecht en Danny zal dat ook wel weten en niet ontkennen maar geef die mensen nog een kans,ze zullen zich dit geen 2 keer permitteren als ze het forum lezen en Danny zal het hen wel duidelijk maken in de toekomst,wees gerust.Anderzijds,elke ronde een tussenstand :thumb1: .Knap staaltje,toch?

En over de rest van de organisatie hoeft hier niemand te klagen he!

Ik kom alvast zeker terug,deze quiz staat met stip genoteerd voor volgend jaar! Bedankt Danny & co.
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door celtic601 »

PEKEBO schreef:Mijn 2de foute quiz en deze keer met 2 of a kind met een onuitgegeven bezetting(Gylan,Wim(knelpuntklup) en een toffe persoon uit Ieper(zijn naam ben ik al vergeten,mocht het een vrouw geweest zijn.. :doh: :lol: ) en ik.Met ons 4 toch tevreden met een 8ste plaats al hadden wij ook de indruk dat we punten te weinig hadden gekregen door die genadeloze jury :nono: .

Danny had vooraf geweldig zijn huiswerk gemaakt :app: ,echt een tocht doorheen de tijd met meerdere stops in de jaren 70,maar toch hit getint.Naar mijn gevoel heeft Buddy er deze keer nu echt wel 'zijn ziel" in gestoken in de muziekkeuze,ietsje moeilijker voor gelegenheidsploegen dan de vorige edities maar wel echte hits.Het bewijs was er door de hoge score :amazed: van de winnaars 5cc,proficiat mannen :bow: .

En de prijzentafel :amazed: ,jawadde! Peegee zijn terras zal blinken deze zomer met zijn nieuwe machine en onze vriend uit Ledeberg zijn senseokoffie zal smaken enzzzzzzz.Mijn reiger is ook al aan het waken aan mijne vijver :mrgreen: .

Nu,de kritiek hier van mijn collega quizzers ivm de jury en de presentator is terecht en Danny zal dat ook wel weten en niet ontkennen maar geef die mensen nog een kans,ze zullen zich dit geen 2 keer permitteren als ze het forum lezen en Danny zal het hen wel duidelijk maken in de toekomst,wees gerust.Anderzijds,elke ronde een tussenstand :thumb1: .Knap staaltje,toch?

En over de rest van de organisatie hoeft hier niemand te klagen he!

Ik kom alvast zeker terug,deze quiz staat met stip genoteerd voor volgend jaar! Bedankt Danny & co.

wij doen deze kwis al voor de 3de keer zoals vele ploegen hier .. en het probleem situeert zich niet rond Danny natuurlijk...ik denk moest dit op een andere kwis gebeuren dat hij al lang zijn jachtgeweer gaan halen was en die tent aan flarden had geschoten :burn: :yell: :burn:
dit jaar was het volgens mij gewoonweg een afrekening van die schooljuffers omdat ze reeds al tijdens de pauze niet meer uit hun ogen zagen van de Cava en andere drank ..hierop is veel kritiek gekomen en daarmee zullen ze dit jaar gedacht hebben van we zulle ze hier is hebben ... en inderdaad ze hadden ons allemaal ...
wij ( bOOmbastic ) doen ook al jaren een kwis ism een biljartvereniging die voor zowel jury , afhalers ,tap en nog vanalles zorgen..
we doen dit belangeloos dus enkel onze consumaties zijn die avond gratis en eenmaal jaarlijks mogen we mee naar hun teerfeest komen...
als de dag er komt dat een biljartlid ons gaat overrulen ivm de kwis ..dan houd deze samenwerking op !
het kan toch niet dat de samensteller van een kwis word teruggefloten door een bende juffers die nog nooit iets van muziek hebben afgekend ???
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door celtic601 »

da van die cava ging dus over vorig jaar hé !
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door kasenco »

celtic601 schreef:het kan toch niet dat de samensteller van een kwis word teruggefloten door een bende juffers die nog nooit iets van muziek hebben afgekend ???

:thumb1:
Gebruikersavatar
Schalckske
Popstar
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 11:41
Locatie: Aalter / 4 Schelln Espe

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door Schalckske »

celtic601 schreef:dit jaar was het volgens mij gewoonweg een afrekening van die schooljuffers omdat ze reeds al tijdens de pauze niet meer uit hun ogen zagen van de Cava en andere drank ..hierop is veel kritiek gekomen en daarmee zullen ze dit jaar gedacht hebben van we zulle ze hier is hebben ... en inderdaad ze hadden ons allemaal ...
Dit jaar hadden ze hun fles cava strategisch geplaceerd onder tafel, aan hun voeten, met twee glazen erbij. Ik had ze toevallig de fles zien aanrukken, anders viel het totaal niet op. Eerlijk gezegd was de ambiance bij ons aan tafel nog net iets beter toen we een paar glazen hoorden vallen op het podium :twisted:
maes jackie
Popstar
Berichten: 395
Lid geworden op: ma 01 jun 2009, 12:07

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door maes jackie »

Ik denk dat alles al gezegd is over de plussen en minnen van deze quiz. Toch nog één opmerking. Velen gaan er van uit dat de reden van de onkunde en degoutantie van jury en presentator het overmatig gebruik is van alcoholrijke dranken. Laat me toe daaraan te twijfelen. Volgens mij gaat dat op nuchtere manier niet veel beteren. En ik kan het weten (allez dat denk ik toch). Sommigen hopen nog op beterschap na deze (uiteraard terechte) kritiek. Ik heb een vermoeden dat ze zullen denken niet beloond te worden voor hun inspanningen en dat ze volgend jaar iets anders dan een muziekquiz gaan vinden om hun lusten bot te vieren. En dat zou toch wel spijtig zijn voor heel wat ploegen die ondanks alles toch een fijne avond hebben gehad met de muziekfragmenten (en ook zelf niet direct afkeer hebben van wat drank: het weze gezegd.)
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door celtic601 »

maes jackie schreef:Ik denk dat alles al gezegd is over de plussen en minnen van deze quiz. Toch nog één opmerking. Velen gaan er van uit dat de reden van de onkunde en degoutantie van jury en presentator het overmatig gebruik is van alcoholrijke dranken. Laat me toe daaraan te twijfelen. Volgens mij gaat dat op nuchtere manier niet veel beteren. En ik kan het weten (allez dat denk ik toch). Sommigen hopen nog op beterschap na deze (uiteraard terechte) kritiek. Ik heb een vermoeden dat ze zullen denken niet beloond te worden voor hun inspanningen en dat ze volgend jaar iets anders dan een muziekquiz gaan vinden om hun lusten bot te vieren. En dat zou toch wel spijtig zijn voor heel wat ploegen die ondanks alles toch een fijne avond hebben gehad met de muziekfragmenten (en ook zelf niet direct afkeer hebben van wat drank: het weze gezegd.)
anders het wereldrecord lesgeven in latexpakjes met zweep in de hand lijkt me een leuke
botviering :yummy: :yummy: :yummy:
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
GKe
Roadie
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 29 mar 2009, 21:13
Locatie: Gebird

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door GKe »

anders het wereldrecord lesgeven in latexpakjes met zweep in de hand lijkt me een leuke
botviering :yummy: :yummy: :yummy:[/quote]




Kurt,

in jij de presentatie doet in latex , schrijf ons nu al in dan ,

GrtZ,

GKe
Voor wie geduld heeft, komt alles op tijd
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door One good reason »

GKe schreef:
Kurt,

in jij de presentatie doet in latex , schrijf ons nu al in dan ,

GrtZ,

GKe
:rofl2: Wow! Meester Kurt :rofl2:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door celtic601 »

One good reason schreef:
GKe schreef:
Kurt,

in jij de presentatie doet in latex , schrijf ons nu al in dan ,

GrtZ,

GKe
:rofl2: Wow! Meester Kurt :rofl2:
zeg is .. mag da ni met ne string en gewoonweg een bodyke daar over ???
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: FOUTE QUIZ TEMSE 1 MEI 2010

Bericht door peegee »

celtic601 schreef:anders het wereldrecord lesgeven in latexpakjes met zweep in de hand lijkt me een leuke
botviering :yummy: :yummy: :yummy:
Elke keer als er iets fout beantwoord wordt één zweepslag, zeker??? :roll:
Dan zullen ze nóg strenger verbeteren OF zullen er teams zijn, die expres dingen gaan fout opschrijven :rofl2: :rofl2:
Plaats reactie